Inferno pisze:OORBAN, po co zmieniłeś astrę na auto typowo miejskie z 3-cylindrowym slinikiem o mocy 100 KM?
@OORBAN - co to masz za wynalazek ?
Inferno pisze:OORBAN, po co zmieniłeś astrę na auto typowo miejskie z 3-cylindrowym slinikiem o mocy 100 KM?
Raczej z tyłu nie musi się świecić.Segor pisze:Ale to jest niezgodne z przepisami Jak masz dzienne, to z tyłu nie może się świecić, tak mówią przepisy.
W AK jest kontrolka, ze świecą się światła, ale mijania i postojowe mają tą samą ikonę :/
"Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi."rah pisze:Raczej z tyłu nie musi się świecić.Segor pisze:Ale to jest niezgodne z przepisami Jak masz dzienne, to z tyłu nie może się świecić, tak mówią przepisy.
W AK jest kontrolka, ze świecą się światła, ale mijania i postojowe mają tą samą ikonę :/
"Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi."rah pisze:Raczej z tyłu nie musi się świecić.Segor pisze:Ale to jest niezgodne z przepisami Jak masz dzienne, to z tyłu nie może się świecić, tak mówią przepisy.
W AK jest kontrolka, ze świecą się światła, ale mijania i postojowe mają tą samą ikonę :/
Inferno pisze:OORBAN, po co zmieniłeś astrę na auto typowo miejskie z 3-cylindrowym slinikiem o mocy 100 KM?
Segor pisze:W AK jest kontrolka, ze świecą się światła, ale mijania i postojowe mają tą samą ikonę :/
KEJ pisze:Inferno pisze:OORBAN, po co zmieniłeś astrę na auto typowo miejskie z 3-cylindrowym slinikiem o mocy 100 KM?
@OORBAN - co to masz za wynalazek ?
OORBAN pisze:A po co mi 200KM do miasta, gdzie i tak wiekszosc stoje w korku? Wczesniejsza astre tez mialem 3 cylindry.
Taki jest układ, że biore takie auto jakie jest obecnie dostepne w krotkoterminowym najmie. Wiec naprawde jebie mnie to czy ma 4 czy 3 czy 10 cylindrow. Przedstawiam wam swoje opinie i spostrzezenia na rozne wersje, budy i silniki bez patrzenia przez pryzmat to moje auto i musi byc najlepsze. W 22 miesiace przerobilem 3 astry, 4 i 3 cylindry, HB i ST, enjoy i gsline. System troche sie pogmatwal przez koronowirusa oraz to ze astra kompletnie przestala sie sprzedawac, dlatego bez wydziwiania bralem to co bylo na placu, bylo 100KM od francuza to taki jest. I pierwsze wrazenie jest takie ze 5 lat roznicy w wygladzie, konstrukcji i technologi miedzy samochodami to przepasc.
adax pisze:5 lat to przepasc?Chyba w wodotryskach,moja poprzednia astra g 16-letnia jak ja sprzedawalem(jak ja kupowalem miala 6,przejezdzilem rowno 10 na gazie)w komforcie jazdy prawie zadnej roznicy w tej nowej
adax pisze:Astra g mialem 1.6 teraz mam 1.4 125 manual enjoy chodzilo mi o same odczucia z jazdy,odrzucam wodotryski,wsiadam i jade,z tempomatu nie korzystam,fakt ze masz na wypasie i silnik 1.6 200 w automacie,nie musisz sie szargac z tym sprzegłem nieudanym,co krotko bierze,ale wracajac,wsiadam i jade i odczucia prawie te same na lekka korzysc na autostradzie na niekorzysc w miescie,jade tymi samymi drogami co kiedys astra g.
Ps.Fotele,fakt w astrze g masakra
ale jak klime zalaczylem to lodowate powietrze a w K chlodnawe,ze tak powiem,sprawdzali i niby ok.
Wtedy dawalem na minimum i szyby lustro a w K daje podczas rzesistego deszczu na 3/4 i ledwo ogarnia,filtr ok,to sa male niuanse ale w niektorych rzeczach sie cofaja.
I nie mow ze g sie zle prowadzila,szla jak po sznurku i ciche zawieszenie.
RafOpel pisze:Uważam, że nowa po liftingu Astra jest lepsza z prostego powodu. Nie słyszałem nigdzie tu na forum informacji, by ten silnik się popsuł lub były z nim problemy - tylko słyszę że to silnik od kosiarki itp.
adax pisze:Ciszej jest na autostradzie,bo silnik bezposredni wtrysk+6 bieg tu jest b.dobrze,w ogole w trasie astra K jest bardzo przyjemna i ekonomiczna nie przekraczajac oczywiscie 130-140 moglbym z niej w ogole nie wysiadac,6-ty bieg dosc elastyczny,gorzej juz w miescie pierwszy i drugi bieg za krotkie,pamietam z jazd testowych 1.0 ecoobost a szczegolnie 1.0 tsi 3 cylindrowe to na drugim biegu wymiataja,w ogole jadac nimi to sie nie zastanawialem 1,2,3 i ogien,bez kangurow i krotkie skoki lewarka.W astrze trzeba wszystko robic dostojnie,ze spokojem.wrecz anemicznie i wtedy jest w miare ok
mmm pisze:Poproście o litrową buteleczkę, bo się na pewno przyda. Mówi to właściciel 1.5. Współczuję wam tych tablecików interfejs jest w wersji beta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości