Dealer wprowadził mnie w błąd przy zamówieniu - co mogę zrobić?
: 14 gru 2016, 12:56
Witam wszystkich!
Jestem tu nowa i na dodatek kobieta Potrzebuję pilnie Waszej porady.
Otóż we wrześniu zamówiłam Astrę ST w wersji Dynamic, którą jadę dziś obejrzeć, jednak czytając od kilku dni to forum doszłam do wniosku, że sprzedawca podczas pierwszej rozmowy sprzedażowej mnie oszukał, albo jak kto woli nie powiedział całej prawdy.
Chodzi po pierwsze o system OnStar, początkowo byłam nastawiona na wersję Enjoy, ale skusiłam się na Dynamic głównie dla OnStara, który to był tak zachwalany przez sprzedawcę, opowiedział on o wszystkich jego funkcjonalnościach, jednak słowem nie powiedział, że system jest bezpłatny w pierwszym roku korzystania, potem jak się w zasadzie dowiedziałam z forum, trzeba wykupować abonament, o czym nie było absolutnie żadnej mowy.
Kolejną rzeczą, o której mnie zapewniał to Wi-Fi, które auto miało posiadać, a jak wiadomo, opcja ta jeszcze nie jest dostępna na terenie Polski. O tym również nie wspomniał ani słowa.
Ostatnią rzeczą (mam nadzieję, że już nic innego nie wyjdzie) jest fakt, o którym już z nim co prawda rozmawiałam, ale wyparł się tego co mówił. Chodzi o powłokę teflonową lakieru. Podczas jazdy testowej (pamiętam nawet w którym miejscu byliśmy na drodze ) mówił, że auto będzie takową posiadać, a na kolejnym spotkaniu ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu zaproponował mi powłokę teflonową za.. 1800zł. Oczywiście standardowo wyparł się, że nie mówił, że to auto będzie ja posiadać, ale ja jestem pewna na 100%, że tak mówił. Odpuściłam, bo uznałam, ze nie jest mi to bezwzględnie potrzebne, ale jak zaczęłam się dokopywać do tych informacji o OnStarze, to sobie o tym przypomniałam.
I tu dochodzimy do sedna. Wszystko to, co mi obiecywał było powiedziane, nie zapisane, bo i skąd ja biedna mam wiedzieć, że jeśli w spisie wyposażenia jest napisane "Asystent łączności i usług OPEL On*Star" to taka usługa jest tylko na rok bezpłatnie, skoro NIKT MI O TYM NIE POWIEDZIAŁ.
Tak samo jeśli chodzi o Wi-fi, który jest usługą w OnStarze i w związku z tym nie musi być wyszczególniany w wyposażeniu, ale nie było mowy o tym, że nie jest ona dostępna w tej chwili.
Czyli mam słowo przeciwko słowu.
Podpowiedzcie mi proszę mądrzejsi, doświadczeni koledzy jak z nim rozmawiać i na co mogę liczyć w związku z tym. Mam w ogóle szanse coś wywalczyć ? Czy jeśli sprzedawca się wszystkiego wyprze, to co ja mogę w tej sytuacji zrobić ? Mogę wypowiedzieć umowę w związku z niezgodnością wyposażenia? Pomóżcie!
Z góry dziękuję
Jestem tu nowa i na dodatek kobieta Potrzebuję pilnie Waszej porady.
Otóż we wrześniu zamówiłam Astrę ST w wersji Dynamic, którą jadę dziś obejrzeć, jednak czytając od kilku dni to forum doszłam do wniosku, że sprzedawca podczas pierwszej rozmowy sprzedażowej mnie oszukał, albo jak kto woli nie powiedział całej prawdy.
Chodzi po pierwsze o system OnStar, początkowo byłam nastawiona na wersję Enjoy, ale skusiłam się na Dynamic głównie dla OnStara, który to był tak zachwalany przez sprzedawcę, opowiedział on o wszystkich jego funkcjonalnościach, jednak słowem nie powiedział, że system jest bezpłatny w pierwszym roku korzystania, potem jak się w zasadzie dowiedziałam z forum, trzeba wykupować abonament, o czym nie było absolutnie żadnej mowy.
Kolejną rzeczą, o której mnie zapewniał to Wi-Fi, które auto miało posiadać, a jak wiadomo, opcja ta jeszcze nie jest dostępna na terenie Polski. O tym również nie wspomniał ani słowa.
Ostatnią rzeczą (mam nadzieję, że już nic innego nie wyjdzie) jest fakt, o którym już z nim co prawda rozmawiałam, ale wyparł się tego co mówił. Chodzi o powłokę teflonową lakieru. Podczas jazdy testowej (pamiętam nawet w którym miejscu byliśmy na drodze ) mówił, że auto będzie takową posiadać, a na kolejnym spotkaniu ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu zaproponował mi powłokę teflonową za.. 1800zł. Oczywiście standardowo wyparł się, że nie mówił, że to auto będzie ja posiadać, ale ja jestem pewna na 100%, że tak mówił. Odpuściłam, bo uznałam, ze nie jest mi to bezwzględnie potrzebne, ale jak zaczęłam się dokopywać do tych informacji o OnStarze, to sobie o tym przypomniałam.
I tu dochodzimy do sedna. Wszystko to, co mi obiecywał było powiedziane, nie zapisane, bo i skąd ja biedna mam wiedzieć, że jeśli w spisie wyposażenia jest napisane "Asystent łączności i usług OPEL On*Star" to taka usługa jest tylko na rok bezpłatnie, skoro NIKT MI O TYM NIE POWIEDZIAŁ.
Tak samo jeśli chodzi o Wi-fi, który jest usługą w OnStarze i w związku z tym nie musi być wyszczególniany w wyposażeniu, ale nie było mowy o tym, że nie jest ona dostępna w tej chwili.
Czyli mam słowo przeciwko słowu.
Podpowiedzcie mi proszę mądrzejsi, doświadczeni koledzy jak z nim rozmawiać i na co mogę liczyć w związku z tym. Mam w ogóle szanse coś wywalczyć ? Czy jeśli sprzedawca się wszystkiego wyprze, to co ja mogę w tej sytuacji zrobić ? Mogę wypowiedzieć umowę w związku z niezgodnością wyposażenia? Pomóżcie!
Z góry dziękuję