mała aktualizacja...
2. Występuje uderzenie w momencie wysprzęglania (przed wrzuceniem 1 biegu po chwilowym postoju np. na światłach)
Miszcz nic nie zaobserwował...
4. Wibracje nadwozia szczególnie jak jest zimny (50 – 80 km/h oraz powyżej 100)
To jest najlepsze... jadac z miszczem telepało autem jak głupie a on stwierdził ze nic nie poradzi TTTM - zaznaczył ze to tylko opel
5. Parują przednie lampy (halogenowe)
sprawdza ale to normalne
6. Drzwi kierowcy ciężej się zamykają / otwierają względem pozostałych
Wg niego jest ok
8. Czasami brak dźwięku z radia
Jak będzie to wgraja nowy soft
9. Wycie / piszczenie w środku auta (silnik?) po dłuższym postoju. Dźwięk staje się głośniejszy wraz z zwiększeniem obrotów silnika
tego nie sprawdzą bo za krótko stał... musiałby zostać na noc
Powiedziałem mu wprost - że takie auto wręcz odrzuca od tej marki i w życiu nie kupie opla... Potwierził że zgadza sie
Ogólnie serwis to jest dramat... 2 moje podejście a mam wrażenie jakbym był jakiś trędowaty... W grupie VW zupełnie inne podejście, zawsze auto zastepcze i chociaż można napic sie kawy, wody czy jakies ciasto zjesc. Za to w oplu są automaty drroższe niż w marketach
Notabene byłem umowiony, że od razu wjada moim autem na serwis a tu sie okazało ze dopiero po 2h ktoś do mnie wyszedł
Added in 3 minutes 4 seconds:Vex pisze:AutoŻoliborz - Warszawa, Rudnickiego
1. jedno z tylnych kół bije przy prędkości ok. 43km/h (poniżej 40 i powyżej 50 nic nie czuć) - pierwsza wizyta, serwisant wiedział co to bez patrzenia na samochód i... po 4h w serwisie, nic nie znaleziono. Dziś rano jazda "testowa" z serwisantem (jeśli @wojo oddawał ciut po 7, to pewnie mnie widział, jak mu się w kolejkę wbijam
) i wieczorem zobaczymy.
@wojo, kiedy odbierasz?
Krzysiec pisze:Daj znac co powiedzą na parujące lampy (określ jeszcze czy to zwykle halogeny czy Intelliluxy)
w instrukcji obsługi jest napisane czarno na białym, że mogą parować od środka, więc serwis pewnie nic z tym nie zrobi.
Chyba Ciebie widziałem
auto stało przy wyjeździe
była to koło 12