rah pisze:Obawiam się, że wielu europejskich i nie tylko producentów samochodów tego kryzysu nie przetrwa.
Wysłane z telefonu Nokia 3210 przy użyciu Tapatalka
rah pisze:Obawiam się, że wielu europejskich i nie tylko producentów samochodów tego kryzysu nie przetrwa.
GordonLameman pisze:A Mazda poprawiła już bezpieczeństwo swoich aut?
Bo jak pamietam bodajże cx-3 miało dla dzieci poziom bezpieczeństwa gorszy niż Dacia duster.
Fuks pisze:GordonLameman pisze:A Mazda poprawiła już bezpieczeństwo swoich aut?
Bo jak pamietam bodajże cx-3 miało dla dzieci poziom bezpieczeństwa gorszy niż Dacia duster.
Nie poznaję Pana, takie plotki opowiadać
No chyba, że poniższe wyniki są do bani ...
https://www.euroncap.com/en/results/mazda/cx-30/38857
https://www.euroncap.com/en/results/mazda/cx-3/20856
GordonLameman pisze:A Mazda poprawiła już bezpieczeństwo swoich aut?
Bo jak pamietam bodajże cx-3 miało dla dzieci poziom bezpieczeństwa gorszy niż Dacia duster.
komisarzryba pisze:koniec prodkucji astry w gliwicach.
GordonLameman pisze:Astra K to był mój lubiony opel
Fuks pisze:Mój też i zostanie u mnie na długo jako auto dalekiego zasięgu obok elektryka.
PS.
Są już dopłaty dla firm do 27k PLN.
DawidK pisze:Masz już coś na baterie na oku czy jeszcze czekasz jak się sytuacja będzie rozwijała?
GordonLameman pisze:A Mazda poprawiła już bezpieczeństwo swoich aut?
YATES pisze:Miałem dwie Mazdy i już nigdy tej marki nie zakupię ze względu na rdzę ( nawet w 2-3 letnich egzemplarzach)
Fuks pisze:GordonLameman pisze:Astra K to był mój lubiony opel
Mój też i zostanie u mnie na długo jako auto dalekiego zasięgu obok elektryka.
PS.
Są już dopłaty dla firm do 27k PLN.
adax pisze:Nie ma startu do 1.0 tsi
adax pisze:Naped-3/5(w miesci ociezaly 1.4 T,rozpedzanie emeryckie,brak wigoru,na autostradzie jest lepiej.Nie ma startu do 1.0 tsi a tym bardziej 1.4,naped nie zacheca do krecenia,pomijajac nijakie brzmienie w odroznieniu do 1.0 ecoboost.
GordonLameman pisze:Hmm, mam inne wrażenie.
Zeby nie było tak kolorowo:
zawieszenie- 1/5(w miescie mocno daje sie we znaki,przy 2.2 bara a tlucze niemilosiernie,zero komfortu).
Praca sprzegła- 2.5/5(ruszanie z pierwszego a nastepnie drugiego problematyczne,pozostale ok)
Skrzynia biegow 3.5/5(haczenie czeste,wyglada to tak,po wcisnieciu jedynki lub wstecznego haczenie ale ponowne wbicie tych biegow,gdy jeszcze mam caly czas wcisniete sprzeglo,poprawienie,ze tak powiem to juz wchodza gladko,zwolnienie sprzeglo i od nowa wcisniecie znowu to samo.
Ergonomia-5/5(plusem brak wystajacego tabletu)
Wyglad zew-5/5(w klasie kompakt)
Układ kierowniczy-4/5(w miescie moglby byc bardziej zwrotny ale na autostradzie ta stabilnosc zaletą)
Naped-3/5(w miesci ociezaly 1.4 T,rozpedzanie emeryckie,brak wigoru,na autostradzie jest lepiej.Nie ma startu do 1.0 tsi a tym bardziej 1.4,naped nie zacheca do krecenia,pomijajac nijakie brzmienie w odroznieniu do 1.0 ecoboost.
Plus kilka innych mankamentow,malo wydajna wentylacja,klima czesto nie ogarnia wilgoci,glosne czujniki,hamulce malo agresywnie lapia w odroznieniu od kia,grupa vw
Stanislawa pisze:Oceny jak w Top Model a to tylko wół roboczy a nie limuzyna marki premium.
.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości