adamf pisze:Ale jeździłem też Leonem zwyklak 125KM i 150KM FR i oba też nie zrobiły na mnie lepszego wrażenia niż AK150 bez sport!
A wielu się tu nimi zachwycało.
Bo Ty jeździłeś a wielu słyszało lub czytało w Auto Bild, o taka różnica.
adamf pisze:Ale jeździłem też Leonem zwyklak 125KM i 150KM FR i oba też nie zrobiły na mnie lepszego wrażenia niż AK150 bez sport!
A wielu się tu nimi zachwycało.
wiesiek3d pisze:Segor bo TSI ma mocniejszy dol ale gora szybko sie konczy jak w TDI ,a w tym przedziale AK ciagnie jeszcze jak wsciekla.
Segor pisze:No to na mnie TSI robiło wrażenie, szczególnie przy niższych obrotach. Przy wyższych ciężko mi porównywać, bo jęczenie silnika dekoncentruje mnie
Na zeperf jest tylko 1.4 140KM. I wszystkie możliwe czasy ma lepsze niż AK 150KM... Czyli bez względu na odczucia w jakich przedziałach obrotów AK jedzie lepiej, to ostatecznie jedzie gorzejFuks pisze:Na czas do setki to patrzą natolatkowie .
Jak jedzie do 200km/h czy ćwierć mili?
schowka na okulary też mi brak... a co do schowka w drzwiach, to rozmiar jest ok, szkoda tylko, że żeby wyjąć z niego długopis, trzeba wysiąść z samochodu, bo nie wygniesz tak ręki, by tam pogrzebaćadamf pisze:- większe schowki w drzwiach
- schowek na okulary w podsufitce
remar pisze:... Nie wierzcie we wszystko co piszą w necie, najlepiej samemu sprawdzać auto którym jesteśmy zainteresowani.
remar pisze: A co do kręcenia Hondy to zobacz dane nowych turbobenzyn w Civicu X, żyjesz historią.
remar pisze:Tyle że testowy egzemplarz ma DSG więc to może mieć wpływ na wyższe spalanie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości