marcinos pisze:A co jest nie tak ?
- auto się samo nie zamyka po oddaleniu się od niego - po astrze to dramat - dobrze że aplikacja przypomina o niezamknięciu
- w naprawdę fajnym bagażniku nie dali żadnych normalnych wieszaczków (nawet idea tej siateczkowej półki mi się podoba)
- zombie mode - ale to chyba tylko w EV - jak włączysz zdalnie grzanie przed odjazdem to nieraz nie możesz po tym ruszyć, musisz odczekać kilka minut aż się samo naprawi - podobno już pracują nad wyeliminowaniem tego
- Czasami po cofaniu zostaje ci widok z kamery na ekranie - na szczęście jest przycisk od kamery którym możesz się przełączyć
- co jakiś czas auto zeruje mi harmonogram ładowania i musze od nowa ustawiać
- Tryb auto klimatyzacji działa dość nerwowo - najpierw przegrzewa później szybko próbuje schłodzić, generalnie jeżdżę na manualnych ustawieniach.
- podgrzewanie kierownicy za mocne - muszę co kilka minut włączać/wyłączać
- grzanie foteli moim zdaniem źle zeskalowane - poziom pierwszy mógłby być bardziej subtelny
- aktualizacje ota niby są ale na razie nie działają i trzeba robić z pendrive'a - póki co nie zgłębiałem tematu - za to aktualizacje mapy ze względu na zamknięcie dróg podczas robót drogowych wzorowe, przy moim biurze remontują właśnie kilka uliczek i co chwilę zmieniają organizację i mam wrażenie że mapa niemal od razu już widzi te zmiany.
- auto się koszmarnie brudzi podczas takiej jesiennej pluchy - zawsze myję auta hurtowo i zdecydowanie po kilku dniach niro jest najbardziej uwalone.
- dodatkowo uroki elektryka w śnieżną pogodę przód auta to ściana śniegu, nie widać tablicy, klapki do ładowania a nawet światła powoli się zalepiają, do tego nawisy lodu na nadkolach nie odpadają tak łatwo jak w spaliniaku - po prostu nie ma co się grzać i zimą to widać.
Jak widać to pierdoły jednak potrafią irytować, ogólnie jestem bardzo zadowolony, jeździ się przyjemnie, siedzi się wygodnie, jakość wykonania jak najbardziej w porządku.
CX-30 Kanjo jest jednak okrojona chyba z tych elementów które robiły efekt w mazdzie, jak dobrze pamiętam to obowiązkowo pakiet sport do tego. Jeżeli w podobnych pieniądzach miałbym mieć top niro lub średnie cx-30 to przy całej mojej sympatii do mazdy brałbym niro. A w gratisie masz jeszcze hybrydę która zrobi różnicę pod dystrybutorem.