Wybór konfiguracji oraz silnika

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowej Astry 5
lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 22 sie 2017, 15:22

Segor pisze:
lponiew pisze:(i FlexCare na 5 lat za 2250 PLN).
Nikt w rodzinie nie ma Opla? Wtedy miałbyś za 500 zł. A odnośnie wyboru benzyna/diesel to sprawa jest prosta: jeździsz dużo i trasy, weź diesela, w przeciwnym wypadku bierz benzynę! I kup tę gwarancję i nie przejmuj się wyborem :P

Wziąłem benzynę/automat (ryzyk/fizyk - może tą 6T35 poprawili), FlexCare - przeczytałem warunki i zrezygnowałem - w mojej opinii zapisy tam zawarte wyłączają praktycznie możliwość dochodzenia nieodpłatnej naprawy dla większości podzespołów (w tym silnika, skrzyni - jak coś nie działa, to w pierwszym podejściu zakłada się, że wymaga wymienionej w warunkach regulacji (chyba że silnik wypadnie przez podłogę, ale i tu potrzebny byłby prawnik :)) - a to jest "wykluczone z FlexCare").
To "złudzenie ubezpieczeniowe" bym wziął, ale w promocyjnej cenie, złudzenia też kosztują :) .
A może ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia z FlexCare ?

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 22 sie 2017, 15:31

lponiew pisze:A może ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia z FlexCare ?

Będę miał wymieniany reflektor IntelliLux na gwarancji, co prawda po 9 miesiącach. Zapytałem kierownika ASO, czy gdyby padł po 4 latach (mam Flex'a na 5 lat) to również zostałby bezpłatnie wymieniony ? Odpowiedział: "Oczywiście, że tak, pod warunkiem regularnych przeglądów, od tego jest FlexCare" Dodam, że cena takiego reflektorka: 6.012,- PLN w detalu :D
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 22 sie 2017, 16:02

Baldi pisze:ja bym jeszcze dodał - jak długo planujesz jeździć tym autem? 5 lat? bierz diesla - pali mniej, olej tańszy, ładnie się zbiera.

Nie chcę filtra cząstek stałych, teraz jeżdżę sporo (ok. 30kkm/rok), ale w przyszłości mogę mniej, nie chcę auta którym nie mogę/nie powinienem jeździć po mieście 5 km do pracy i 5 km z pracy (i wystarczy, jeśli brak ochoty i potrzeby).

Awatar użytkownika
Baldi
Wyjadacz
Posty: 256
Rejestracja: 16 lut 2017, 13:38
Posiadane auto: ST Elite Carbon Flash 18/225/40
Silnik: 1.6DTH / 136KM / SS
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie, Polska
Has thanked: 12 times
Been thanked: 7 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Baldi » 22 sie 2017, 16:30

lponiew pisze:Nie chcę filtra cząstek stałych, teraz jeżdżę sporo (ok. 30kkm/rok), ale w przyszłości mogę mniej, nie chcę auta którym nie mogę/nie powinienem jeździć po mieście 5 km do pracy i 5 km z pracy (i wystarczy, jeśli brak ochoty i potrzeby).

Jasne, kazdy bierze to, co mu pasuje ;)

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 23 sie 2017, 08:25

kuba pisze:
lponiew pisze:A może ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia z FlexCare ?

Będę miał wymieniany reflektor IntelliLux na gwarancji, co prawda po 9 miesiącach. Zapytałem kierownika ASO, czy gdyby padł po 4 latach (mam Flex'a na 5 lat) to również zostałby bezpłatnie wymieniony ? Odpowiedział: "Oczywiście, że tak, pod warunkiem regularnych przeglądów, od tego jest FlexCare" Dodam, że cena takiego reflektorka: 6.012,- PLN w detalu :D


Wydaje mi się, że zapisy w warunkach programu Opel FlexCare dają możliwości odmówienia serwisowi bezpłatnej naprawy/wymiany np. ww. IntelliLux (i innych podzespołów niestety też).
Weźmy taki scenariusz:
w 4 roku psują się IntelliLux, po diagnozie okazuje się że dostała się woda lub kurz i "się zepsuło", serwis wyciąga "Zasady i warunki programu Opel FlexCare" i na podstawie poniższego odmawia bezpłatnej naprawy:
9. Z Płatnej Ochrony Pogwarancyjnej Opel FlexCare wyłączone są podzespoły/grupy podzespołów
oraz następujące pozycje:
...............................
• Regulacja następujących elementów: hamulce, hamulec postojowy, sprzęgło, skrzynia biegów, paski
klinowe, zapłon, mechanizm rozrządu silnika, reflektory, geometria ustawienia kół przednich, drzwi,
pokrywa silnika, pokrywa bagażnika, klapy, okno dachowe, szyby, przesłony nawiewów
.................................


10. Roszczenia dot. Płatnej Ochrony Pogwarancyjnej Opel FlexCare wyłączone są również w odniesieniu
do następujących sytuacji:
.................................
h. w przypadku awarii lub uszkodzeń części spowodowanych przez mróz, wodę, zatory spowodowane
zamarzaniem cieczy, nagromadzenie zanieczyszczeń, muł lub osady bądź inne substancje obce,
które uniemożliwiły prawidłowe funkcjonowanie części;
.................................


A na Twoją uwagę, że kierownik ASO mówił inaczej jest stosowny zapis:
2. .................................
Obietnice dowolnego rodzaju złożone przez strony trzecie, które mogą w dowolny sposób odbiegać
zakresem lub warunkami od opisanej tu Płatnej Ochrony Pogwarancyjnej Opel FlexCare, nie są wiążące
dla Sprzedawcy lub firmy Opel.


Ten ww. punkt 10 (o mrozie, wodzie itd.) jest bezkonkurencyjny - można w zasadzie odmówić naprawy czegokolwiek.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2017, 08:34 przez lponiew, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 23 sie 2017, 08:30

No ale czytajmy ze zrozumieniem:
lponiew pisze:Regulacja następujących elementów...

Regulacja to nie naprawa. Prawie wszystkie wymienione w tym punkcie rzeczy nie mogą podlegać gwarancji, bo są zwykłymi elementami zużywalnymi i ich regulacja jest wpisana w koszta użytkowania samochodu tak samo jak tankowanie.
Czyli, np. jeżeli pasek klinowy zacznie Ci piszczeć ze zużycia, to nie muszą na gwarancji nic regulować. Natomiast jeżeli pasek klinowy by Ci pękł przy przebiegu mniejszym niż dopuszczalny to muszą wymienić i naprawić ewentualne szkody w ramach gwarancji.

A odnośnie wody w reflektorze, to reflektor musi być szczelny. Jego rozszczelnienie już jest powodem do wymiany/naprawy. Z drugiej strony ASO nie może odpowiadać za to, że zapomniałeś przyczepić dekli do reflektora, wlała się tam woda, zamarzła i coś pękło...

Ja nie widzę w tych zapisach nic dziwnego, zwykłe zabezpieczenie się ASO przed idiotycznymi żądaniami klientów.
Oczywiście w naszym pięknym kraju mogą znaleźć się takie serwisy, które będą chciały odprawić klienta, ale to już zależy od ludzi, a nie od tych zapisów.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 23 sie 2017, 08:35

Regulacja reflektorów to chyba jednak inna sprawa. W przypadku IL, u mnie przynajmniej, nie wiadomo co jest przyczyną uszkodzenia. Jest błąd, komunikat, który predysponuje lampę do wymiany, szczegółów brak. Pytałem co jest nie tak, rozszczelnienie, uszkodzenie elektroniki, nie potrafił odpowiedzieć. System podpowiada wymianę reflektora i na tym się opierają. Zewnętrznych widocznych śladów, typu osad, wilgoć, brak. Gość powiedział, że w takim przypadku jak ten, w ramach FlexCare lampa zostałaby wymieniona. Wiem tyle, ile mi powiedziano... Nie rozkładałem tego nigdy na czynniki pierwsze.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 23 sie 2017, 08:57

Segor pisze:No ale czytajmy ze zrozumieniem:
lponiew pisze:Regulacja następujących elementów...

Ja nie widzę w tych zapisach nic dziwnego, zwykłe zabezpieczenie się ASO przed idiotycznymi żądaniami klientów.
Oczywiście w naszym pięknym kraju mogą znaleźć się takie serwisy, które będą chciały odprawić klienta, ale to już zależy od ludzi, a nie od tych zapisów.

Dla mnie Twoja interpretacja jest nadmiernie optymistyczna, przy ew. sporze prawnym z serwisem co do odpłatności/nieodpłatności naprawy ww. zapisy stawiają moim zdaniem klienta na z góry przegranej pozycji - może ktoś z forumowiczów jest prawnikiem ?
A z tym "czytaniem ze zrozumieniem" - nie jest to takie łatwe w przypadku tekstów o charakterze prawnym :) .

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 23 sie 2017, 10:33

Ale jaki charakter prawny? Regulacja to regulacja. Regulacja to nie wymiana/naprawa. Wybacz, ale to jest tak prosto opisane, że nie ma tu pola do różnorodnej interpretacji.
Z drugiej strony całkowicie rozumiem Twoje obawy, biorąc pod uwagę, jakie cyrki w naszym kraju odchodzą. Niemniej w przypadku sporu sprawa jest dla mnie jasna.
Nie wyregulują mi skrzyni biegów jeżeli zgłoszę jej złe działanie w 4. roku, ale jeżeli pęknie zębatka i skrzynia się rozleci nie z winy złego użytkowania (zupełnie odmienna kwestia), to wymieniają ją na nową.
Obrazek

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 23 sie 2017, 11:19

Segor pisze:Niemniej w przypadku sporu sprawa jest dla mnie jasna.

Problem w tym, że dla finansującego/refinansującego naprawę może tak nie być - obyś Ty miał rację, czego życzę wszystkim posiadaczom FlexCare.

Added in 26 minutes 38 seconds:
Segor pisze:Nie wyregulują mi skrzyni biegów jeżeli zgłoszę jej złe działanie w 4. roku, ale jeżeli pęknie zębatka i skrzynia się rozleci nie z winy złego użytkowania (zupełnie odmienna kwestia), to wymieniają ją na nową.

Gdyby udało się uzyskać potwierdzenie (np. od centrali Opla) że to co napisałeś w tym przykładzie jest realne i nie stoi w sprzeczności z warunkami FlexCare, to bym się prawdopodobnie zdecydował na to ubezpieczenie - jak myślisz, kogo zapytać?

Awatar użytkownika
komisarzryba
VIP
Posty: 5898
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 322 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: komisarzryba » 23 sie 2017, 11:38

"w ramach programu Wydłużona Gwarancja Opel FlexCare zapewnia następujące usługi:
• Wydłużona Gwarancja o zakresie całkowitym (tożsamym z gwarancją fabryczną)"


tyle w temacie ;)
béton brut

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 23 sie 2017, 11:39

GM nie potwierdzi ci żadnego hipotetycznego przypadku.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 23 sie 2017, 11:49

kuba pisze:GM nie potwierdzi ci żadnego hipotetycznego przypadku.

Czyli tylko precedens? - nikomu nie życzę rozwalonej skrzyni, w szczególności po fabrycznej gwarancji - pożyjemy, zobaczymy :) .
Gdzieś w necie żalił się właściciel FlexCare: ASO zalało mu zły olej na którym jeździł 30 kkm i uszkodził silnik, niby wina ASO ale pod FlexCare nie podpada i strasznie się żołądkował.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 23 sie 2017, 12:22

To już jakieś bajki. Co ma zniszczenie silnika do Flexcare? Nawet gdyby nie miał gwarancji to ASO odpowiadałoby za zniszczenie silnika. Oczywiście, że ASO będzie się wykręcało w takim przypadku, bo to tylko i wyłącznie z ich winy i z własnej kasy by to naprawiali.
Obrazek

lponiew
Nowicjusz
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2017, 13:32
Posiadane auto: Astra
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: lponiew » 23 sie 2017, 12:43

Segor pisze:To już jakieś bajki. Co ma zniszczenie silnika do Flexcare? Nawet gdyby nie miał gwarancji to ASO odpowiadałoby za zniszczenie silnika. Oczywiście, że ASO będzie się wykręcało w takim przypadku, bo to tylko i wyłącznie z ich winy i z własnej kasy by to naprawiali.

Tak gość myślał - mam ubezpieczenie FlexCare "co to zrobi mi dobrze to nie muszę się martwić", ale się przeliczył, może nie umiał liczyć (mam nadzieję, że nie sugerujesz, że coś ja zmyślam :) )

capreolus
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 13 sie 2017, 17:10
Posiadane auto: Toyota Auris
Silnik: 1.33 100km
Rocznik auta: 2009
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: capreolus » 26 sie 2017, 18:43

Witam,

panowie przyznam, że im dłużej "rozkminiam" zakup astry, tym więcej dylematów... :) już praktycznie byłem zdecydowany na konkretną konfigurację, ale ostatnio zrodził mi się jeszcze jeden pomysł i przyznam, że już sam nie wiem co wybrać.. w dużym skrócie, na szali są dwie opcje:
#1 automat 1.4 150KM, intelliluxy
#2 automat 1.6 200KM, ledy z tyłu

w którą stronę Wy byście poszli? różnica między 150KM a 200KM w automacie to mniej więcej właśnie wartość matrixów..

Awatar użytkownika
komisarzryba
VIP
Posty: 5898
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 322 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: komisarzryba » 26 sie 2017, 19:05

opcja pierwsza. inteliluxy bija wszystko ;)
ja mam taka wlasnie wersje i nie zamieniłbym na nic innego.
béton brut

Awatar użytkownika
Kojot
Wyjadacz
Posty: 180
Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
Posiadane auto: Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Has thanked: 41 times
Been thanked: 13 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Kojot » 26 sie 2017, 19:10

A ja bym powiedział raczej jeśli dużo jeździsz w nocy to inteliluxy, jeśli bardzo sporadycznie lub po oświetlonych drogach i do tego lubisz mieć mocne autko to 200KM.
Obrazek

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: daro » 26 sie 2017, 19:15

Uważam podobnie jak Kojot :-) ale jeśli jeździłeś wersją 150KM i która spełnia Twoje oczekiwania to bierz wersję nr 1 a wtedy będą rewelacyjne światła

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 3534
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Astra K 1.4 150
Silnik: 1.4 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Las
Województwo: Zielony
Has thanked: 312 times
Been thanked: 239 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Fuks » 26 sie 2017, 19:37

Najlepiej bierz 200 KM i Inteliluxy

Awatar użytkownika
Teed
Klubowicz
Posty: 466
Rejestracja: 08 lis 2016, 14:35
Posiadane auto: Astra V ST
Silnik: 1,6 B16SHT MT6 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: S-w
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 63 times
Been thanked: 16 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Teed » 26 sie 2017, 20:09

@Fuks ma rację i dorzuć automat, będzie ok.
Obrazek

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: daro » 26 sie 2017, 20:19

Skoro podał dwie opcje to świadczy to o zaporowej cenie, więc musi dokonać wyboru co silnika oraz świateł.
Każdy bądź większość osób chciałaby mieć ASB + 200KM + IL ...jeszcze dorzucić należy fotele AGR ;-) chyba a nie o to chodzi autorowi pytania

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Budus » 26 sie 2017, 20:44

co to jest ASB ? :) bo chyba w sumie to tylko tego mi brakuje :D

oj, już wiem - nie chcę :P
Ostatnio zmieniony 26 sie 2017, 20:57 przez Budus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

BShKF
Wyjadacz
Posty: 100
Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
Posiadane auto: Astra V ST Elite
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: BShKF » 26 sie 2017, 20:48

Gdybym musiał wybierać pomiędzy tymi opcjami, to zdecydowanie brałbym #2. IL są fantastycznie, ale nie aż tak jak 200 KM :) Wszystko zależy ile jeździsz nie tylko nocą, ale w dodatku po słabo oświetlonych trasach - w mieście nawet w nocy nie skorzystasz z IL. Ja po przejechaniu ~1700 KM skorzystałem z tych inteligentnych świateł dosłownie raz przez około 15 minut i powoli nachodzi mnie refleksja czy warto było je brać. Może zimą uda się więcej skorzystać

Awatar użytkownika
Kojot
Wyjadacz
Posty: 180
Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
Posiadane auto: Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Has thanked: 41 times
Been thanked: 13 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Kojot » 26 sie 2017, 20:52

Teed pisze:@Fuks ma rację i dorzuć automat, będzie ok.


Kolega jasno napisał że bierze pod uwagę 1.4 150KM AT i 1.6 200KM AT :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Teed
Klubowicz
Posty: 466
Rejestracja: 08 lis 2016, 14:35
Posiadane auto: Astra V ST
Silnik: 1,6 B16SHT MT6 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: S-w
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 63 times
Been thanked: 16 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Teed » 26 sie 2017, 20:54

Ja wiem co napisał, miałem podobnie i co, wykrzesało sieę trochę kasy na lepsze wyposażenie, dlatego proponuję i sieję w głowie zamęt, by nie żałował.
Obrazek

Awatar użytkownika
piopyt
Wyjadacz
Posty: 181
Rejestracja: 03 lis 2016, 20:05
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.6 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: piopyt » 26 sie 2017, 21:38

Teed pisze:Ja wiem co napisał, miałem podobnie i co, wykrzesało sieę trochę kasy na lepsze wyposażenie, dlatego proponuję i sieję w głowie zamęt, by nie żałował.

Podpisuję się pod tym ci napisał kolega @Teed bo miałem podobnie. Jeśli AT nie jest, aż tak konieczna (kompromisy ) to do 1,6 spokojnie można brać manuala, który w mojej ocenie działa bardzo dobrze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 26 sie 2017, 21:54

a ja wolalbym jednaj IL niż 50 kucy wiecej. Astra z IL, a bez nich to dla mnie przepaść. Tyle ode mnie.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
piopyt
Wyjadacz
Posty: 181
Rejestracja: 03 lis 2016, 20:05
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.6 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: piopyt » 26 sie 2017, 21:58

kuba pisze:a ja wolalbym jednaj IL niż 50 kucy wiecej. Astra z IL, a bez nich to dla mnie przepaść. Tyle ode mnie.

Dlatego sugeruję koledze 1,6 z IL i z MT


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

capreolus
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 13 sie 2017, 17:10
Posiadane auto: Toyota Auris
Silnik: 1.33 100km
Rocznik auta: 2009
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: capreolus » 27 sie 2017, 23:14

Haha, dzięki Panowie za większy zamęt.. :D z automatu akurat zrezygnowac nie moge z uwagi na żonę :) tak naprawde to opcja #1 juz nadwyrezala budzet, ale właśnie ostatnio pomyslalem jednak o tym mocniejszym silniku zamiast ledow i chyba pójdę jednak w te #2 opcję, mimo ze te intelliluxy wydaja sie swietne.. Bardzo chcialbym połączyć obie, ale niestety no nie da rady..


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości