Re: Astra 5 vs Inne Auto?
: 07 kwie 2021, 08:41
No straszne pieniendze a Cola po 7 zeta w DE po 50 centów
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
wiesiek3d pisze:No straszne pieniendze a Cola po 7 zeta w DE po 50 centów
GordonLameman pisze:No, straszna łunia - zarabiamy w niej za dużo, żeby być tanią montownią jak na początku lat 90-tych. Skandal!
Ty jedz i zobacz ile w sklepie kosztuje a nie kieruj się raportami .GordonLameman pisze:wiesiek3d pisze:No straszne pieniendze a Cola po 7 zeta w DE po 50 centów
Czemu piszesz takie bzdury?
Co unia ma wspólnego z nałożonym przez polski (nie)rząd podatkiem cukrowym (który w dodatku został zaimplementowany w kretyński sposób)?
W DE 0,5 litra coli kosztuje około 1,29 USD, w Polsce ten sam 0,5l kosztuje 0,77 USD.
Serio, po co takie kłamstwa pisać?
OORBAN pisze:wiesiek3d pisze:Ciekawe czy ta mata jest w standardzie.
Powiem Ci, że głowy nie dam, ale nie kojarzę tej maty w GSLine.
Fuks pisze:No straszna, w branży IT wypadamy nie gorzej niż łunia.
Na pewno nie jest tanio
wiesiek3d pisze:Ty jedz i zobacz ile w sklepie kosztuje a nie kieruj się raportami .
Ja tylko napisałem że jak zarabiamy to mamy Cole po 7, oczywiście z durnym podatkiem.
A tak na przykładzie Lidla można sobie prześledzić ceny w gazetkach z DE i PL , wtedy można zauważyć że naprawdę dobrze nam placa.
GordonLameman pisze:rodem z najgłębszej wsi.
Fuks pisze:GordonLameman pisze:rodem z najgłębszej wsi.
Gordon tam też dogoniliśmy EU.
Popatrz czym jeżdża rolnicy C330, T-25? Nie
https://dziennikzachodni.pl/nowoczesne- ... r/12994448
wiesiek3d pisze:Onstara zabrali ,zapachy zabrali, nakładki że śrub kół trzeba ściągać vaginowymi patentami.
Gordon na prezydenta a będzie żyło się lepiej
Tak mieszkam na wsi i imię ma wsiowe wiesiowe
GordonLameman pisze:ToniEja pisze:Tu sie nie zgodze z tymi kosztami. Czasem spadaja. W cenei samochodu nie tylko sa pracownicy, ale jest tez materiał. Poza tym Mozna kupic wydajniejsze maszyny i mniej pracownikow zatrudnic, albo przeniesc produkcje do kraju low cost. Np do Polski.
Jasne, że można tak zrobić.
Np. w odniesieniu do produkcji tulei papierowych.
Ale w przypadku aut każda inwestycja to są setki i tysiące milionów złotych.
Każde auto składa się z tysięcy części i większość pochodzi od poddostawców, których również rosną koszty pracowników, surowców czy materiałów.
Nawet jak stanieje jakiś materiał to to będzie pewnie coś jednostkowego i może być zyskiem dostawcy, a nie samego producenta aut.
A przenoszenie produkcji to tak jak wspomniałem - ogromny koszt, potężny problem logistyczny i zazwyczaj jest planowane na wiele lat do przodu, żeby zachować ciągłość produkcji modelu.
Wydajniejsze maszyny to sobie można do papieru toaletowego kupić
Linia do produkcji aut to zbyt skomplikowana machina, aby napisać o niej "można sobie kupić wydajniejszą".
Nie ma kompletnie nic dziwnego w usuwaniu wyposażenia czy nawet podnoszeniu cen. To tylko kwestia wiedzy i świadomości ekonomicznej/gospodarczej.
adax pisze:Na autostradzie takie zawieszenie sie sprawdza?
PaGo pisze:To teraz czekamy na powrót jednoramiennych?
Tak naprawdę to jest trójramienna ,tylko to dolne jest ..inne.
DawidK pisze:Piękne to C5.
Chciałbym wrócić do wątku brzmienia silników 3-cylindrowych o których tu chwilę dyskutowaliśmy i sprostować pewne rzeczy.
Jednym zdaniem: Oszukali mnie
Ostatnio przypadkiem odkryłem że ten fajny dźwięk silnika to tylko wewnątrz jest taki fajny. Na zewnątrz brzmi tak, że nie ma co o nim wspominać. Jest to niestety tylko dźwięk z głośnika, nad którym nie mam możliwości kontroli.
Z jednej strony czuję się trochę oszukany no ale patrząc bardziej pozytywnie mówię sobie, że producent puszcza oko i mówi "wiemy co wam trzeba ale nie możemy". Takie czasy...
PaGo pisze:@bad:
Były też Dużo wcześniej .
Od takich to już wole tę od citroena:
Ze stałym środkiem .