Strona 2 z 18

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:21
autor: pgrad
pgrad pisze:AK ST RM2017 RP2016 - wyprodukowana z początkiem października, odebrana z końcem października - objęta wg myOpel kampanią


Taką jak powyżej informację mam wg aplikacji mobilnej, a wg aplikacji przez stronę www dla myOpel - myOpelservice widnieje informacja

Twój Opel nie jest objęty bezpłatną kampanią naprawczą. Życzymy wielu spokojnych kilometrów za kierownicą Twojego Opla!

która jest właściwa... hmmm :?: :!:

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:25
autor: majek
Templaris pisze:A skąd info że ma AA zniknąć? TO tak jakby zabrali ci część wyposażenia.

Któraś aktualizacja wycofywała AA

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:26
autor: Templaris
A ktoś wie czemu ją wycofano? Dla niektórych to mogło trochę znaczyć przy wyborze auta

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:28
autor: b3rs
majek pisze:Któraś aktualizacją wycofywała AA

Skąd takie info?

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:31
autor: majek
Ktoś na forum pisał w wątku AA, że wycofali bo działa niestabilnie.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:44
autor: mmm
Nie wycofali tylko zablokowali. Nie ma mozliwosci zaktualizowania samochodu z rm2016 do AA. Pozostaje kupno nowego auta :)

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:45
autor: Krzysiec
b3rs pisze:Ja samochód zamówiłem w październiku, odebrałem w grudniu i w aplikacji mam info o akcji serwisowej.


No to w takim razie brak reguly... Mam identyczna sytuacje (21 paź zamowienie - 13 grudnia odbiór )

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:45
autor: b3rs
majek pisze:Ktoś na forum pisał w wątku AA, że wycofali bo działa niestabilnie.

Jak można „przystosować” Astrę pod Androida? Co trzeba zrobić?

Wkrótce serwis Dixi będzie proponował przygotowanie systemu multimedialnego pod Android Auto dla tych wszystkich wersji, które mają taka możliwość, są na to przygotowane, posiadają Navi 900 IntelliLink (Nowa Astra i Insignia) i Touch R 700 IntelliLink (Insignia) dla samochodów z roku modelowego 2016. Wg mojego rozeznania samych Astr V, które mogłyby mieć wgraną taką możliwość jest w Polsce 2057 szt.

Update z 19.12.2016: Opel Polska wstrzymał programowanie Android Auto (w serwisach w Polsce) w Astrach V i Insigniach z roku modelowego 2016 (czyli wyprodukowanych do połowy 2016 roku kalendarzowego, w których Android Auto nie był zaprogramowany fabrycznie). W mailu od importera czytamy: ... niniejszym informuję, że tymczasowo została wstrzymana możliwość programowania aplikacji Android Auto w radiach RF700 oraz RF900 IntelliLink w modelu Insignia oraz Astra-K. Decyzję podjęto po stwierdzeniu odstępstw jakościowych w systemie audio i jego pracy po wykonaniu programowania w połączeniu z Android Auto. Programowanie jest wstrzymane do odwołania. Zaznaczę jeszcze, co jest istotne i nie podlega reklamacji pracy systemu w samochodach marki Opel, że firma Google nie udostępniła programu Android Auto na terenie Polski. Wiele aplikacji jest nielegalnych i powoduje dodatkowe problemy. O przywróceniu możliwości programowania Android Auto w ww. modelach poinformuję w odrębnym mailu.

http://dixi-car.pl/opel-apple-carplay-android-auto.htm
Link do postu.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 12:59
autor: kuba
RM 17A, odebrany 22.12.2016 w aplikacji mam akcje przywoławczą. Na stronie nic.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 13:01
autor: Budus
coś z elektryką i aktualizacja oprogramowania.

czekam na telefon od doradcy czy AA pozostanie

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 13:26
autor: jacekplacek
Wygląda na to ze brak reguły co do tej akcji serwisowej - ST, RM'17, zamówienie 09.16 odbiór 12.16, R4.0, zarówno w aplikacji jak i www brak info o akcji.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 13:38
autor: elv33
U mnie cisza na obu portalach, auto wyprodukowane w końcówce roku, odebrane pod koniec stycznia.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 14:16
autor: ememel
Moja ST produkcja listopad 2016 odbiór grudzień i też jest cos o akcji.
Korzystam z obu aplikacji na androida
Na razie bez stresu napisałem emaila do dila żeby wyjaśnił o co chodzi.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 14:51
autor: Bartek83
Mój HB z 2015 nie ma wezwania w żadnej z aplikacji, ani na stronie internetowej.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:16
autor: Shivver
U mnie tez jest wezwanie, ale nie ma nic o co chodzi.

Obrazek

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:19
autor: Budus
dowiesz się dzwoniąc :)

na pewno potrzebny jest do tej kampanii elektryk i ma trwać 2h

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:21
autor: Karol05
ST odbiór 10 listopada 2016 ,miałem info tylko na mobilnej aplikacj serwis aso potwierdził, chodzi o problemy z radiem(których nie mam i aktualizacje oprogramowania Intrllilink

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:24
autor: Shivver
Może chodzi o rozwiązanie problemu z trzeszczeniem głośników, gdy sparowany jest Android Auto w Nav900? Ja im to zgłaszałem i mówili, że w połowie lutego będzie rozwiązanie.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:28
autor: Raku
U mnie brak info o przywołaniu zarówno w aplikacji jak i na stronie.
Astra ST Elite, Navi900 z kwietnia 2016r.

Nie wiem czy to dobrze czy źle... Może jedne z pierwszych modeli były jakieś lepsze jakościowo bo odpukać ale na razie nic się nie dzieje :)

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:32
autor: Krzysiec
Raku... wg mnie albo system im swiruje albo loteria... Mam to samo a auta z mojego okresu maja kampanie.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 16:32
autor: Shivver
Ja mam z maja 2016 i mam komunikat w aplikacji. Jedyne na co mam nadzieję to, że po tej akcji zostanie poprawiony dźwięk, a nie usunięta opcja Android Auto za którą zapłaciłem za aktualizację.

Jak ktoś już przejdzie tą akcję przywoławczą niech da znać na forum co zrobili i czy wszystko jest ok.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 18:03
autor: Mati
Tak jak mówiłem wyżej jutro o 13 zostawiam auto do 15 ma być zrobione i napiszę co i jak ;) więc cierpliwości ;)

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 18:06
autor: Budus
Mati pisze:Tak jak mówiłem wyżej jutro o 13 zostawiam auto do 15 ma być zrobione i napiszę co i jak ;) więc cierpliwości ;)

można wiedzieć o którego dilera zostawiasz ?:)
MM Cars mieli dla mnie najbliższy termin w piątek ale zapisałem się na poniedziałek. do Muchy nie dzwoniłem - a tam kupowałem, Ty chyba też ;)

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 18:19
autor: Mati
MM Cars:) u Muchy elektryk na urlopie i dopiero mogli Asterixa zrobić w następnym tygodniu. Ja dzwoniłem od razu zarezerwować termin więc miałem wybór :) też u Muchy kupowane ale serwisować będę w MMCars :)

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 18:25
autor: red
Ja walczę od zakupu auta z nadwrażliwym asystentem martwej strefy. Po kilku nieudanych próbach naprawy jutro rano odstawiam samochód na cały dzień, przy okazji mają mi też zrobić aktualizację systemu multimedialnego.
Prawdę mówiąc wydaje mi się mało prawdopodobne żeby w samochodach, które fabrycznie miały AA GM usunął tą funkcjonalność. To oznaczałoby dziesiątki tysięcy wściekłych klientów w Europie. Moim zdaniem takie działanie podchodziłoby pod paragraf o niezgodności kupionego towaru z umową i skutkowało tysiącami sporów konsumenckich.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 18:40
autor: Budus
dlatego też ja już zrobiłem fotki, że u mnie AA działa :D

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 20:18
autor: vic
U mnie też jest akcja w aplikacji na tel. a w myopel nie ma ;-) Mam auto z grudnia 2015 RM 2016 i Navi900. Pani w serwisie jak dzwoniłem, potwierdziła, że trzeba elektryka i wymagana jest aktualizacja systemu i że potrwa to około pół godziny. Hehehe. Zrobiłem zdjęcia wersji softu i coś czuję, że po tej szybkiej aktualizacji nic się nie zmieni w tej wersji. A tak na marginesie, może jak faktycznie wgrają nowy soft to pojawi się AA bo w mojej wersji nie było ;-) Poczekamy zobaczymy...

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 21:31
autor: majek
Właśnie wróciłem z salonu. Oczywiście nie udało im się wgrać aktualizacji. "Nie możemy się połączyć z serwerami", "Wolno ściąga", itp.
Umówiłem się ponownie na piątek za tydzień. Oni sami nie bardzo wiedzą co ta aktualizacja wnosi, ponoć ma zapobiec uszkodzeniu urządzenia (NAVI900). Serwisant powiedział też, że ponoć mam dwa tygodnie na wzięcie udziału w tej kampanii. Inaczej jeśli sprzęt się zepsuje nie podlega gwarancji.

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 21:43
autor: Budus
Dobre.
A do kogoś sami zadzwonili?
Druga kampania i jestem drugi raz przed aso

Re: Akcja naprawcza IntelliLink

: 22 lut 2017, 22:19
autor: mat
Przebiłem się przez cały wątek ale nie bardzo mogę doczytać - macie informacje, czy w/w kampania dotyczy jedynie modeli NAVI900 czy też 4.0?