Dziękuję za odpowiedzi, a więc:
Segor pisze:Czyli:
1. Do miasta i korków weź: automat i PK+.
2. Na trasy dzienne weź 1.6 manual i PK+.
3. Na trasy dzień/noc weź IL i PK+. Ewentualnie zdecyduj czy wolisz wygodną navi, ładniejsze wyświetlacze, kamerę cofania zamienić na 200KM.
O ile to możliwe to przejedź się wersją 200KM i 150KM i ułatwi Ci to wybór. Tylko przejedź się wersją 150KM z przyciskiem sport.
Jeździłem obiema wersjami, 200KM wyraźnie lepiej się zbiera. Obecnie posiadam v50 D5 a i ten 200KM od Astry jest w moim odczuciu idealny.
Zapomniałem dopisać, że auto głównie będzie się kręcić w Krakowie i w okolicach, szacuję więc 50% miasto, 30% autostrady, 20% zwykłe krajówki.
Pakiet kierowcy biorę pod uwagę głównie dlatego, by mieć czujniki i ładniejszą w moim odczuciu deskę rozdzielczą.
Segor pisze:pgrad, ale pamiętaj, że niektóre auta służbowe są używane np. TYLKO w dzień. Po co wtedy IL ?
Będę go używał również prywatnie, więc również będzie jak najbardziej użytkowany nocą, na wyjazdy, wakacje itd. IL rozważam głównie dlatego, że jestem przyzwyczajony do ksenonów/biksenonów i jak jeżdżę raz na jakiś czas autem z halogenami to słabo z widocznością :/
Segor pisze:Dlatego sam autor musi napisać jak będzie używane auto i jaka będzie jego przyszłość. Wtedy będzie można mu doradzić konkretnie czy warto brać IL.
Zdarza mi się dosyć często jeździć po drogach biegnących przez lasy nocą. Szkoda, że nie montują ksenonów...
Automatem nigdy nie jeździłem.