Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
: 09 maja 2017, 20:10
Zajrzyj do wątku z fotelami AGR.mmm pisze:Po roku użytkowania jakbym miał wybrać mocniejszy silnik czy skóry wybrałbym to pierwsze.
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
Zajrzyj do wątku z fotelami AGR.mmm pisze:Po roku użytkowania jakbym miał wybrać mocniejszy silnik czy skóry wybrałbym to pierwsze.
BShKF pisze:Jest jeszcze opcja dobrania skórzanej tapicerki za 5000 zł, foteli ergonomicznych za 2100 zł i elektrycznego sterowania za 1900 zł, żeby otrzymać topowy fotel AGR dla kierowcy. Dodaje to aż 9000 zł łącznie do ceny bazowej, jednak przy okazji wskakuje pakiet zimowy i dzielona tylna kanapa niejako w gratisie. Fajnie, ale nie są to dodatki, na których mi aż tak zależy. Czy ktoś z Was miał podobne dylematy przy wyborze foteli do nowej Astry?
michal6500 pisze:Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Wg mnie każde auto ma być wyposażone, dlatego zawsze zakladam najwyższą wersje wyposażenia + opcje dlatego wybor padl na Elite ale ten wątek troszeczkę mi namieszał w głowie
Dopiero teraz zauważyłem ile elementów standardowego wyposażenia wersji Elite występuje ponownie w pakietach, które wcale nie są tańsze z tego powodu. Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
...
Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
http://astra5klub.pl/download/file.php?id=180&mode=viewmichal6500 pisze:Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
W Astrze to nie jest do końca niższa wersja. Dynamic to wersja bardziej sportowa, stąd R17, przycisk sport, czarna podsufitka, sportowe fotele. Elite to wersja bardziej komfortowa, która nie ma tych 3 rzeczy.michal6500 pisze:Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
Może po face liftingu, ale bardzo bardzo wątpię, a nawet nie wiadomo kiedy taki FL miałby mieć miejsce.michal6500 pisze:Wiadomo czy będzie dostępne okno panoramiczne?
Chyba każdy kto wziął automat, nie wyobraża sobie auta bez niego. Twoja decyzja.michal6500 pisze:Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Ile osób tyle opinii. Jedni twierdzą, że jeździli obydwoma i zdecydowanie wybrali 200KM. Inni, że dup** nie urywa. 150 KM miała problem z tłokami i LSPI. Trochę wychodzi na to, że 1.6 200KM jest tu bardziej sprawdzoną jednostką.michal6500 pisze:Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
Jeżeli weźmiesz pakiet kierowcy plus to audio powinno być zadowalające. Nie jest to jakiś wybitny sprzęt, ale gra ok. Nigdy nie słyszałem jak grają takie seryjne systemy "markowe" (tam jest chociaż jakiś wzmacniacz, czy tylko głośniki markowe?). Zresztą jak gra sprzęt AK posłuchasz przecież w każdym salonie, bo zawsze mają auta z pakietem kierowcy.michal6500 pisze:strasznie ciekawi mnie jak grają te "głośniki premium 6szt"
Tak właśnie jest. Ergonomiczne + skóra + AGR. A tak na prawdę wystarczy że weźmiesz ergonomiczne (w Niemczech ten pakiet już nazywa się AGR, a to co u nas nazywają AGR to: masaż/wentylacja + elektryczna regulacja). No chyba, że chcesz skórę.michal6500 pisze:Troche mnie to denerwuje, że do opcji AGR za 1900 trzeba dobrac tapicerke za 5300 i fotele ergonomiczne 2100 i nagle opcja z.1900 zmienia sie w 9300
Chyba każdy kto wziął automat, nie wyobraża sobie auta bez niego. Twoja decyzja.
http://astra5klub.pl/download/file.php?id=180&mode=view
Podświetlenie drzwi: astra-w-kolorze-betonu-t174-30.html#p27380
+ podświetlenie z góry lewarka. Ogólnie ładnie wygląda, ale przeżyjesz bez tego.
W Astrze to nie jest do końca niższa wersja. Dynamic to wersja bardziej sportowa, stąd R17, przycisk sport, czarna podsufitka, sportowe fotele. Elite to wersja bardziej komfortowa, która nie ma tych 3 rzeczy.
Tak właśnie jest. Ergonomiczne + skóra + AGR. A tak na prawdę wystarczy że weźmiesz ergonomiczne (w Niemczech ten pakiet już nazywa się AGR, a to co u nas nazywają AGR to: masaż/wentylacja + elektryczna regulacja). No chyba, że chcesz skórę.
To jeszcze weź tempomat aktywny, bo przy skrzyni automatycznej to jest bajka. Oj tam drogo Jak szaleć to na całego Ja bym wolał ACC zamiast skóry. Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. I zdecydowanie bym wolał automat niż PK+.michal6500 pisze:Właśnie bawię się w konfigurację 16. 200KM z automatem - trochę drogo wyjdzie ale zobaczymy:)
michal6500 pisze:Dynamic można wziąć z elektrycznym hamulcem? podoba mi się wnętrze bez ręcznego, więcej miejsca na tunelu środkowym i lepiej się prezentuje
Krzysiec pisze:Albo seat... Ale fakt WV i jego konfigurator wygrywa w tej kategorii. Odechciewalo mi się w nim konfigurować
Pakiet Fotel Ergonomiczny Kierowcy i Pasażera
Fotele przednie z regulacją w 8 kierunkach, z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego oraz regulacją długości siedzisk. Kieszenie z tyłu oparć przednich foteli
Pakiet Elektryczny Fotel Kierowcy AGR
Fotel kierowcy z funkcją masażu i elektryczną regulacją w 8 kierunkach z pamięcią ustawień oraz regulacją bocznych elementów oparcia. Wentylowana tapicerka przednich foteli.
Segor pisze:..Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. ....
pgrad pisze:Segor pisze:..Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. ....
Pod warunkiem że ASO nie ustawi pod siebie
Przycisk pamięci i wszystkie pozmieniane odległości wracają do normy
DigDug pisze:Jedyny sensowny powód dla elektrycznych regulacji...
michal6500 pisze:Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Inferno pisze:Czy była jakaś opcja, która była dostępna tylko w wersji Dynamic lub tylko w wersji Elite?
Odgrzebuję historyczny temat z ciekawości.
Inferno pisze:Elite miał chyba jakieś dodatkowe oświetlenie wnętrza. Prawda to?
OORBAN pisze:Jak chcesz moge ci powiedziec, co w Focusie było w wersji titanium i w zadnej innej nie wystepowalo, nawet jej nie mozna bylo dokupic, zadnym pakietem:D
Inferno pisze:OORBAN pisze:Jak chcesz moge ci powiedziec, co w Focusie było w wersji titanium i w zadnej innej nie wystepowalo, nawet jej nie mozna bylo dokupic, zadnym pakietem:D
No to powiedz. Który Focus?
Czarna podsufitka była chyba tylko w dynamicu. W elite nie bylo.