astra pisze:@jotkow
Potwierdzam i to nie tylko ja!, że sprzęgło w AK jak na dzisiejsze czasy to pomyłka i psuje frajdę z jazdy tym samochodem.
Co rozumiesz, przez psuje jazdę ?? Ciężko chodzi czy nie równo bierze ??
Added in 9 minutes 39 seconds:Segor pisze:Jest identyczny jak 1.4 TSI.
Jak tak, to dobrze o nim świadczy. Jeździłem Golfem i Skodą z tym silnikiem i podobała mi się charakterystyka. Zbierał się od dołu i w autach cicho było. Chciałbym się przejechać 1.8TSi czy czuć taki jad, jaki widać na filmikach na youtu... gdzie 1.8TSI z DSG ciągnie jak oszalałe do 100km/h i dalej do 200km/h.
Co ciekawe o 1.6T 200KM piszą co niektórzy, że nie ma takiego jadu i odejścia jak by oczekiwali, czyli wrażenia niewiele większe od 1.4T 150KM, ale na filmikach na youtub.... ładnie idzie.
Chociaż mi nie chodzi o to, żeby szedł do 100km/h jak rakieta, tylko ważne by jadąc te 60km/h na 4 biegu nagle daję buta i auto idzie momentalnie do przodu, a ja bezstresowo kończę manewr wyprzedzania. Tylko czy nie będzie to powodować LSPI ? szlag mnie trafia z tym, w dieslach nie ma z tym problemu, jak wyjdziesz poza turbo dziurę czyli już 2000 obr, to silnik ciągnie i jest masaż pleców. A tu straszycie tym LSPI :/ bo to pewnie zakres obrotów ok 2000.
Drażni mnie teraz jak w mojej F2, najpierw obmyślam plan jak wyprzedzać, redukuje bieg, przyczajam i ognia. Może i wyprzedzić się da w miarę sprawnie, ale te przygotowania i konieczność zmiany biegów mnie flustruje. Z tym, że jest to na tyle rzadko, że jestem w sumie zadowolony z auta, ale następne musi mi dawać banana na gębie
Stąd moje zainteresowania 1.6T 200KM.
To jest ból jak się mieszka w małej miejscowości, ze do dilerów daleko i nie ma jak zorganizować sobie jazdy. Ale jest jeszcze czas.