Astra 5 vs segment D
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Astra 5 vs segment D
Już piszę Sylwetka Liftback - jak najbardziej na tak. Wersja ST Line, biała , fajne nakładki na zderzaki i progi, felgi 18" bicolor. Z zewnątrz idealnie. Wsiadłem... miejsca z przodu może kapkę więcej niż w AK, ale przepaści pomiędzy klasami niema na pewno. Fordowskie wnętrze przyjemniej otula kierowcę niż AK. Plastiki lepsze - ale też przepaści niema. Mniej piano black, więcej szarych matowych wstawek, ale nie tandetnych, ogół plastików miękkich, miłych w dotyku o przyjemnej fakturze. To co mi się od razu rzuciło to cienka kierownica i mało masywna gałka zmiany biegów. Z tyłu "za mną" miejsca dokładnie tyle samo co a AK! Górna część boczków za równo z przodu jak i z tyłu miękka - przyjemna. Jechałem wersją 2.0 EcoBost 240 hp, z automatem, ale to zwykła skrzynia hydrokinetyczna. PowerShift dostępny tylko z dieslami.
No i się zaczęło - wbija w fotel Gaz w podłogę i dosłownie widać że przód auta się unosi Nie muszę chyba nic więcej pisać. Geba się śmieje, nic więcej Skrzynia to nie demon prędkości, ale działa sprawniej imo niż w AK. Zawieszenie lepsze niż w AK, układ kierowniczy bardziej precyzyjny - aczkolwiek też przepaści nie ma. Po prostu jest kapkę lepiej a wynika to myślę częściowo z innych gabarytów, większego rozstawu itp. Moim zdaniem kiepski, smutny interfejs układu audio-nawigacyjnego i elektroniczne zegary to też nie moja bajka. Cennikowo tak skonfigurowane auto 169 tys. Do oddania za 138 tys. i jeszcze parę gorszy przy podpisywaniu umowy do urwania. Ostatecznie, moim zdaniem - nie warte tych pieniędzy.
No i się zaczęło - wbija w fotel Gaz w podłogę i dosłownie widać że przód auta się unosi Nie muszę chyba nic więcej pisać. Geba się śmieje, nic więcej Skrzynia to nie demon prędkości, ale działa sprawniej imo niż w AK. Zawieszenie lepsze niż w AK, układ kierowniczy bardziej precyzyjny - aczkolwiek też przepaści nie ma. Po prostu jest kapkę lepiej a wynika to myślę częściowo z innych gabarytów, większego rozstawu itp. Moim zdaniem kiepski, smutny interfejs układu audio-nawigacyjnego i elektroniczne zegary to też nie moja bajka. Cennikowo tak skonfigurowane auto 169 tys. Do oddania za 138 tys. i jeszcze parę gorszy przy podpisywaniu umowy do urwania. Ostatecznie, moim zdaniem - nie warte tych pieniędzy.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- bozon
- Posty: 164
- Rejestracja: 18 sty 2017, 14:24
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: dolnośląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 7 times
Re: RE: Re: Astra 5 vs segment D
emylpe pisze:[...]Focus bardziej ale znów mniej od Astry i też odpadł. Chociaż najlepiej mi się do tej pory prowadził z klasy C.
Jeśli chodzi o prowadzenie, to u mnie też zdecydowanie najlepiej wypadł Focus. Po jeździe próbnej byłem taki zachwycony, że gdyby miał więcej miejsca z tyłu to bym od razu zamówił . Ale na chłodno w ostatecznym rachunku wygrała Astra. Dużo wygodniejsze fotele (zarówno ergo jak i komfortowe), więcej miejsca, jazda bardziej komfortowa. materiały chyba lepsze w Oplu (na pewno z tyłu). A jak trzeba przyspieszyć to wcale nie wymaga to wielkiego wysiłku.
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 09 sty 2017, 13:56
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Marki, powiat wołomiński
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 5 times
Re: Astra 5 vs segment D
Ło kurcze, 140 tys to już dwie dobrze wyposażone Astry można mieć Jak różnice niewielkie to faktycznie nie ma po co przepłacać, aczkolwiek Mondeo w sumie nie brałem pod uwagę
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 29 lis 2016, 11:58
- Posiadane auto: Skoda Octavia III FL
- Silnik: 1.8 TSI 180 km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Re: Astra 5 vs segment D
Dzięki za opis. Czyli odczucia jak w większym Focusie . Mondeo jest duże z zewnątrz i skromne od środka. Mam fajną gazetkę Motor Testy i Porównania, jest tam test 12 aut klasy C i chyba 8 klasy D. Mniej więcej opisałeś to co tam było. Tylko tam testowali diesle i inne odczucia co do dynamiki.
Dobrze doposażona klasa D dla mnie odpada bo jest niestety za droga i jak ktoś wcześniej napisał, chyba będzie powoli zamierać.
Dobrze doposażona klasa D dla mnie odpada bo jest niestety za droga i jak ktoś wcześniej napisał, chyba będzie powoli zamierać.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Astra 5 vs segment D
emylpe pisze:Dzięki za opis. Czyli odczucia jak w większym Focusie
Można by to tak podsumować, + ładniejszy Focus Fakt, faktem też nie zapłaciłbym za niego 140tysi. Na pochwałę silnik zasługuję.... no ale taka moc, każdą kolubrynę pociągnie do przodu
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- mnocon
- Posty: 213
- Rejestracja: 26 lut 2017, 18:20
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: B16SHT 1,6 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: tychy
- Województwo: Slaskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Astra 5 vs segment D
Może dodam od siebie ze jeździłem mazda 6 165, mazda 3 120 później jetta 1.2 tsi, mazda 3 165.
Mazda 6 za duża, fajne auto ale raczej na trasy, mazda 3 120 trochę słaba, mazda 3 165 wystarczająca ale przy wyposażeniu które mnie interesowało to kupa kasy. Astra z lepszym silnikiem wyszła taniej co do jetty to niestety ale auto jest z poprzedniej epoki. Płyta podłogowa chyba z golfa v pozatym jest produkowana w RPA i to niestety widać w jakości materiałów czy spasowaniu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mazda 6 za duża, fajne auto ale raczej na trasy, mazda 3 120 trochę słaba, mazda 3 165 wystarczająca ale przy wyposażeniu które mnie interesowało to kupa kasy. Astra z lepszym silnikiem wyszła taniej co do jetty to niestety ale auto jest z poprzedniej epoki. Płyta podłogowa chyba z golfa v pozatym jest produkowana w RPA i to niestety widać w jakości materiałów czy spasowaniu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 lut 2017, 11:49
- Posiadane auto: BMW 1 E87
- Silnik: 122 KM ,Diesel 2.0
- Rocznik auta: 2005
- Miasto: jelenia gora
- Województwo: dolnoslaskie
- Has thanked: 20 times
Re: Astra 5 vs segment D
mnocon pisze:Mazda 6 za duża, fajne auto ale raczej na trasy, mazda 3 120 trochę słaba, mazda 3 165 wystarczająca
Możesz rozwinąć, bo te Mazdy ciekawy ( dla mnie ) temat , szczególnie 3-sedan
-Mazda 6 na trasy??? - masz na myśli autostrady i np. ponad 1000 km , co 3 ka się nie nadaje?
( kiedyś jak sporo jeździłem to na raz Octavią , albo Nexią odcinki Polska -Lourdes, Andorra, San Marino, Sztokholm,Bulgaria i inne typu ca 1500 .... nie było problemem.W sumie to nie widzę wielkiej różnicy między nimi a obecnymi zarzynanymi C5 -tkami )
-Mazda 3 120 km słaba - tzn dusi się, huczy....... przy dłuższym jechaniu np 170 km/h czy słabo się zbiera kiedy chcemy wyprzedzić np od 80km/h do 150km/h.
( może głupie porównanie ale ca. 2 lata temu dali nam zastępczy samochód Hyundaia I30 benzyna - niestety danych nie pamiętam - w każdym razie szło tym wyprzedzić , przyspieszenie do tych 130 -140 było Ok ale potem jak chciało się utrzymać tę prędkość to już ryk, tak jakby samochód nie był dostosowany do szybszej jazdy, nie wiem na autostradzie to myślę prędkość podróżna max 130km/h nie więcej .Mazda 3 ma 2 litry to chyba nie jest aż tak źle - czy się mylę)
( z tego co ja gdzieś tam wyczytałem to różnica w zbieraniu 120 a 165 niewielka a w spalaniu owszem )
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 23:06 przez lookfor, łącznie zmieniany 3 razy.
- mnocon
- Posty: 213
- Rejestracja: 26 lut 2017, 18:20
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: B16SHT 1,6 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: tychy
- Województwo: Slaskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: Astra 5 vs segment D
3 tez się da jechać 200 autostrada ale 6 będzie wygodniej dla 120 trochę słaba tzn jak jedziesz sam to nawet daje radę ale 2-3 osoby to już nie poszalejesz. Pamiętaj ze mazda dostaje mocy powyżej 4 tys obrotów ja byłem prawie zdecydowany ale astra jest 10 tys tańsza i ma 1,6 200
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 lut 2017, 11:49
- Posiadane auto: BMW 1 E87
- Silnik: 122 KM ,Diesel 2.0
- Rocznik auta: 2005
- Miasto: jelenia gora
- Województwo: dolnoslaskie
- Has thanked: 20 times
Re: Astra 5 vs segment D
OK ,rozumiem- mi tak nie do końca chodzi o 200 k ,,potwora'' bardziej o trochę słabszy optymalny silnik- tzn. żeby można było można łatwo wyprzedzić a na autostradzie przy tych 150 będzie zjadał 8 a nie kilkanaście litrów.
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Astra 5 vs segment D
lookfor pisze:OK ,rozumiem- mi tak nie do końca chodzi o 200 k ,,potwora'' bardziej o trochę słabszy optymalny silnik- tzn. żeby można było można łatwo wyprzedzić a na autostradzie przy tych 150 będzie zjadał 8 a nie kilkanaście litrów.
Musiałbyś chyba na 4 biegu jechać żeby uzyskać spalanie rzędu kilkunastu litrów.
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 lut 2017, 11:49
- Posiadane auto: BMW 1 E87
- Silnik: 122 KM ,Diesel 2.0
- Rocznik auta: 2005
- Miasto: jelenia gora
- Województwo: dolnoslaskie
- Has thanked: 20 times
Re: Astra 5 vs segment D
No nie wiem jak to teraz jest w tych ''mocnych'' benzynowych.Pamiętam brata służbową benzynową Octavie kombi coś 160 KM , kilka lat wstecz to na trasie Jg-Monachium ( ca 500km) trzeba było ''międzytankowanie'' robić, przy jakiś tam zwykłych 140-160 km/h , zdecydowanie przesada.
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Astra 5 vs segment D
lookfor pisze:No nie wiem jak to teraz jest w tych ''mocnych'' benzynowych.Pamiętam brata służbową benzynową Octavie kombi coś 160 KM , kilka lat wstecz to na trasie Jg-Monachium ( ca 500km) trzeba było ''międzytankowanie'' robić, przy jakiś tam zwykłych 140-160 km/h , zdecydowanie przesada.
Spalanie 1.6 Turbo ma osobny temat na forum, więc nie ma potrzeby spekulować: LINK
- driven22
- Posty: 157
- Rejestracja: 07 lut 2017, 11:47
- Posiadane auto: Audi A5, Astra V HB
- Silnik: 1.8 TFSI, 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wieliszew
- Województwo: mazowieckie
- Been thanked: 18 times
Re: Astra 5 vs segment D
A jak twoje odczucia przy hamowaniu Mondeo ? Jeździłem Mondeo 1.5 160 KM, muł niesamowity, zresztą nawet na papierze. Nie podobały mi się w nim hamulce- coś jak polonez. Jak lekko naciśniesz jak w Audi, Astrze ładnie autko zaczyna kleić się do asfaltu, a Mondeo prawie żadnej reakcji. Naciśniesz mocniej te autka już odrywają Cię od fotela a w Mondeo jakbym nogami hamował. O zwrotności tego kloca szkoda wspominać. Podjechałem do testów pod market. Parę razy zaparkowałem przodem ,tyłem. Zwrotność ciężarówki Ciągle stał pod kątem. Na tym samym parkingu testowałem Audi A5 Sportback, 1.8, 177KM którą zresztą zakupiłem. Cena ta sama, jakość, przyspieszenie, hamulce -epoka świetlna. Z tym, że w Audi rabat na osobę prywatną rzędu 35-38 tys. bez problemowy co w konsekwencji zrównało ceny Mondeo i Audi (na jesieni wchodziła najnowsza odmiana A5 która właśnie pojawia się w salonach). Bez wahania wziąłem Audi. Ale tak jak kolega pisał różnica w wypasionej Astrze która mamy za około 80 tys. po rabatach a w średnio wyposażonym Audi czy Mondeo to około 50 - 65 tys.
To są są inne segmenty inne przedziały cenowe, inne wielkości auta. Nie ma sensu tego porównywać.
Z ciekawostek tego silnika dodam, że 1.8 Audi pali przy jeździe do 120 Km/h, wyprzedzając sporadycznie, lekko operując gazem, bez korków około 6,5 l.
Ale gdy tylko parę razy wciśniemy w podłogę a ten silnik wręcz to uwielbia bo potrafi zrywać przy mokrej nawierzchni trakcje i na 3 biegu, spalanie skoczy o 2 litry w górę. Średnie zużycie paliwa na odcinku 2560 km, gdzie 70% to odcinki po 2 km i gasimy i z powrotem do domku i gasimy i po kilku godzinach znowu to samo, 30% to trasa po 30-50km i z powrotem spalanie wyniosło 9,8 l/100km. Niestety przyjemność z jazdy A5 i sportowe zacięcie powoduje, że pedał gazu zbyt często wchodzi w podłogę.
Dodam że przy tym samym stylu jazdy 1.4 TSI w Octavii 122 KM, kotłował 8,8 l/100km, a w trasie około 6,8-7l lekko operując gazem.
To są są inne segmenty inne przedziały cenowe, inne wielkości auta. Nie ma sensu tego porównywać.
Z ciekawostek tego silnika dodam, że 1.8 Audi pali przy jeździe do 120 Km/h, wyprzedzając sporadycznie, lekko operując gazem, bez korków około 6,5 l.
Ale gdy tylko parę razy wciśniemy w podłogę a ten silnik wręcz to uwielbia bo potrafi zrywać przy mokrej nawierzchni trakcje i na 3 biegu, spalanie skoczy o 2 litry w górę. Średnie zużycie paliwa na odcinku 2560 km, gdzie 70% to odcinki po 2 km i gasimy i z powrotem do domku i gasimy i po kilku godzinach znowu to samo, 30% to trasa po 30-50km i z powrotem spalanie wyniosło 9,8 l/100km. Niestety przyjemność z jazdy A5 i sportowe zacięcie powoduje, że pedał gazu zbyt często wchodzi w podłogę.
Dodam że przy tym samym stylu jazdy 1.4 TSI w Octavii 122 KM, kotłował 8,8 l/100km, a w trasie około 6,8-7l lekko operując gazem.
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Astra 5 vs segment D
@driven22
Jaką wersję Mondeo testowałeś??Ile ona kosztowała że zrównała się cenowo z Audi A5? Oba były nowe z salonu?
Zmieniłem post. Łatwo się domyślić dlaczego /daro
Jaką wersję Mondeo testowałeś??Ile ona kosztowała że zrównała się cenowo z Audi A5? Oba były nowe z salonu?
Zmieniłem post. Łatwo się domyślić dlaczego /daro
- driven22
- Posty: 157
- Rejestracja: 07 lut 2017, 11:47
- Posiadane auto: Audi A5, Astra V HB
- Silnik: 1.8 TFSI, 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wieliszew
- Województwo: mazowieckie
- Been thanked: 18 times
Re: Astra 5 vs segment D
Mondeo 1.5 Titanium + jakieś pierdoły- niestety nie mam już specyfikacji tego auta. Rabat wstępny niewielki coś koło 130 tys. Rozmowy przerwaliśmy zaraz po jeździe próbnej. Żona powiedziała, że takiego szrota za takie pieniądze nie chce. Oba nowe do Produkcji. Audi było droższe wyjściowo i to znacznie ale miałem w cenie ubezpieczenie i 3 letnią gwarancje, ale rabat/korzyść jaki mam na papierze to 51 583 tys zł +pakiet ubezpieczenia gratis, więc wyszło praktycznie to samo. Tu jedna uwaga te pseudo rabaty Audi liczy na swój sposób uwzględniając ile byśmy mieli korzyści jak zamówimy w pakiecie navi z jakiś czujnikiem itd., ale to na inna historie rozmowa.
Mi zależało na komfortowym ale sportowym charakterze zawieszenia, dynamicznym silniku. No i Audi, drzwi bez ramek, cichsze, szybsze, nagłośnienie Bang&Olufsen chyba z 14 głośników, sportowe , niezwykle wygodne fotele - bez skóry, bardziej zwrotne, nieporównywalnie większa przyjemność z jazdy, do dziś mam banana na gębie jak jadę chociażby po bułki do sklepu (aczkolwiek jest to niskie auto i nie dla osób którym się nie chce schylać brzuchol olbrzymi), kapcie 18" 245 szer. Detale typu szczotkowane aluminium na drzwiach czy konsoli środkowej robią robotę. Niestety Audi za najmniejsze pierdoły dolicza majątek. Np navi to był wydatek rzędu 8300 zł. Za piąte miejsce w aucie też doliczają, za metalik ponad 4 tys zł. itd.
Mi zależało na komfortowym ale sportowym charakterze zawieszenia, dynamicznym silniku. No i Audi, drzwi bez ramek, cichsze, szybsze, nagłośnienie Bang&Olufsen chyba z 14 głośników, sportowe , niezwykle wygodne fotele - bez skóry, bardziej zwrotne, nieporównywalnie większa przyjemność z jazdy, do dziś mam banana na gębie jak jadę chociażby po bułki do sklepu (aczkolwiek jest to niskie auto i nie dla osób którym się nie chce schylać brzuchol olbrzymi), kapcie 18" 245 szer. Detale typu szczotkowane aluminium na drzwiach czy konsoli środkowej robią robotę. Niestety Audi za najmniejsze pierdoły dolicza majątek. Np navi to był wydatek rzędu 8300 zł. Za piąte miejsce w aucie też doliczają, za metalik ponad 4 tys zł. itd.
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Astra 5 vs segment D
Ford daje duże rabaty od razu, np. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mond ... yJfuT.html to jest pierwszy lepszy przykład z brzegu(są tańsze i droższe ale żaden nie kosztuje 130tyś.zł.). Audi ile kosztuje bez rabatu z 200 tyś? - twój rabat wychodzi około 150 a Ford w okolicy 100 tyś. więc gdzie tu podobna cena? Wiem inne klasy aut których nie da się ich porównać.
- driven22
- Posty: 157
- Rejestracja: 07 lut 2017, 11:47
- Posiadane auto: Audi A5, Astra V HB
- Silnik: 1.8 TFSI, 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wieliszew
- Województwo: mazowieckie
- Been thanked: 18 times
Re: Astra 5 vs segment D
Ale to "golas" poza tym wkleiłeś wyprzedaż rocznika. Tu były oba auta do produkcji. To jest inna rozmowa, zwłaszcza przy droższych autach Znalazłem wycenę w mailach dla Forda przed podwyżką mam 120 tys. w tym uwzględniony rabat 14 tys zł. Niestety nie mam ostatniej oferty , gdzie była podwyżka, zmiana nagłośnienia itd. Tam mi dorzucili jeszcze kilka tys zł. w górę. Z Audi po moim wyposażeniu katalogowa była około 179 tys minus rabat podany w poprzednim mailu i co ważne ubezpieczenie w cenie.
Sens porównywania ofert ma tylko wtedy gdy opiszemy dokładnie co zawiera. To jak Astra i Astra. Jedna będzie kosztowała 70 tys druga 90 tys. Nazwa ta sama tylko flaki trochę inne.
Żeby nie pie... głupot wklejka bo inaczej to bez sensu dyskusja. :W Mondeo oferta październik 2016r.
BEZPIECZEŃSTWO
poduszki powietrzne czołowe kierowcy i pasażera
poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera
kurtyny powietrzne chroniące pasażerów z tyłu i z przodu
poduszka kolanowa kierowcy
System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESC, układ kontroli trakcji TA, układ
wspomagania awaryjnego hamowania EBA, układ poprawiający stabilność na zakrętach
TVC
układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach
HSA
reflektory halogenowe projekcyjne ,inteligentny system bezpieczeństwa IPS
KOMFORT
elektryczny hamulec postojowy
światła do jazdy dziennej
system wspomagający utrzymanie
pojazdu na pasie ruchu
system rozpoznawania znaków drogowych
system monitorowania koncentracji kierowcy
system centralnego zamka umożliwiający
otwarcie auta bez tradycyjnego kluczyka
reflektory halogenowe projekcyjne
przednie fotele sportowe, podgrzewane z
regulacją temperatury
tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości
konsola centralna Premium z przesuwanym podłokietnikiem
10.1” ekran pomiędzy zegarami
ZABEZPIECZENIA
elektroniczny immobillizer PATS
centralny zamek
STYLIZACJA
obramowanie szyb bocznych w kolorze chromu
dolny pas zderzaka przedniego i tylnego lakierowany w kolorze nadwozia
listwy progowe lakierowane kolorze nadwozia
obudowy przednich świateł przeciwmgielnych lakierowane w kolorze
„gloss black”, z chromowanym obramowaniem
Pakiet Titanium X :
- reflektory Ford Dynamic LED
- drzwi bagażnika zamykane/otwierane bezdotykowo
Pakiet Seat 4 :
- tapicerka materiałowa Prada ciemna z przednimi fotelami w stylistyce sportowej - zawiera: elektryczną regulację położenia fotela
kierowcy w 10. kierunkach (z pamięcią położenia), elektrycznie składane lusterka z pamięcią położenia
Pakiet Connectivity :
- system nawigacji satelitarnej Sony CD/SD z DAB+ i Ford SYNC 3, system nagłośnienia Premium, 12 głośników
- kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
- Active Park Assist; zawiera: czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Blind Spot Information - system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach - zawiera: elektrycznie składane lusterka z lampkami
oświetlającymi podłoże oraz lusterko kierowcy ściemniające się automatycznie
Rolety przeciwsłoneczne – zintegrowane w tylnych drzwiach
Koło zapasowe – pełnowymiarowe z obręczą stalową 16’’
Kolor: Ruby Red
Sens porównywania ofert ma tylko wtedy gdy opiszemy dokładnie co zawiera. To jak Astra i Astra. Jedna będzie kosztowała 70 tys druga 90 tys. Nazwa ta sama tylko flaki trochę inne.
Żeby nie pie... głupot wklejka bo inaczej to bez sensu dyskusja. :W Mondeo oferta październik 2016r.
BEZPIECZEŃSTWO
poduszki powietrzne czołowe kierowcy i pasażera
poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera
kurtyny powietrzne chroniące pasażerów z tyłu i z przodu
poduszka kolanowa kierowcy
System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESC, układ kontroli trakcji TA, układ
wspomagania awaryjnego hamowania EBA, układ poprawiający stabilność na zakrętach
TVC
układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach
HSA
reflektory halogenowe projekcyjne ,inteligentny system bezpieczeństwa IPS
KOMFORT
elektryczny hamulec postojowy
światła do jazdy dziennej
system wspomagający utrzymanie
pojazdu na pasie ruchu
system rozpoznawania znaków drogowych
system monitorowania koncentracji kierowcy
system centralnego zamka umożliwiający
otwarcie auta bez tradycyjnego kluczyka
reflektory halogenowe projekcyjne
przednie fotele sportowe, podgrzewane z
regulacją temperatury
tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości
konsola centralna Premium z przesuwanym podłokietnikiem
10.1” ekran pomiędzy zegarami
ZABEZPIECZENIA
elektroniczny immobillizer PATS
centralny zamek
STYLIZACJA
obramowanie szyb bocznych w kolorze chromu
dolny pas zderzaka przedniego i tylnego lakierowany w kolorze nadwozia
listwy progowe lakierowane kolorze nadwozia
obudowy przednich świateł przeciwmgielnych lakierowane w kolorze
„gloss black”, z chromowanym obramowaniem
Pakiet Titanium X :
- reflektory Ford Dynamic LED
- drzwi bagażnika zamykane/otwierane bezdotykowo
Pakiet Seat 4 :
- tapicerka materiałowa Prada ciemna z przednimi fotelami w stylistyce sportowej - zawiera: elektryczną regulację położenia fotela
kierowcy w 10. kierunkach (z pamięcią położenia), elektrycznie składane lusterka z pamięcią położenia
Pakiet Connectivity :
- system nawigacji satelitarnej Sony CD/SD z DAB+ i Ford SYNC 3, system nagłośnienia Premium, 12 głośników
- kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
- Active Park Assist; zawiera: czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Blind Spot Information - system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach - zawiera: elektrycznie składane lusterka z lampkami
oświetlającymi podłoże oraz lusterko kierowcy ściemniające się automatycznie
Rolety przeciwsłoneczne – zintegrowane w tylnych drzwiach
Koło zapasowe – pełnowymiarowe z obręczą stalową 16’’
Kolor: Ruby Red
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości