Re: Zakup - must have, pomoc przy konfiguracji Astry 5
: 01 lip 2017, 17:51
Za 600zł z rzeczy "must have" to lepiej wziąć komplet chlapaczy na przód i tył i jeszcze zostanie na kawę:) Ewentualnie jakieś śruby zabezpieczające na felgi
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
Bo konfigurator ze strony jest uboższy niż u dealera:)Wadeen pisze:Chalapcze - nie widzę takiej opcji w konfiguracji jak i śrub
gravity1287 pisze:Bo konfigurator ze strony jest uboższy niż u dealera:)Wadeen pisze:Chalapcze - nie widzę takiej opcji w konfiguracji jak i śrub
Chlapacze i śruby antykradzieżowe możesz obejrzeć chociażby na stronie Opla->Usługi i serwis>Akcesoria Opel-> wybierasz swoją Astrę i dalej sobie poradzisz, lub powinno być też na www twojego dealera
Wadeen pisze:Decyzja o Grudniu jest moim terminem odbioru samochodu (rok modelowy 2018 + data rejestracji będzie z końca roku, lepiej wygląda przy późniejszej sprzedaży ).
Wadeen pisze:@gravity1287 a lusterka składane dokupiłeś?
Wadeen pisze:..... Gdyby jednak nie udało się i odbiorę w grudniu to przy sprzedaży w ogłoszeniach wybiorę rocznik 2018 już bez przesady, ze w dzień auto straci na wartości, to tak nie działa... ma to swoje plusy i minusy jak każda decyzja.
Wadeen pisze:Powiem Wam szczerze, że właśnie jechałem i tym i tym i też mam wrażenie, że te 125km ma więcej do zaoferowania, jest bardziej dynamiczny i elastyczniejszy.
Wg. mnie 125 KM jest wolniejsze, ale wystarczy do normalnej jazdy, a czy warta dopłaty to zależy od tego, jak często jeździmy do 70 km/h czyli w mieście (bo wtedy to pewnie to samo), a jak często na trasie i wówczas 60-100 i 80-120 robi różnicę i wówczas warto dopłacić.
DigDug pisze:Wg. mnie nie ma szans na takie rzeczy. Oba są z turbo i na tym samym osprzęcie lub prawie takim samym. Mogą co najwyżej iść tak samo w zakresie pewnych niższych obrotów, ale powyżej tych obrotów lub czasem od razu jest inaczej, bo mocniejsze auto zaczyna od wyższego pułapu, mocniejsze jest szybsze. Stąd nawet Opel pokazuje, że w zakresie 80-120 jest 1 sekunda różnicy, a to dużo dla elastyczności, o 0-100 nie wspominam, bo nikt nie startuje 0-100, na tyle często by sobie tym głowę zawracać.