Mi dali:
- materiałowe etui na książeczki
- instrukcję obsługi samochodu
- instrukcję obsługi systemu audio-nawigacyjnego
- książkę serwisową i gwarancyjną
- skróconą instrukcję obsługi Navi 900
- wizytówka dealera i serwisu
- wizytówka sprzedawcy
- karta lojalnościowa -10% serwis
- w etui znajduje się drugi kluczyk (polecam od razu wyjąć i gdzieś schować, bo mi klej z etui zniszczył kawałek srebrnego zdobienia z kluczyka!)
- Astrę i wytargowane gratisy
- dokumenty za zakup auta (faktura, homologacja itd.)
- fakturę za FlexCare (w późniejszym terminie dotarła pocztą)
- kluczuki i skórzany pokrowiec na kluczyk
- wino z dedykacją
I z tego to zapłaciłem katalogowo cenę auta + FlexCare, a za dokumenty nie płaciłem (nie licząc tych w wydziale komunikacji czy ubezpieczenia)..
Z tego wszystkiego poza autem i kluczykami z dokumentami, najważniejszy jest telefon do sprzedawcy i serwisu