b3rs pisze: Czyli nie jest w standardzie dla tego segmentu. Dopłata do Golfa Highline z poziomu niżej to ponad 7 000 zł więc zapas jest... Civic w najwyżeszj opcji też to chyba ma wliczone.
Front Assist i Lane Assist dostępne są w Astrze bez wspomnianego pakietu.
Jeszcze nie jest w standardzie od zera, a w Golfie w najwyższej wersji (FA i ACC) jest, a w Astrze w najwyższej znowu nie ma, ale jest w Astrze Line Assist (LA), a w Golfie znowu nie ma. Więc wymieniają się po równo. W Astrze trzeba dokupić FA i ACC za 3200 zł, a w Golfie LA i rozpoznawanie znaków za 2660 zł. Ale nie o to chodzi, chodziło mi o to, że dotychczas jak konfigurowałem, to nie dodawałem do konfiguracji PK2, stąd różnica robiła się większa na korzyść Astry. Chociaż z drugiej strony ta plastikowa atrapa znaczka wygląda tandetnie przy ładnym chromowanym znaczku 3D Opla.
Added in 2 minutes 58 seconds:Rozpoznawanie znaków jest właśnie takim dodatkiem, z którego możemy, ale wcale nie musimy korzystać. Jest to jest, nie ma go, to większej różnicy w prowadzeniu nie ma. Drogę trzeba i tak obserwować, a do tego są wspomagacze jak Yanosik czy Navi. System znaków przydatny jest na trasach i na terenach obcych, a tam jeździmy zazwyczaj na Navi lub Yanosiku. Przecież na miejscu znaki znamy na pamięć, nie musi mi auto przypominać, że jest ograniczenie 50 jak jeżdżę tam już 20 lat i wiem, gdzie stoją.