Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink
- vic
- Posty: 241
- Rejestracja: 08 lis 2016, 08:54
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.0 Turbo S/S 105 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 12 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Właśnie dziwi mnie najbardziej fakt, że w centrali też temat olali i nawet nie sprawdzili co i jak, tylko przyklepali to co serwis im powiedział. Ahhh.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Heh, bo to jest standard obsługi GM, dlatego wyślij screena tym "miłym paniom", zamaskuj wszystko co mogłoby zdradzić kto ci go przysłał, zostaw tylko datę wygenerowania i niech ci ten fakt wytłumaczą, postrasz że upublicznisz gdzieś historię. Trzeba takie tematy nagłaśniać inaczej będą nas w wała robić wszyscy! Tak jak już ktoś napisał za taką akcję, serwis powinien stracić autoryzację. Napisz przynajmniej co to za serwis.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 1085
- Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 16 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Dzisiaj dzwonili z serwisu, że akcja wstrzymana na minimum tydzień, a prawdopodobnie na dwa tygodnie.
Pozdrawiam
__________________________
Mirek
__________________________
Mirek
- Bartek83
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 lut 2017, 20:01
- Posiadane auto: Astra V HB radio R 4.0
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Tarnów
- Województwo: Małopolskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Mój VIN nie objęty akcją (produkcja 2015 - radio R4.0), ale jak powiedziałem, że radio nie zapamiętuje mi nazw stacji od razu zaprosili mnie to serwisu, żeby wgrać nową wersję. Za to muszę pochwalić swoje ASO w Tarnowie. Nowa wersja to 2.*, nie dałem rady zrobić zdjęcia podczas instalacji, jak będę miał chwilę to ściągnę XML-a. Na razie nie miałem czasu testować AA, ale stacje zapamiętuje i jak inni pisali jest tylko jedna ikona USB.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
ememel pisze:Dzisiaj dzwonili z serwisu, że akcja wstrzymana na minimum tydzień, a prawdopodobnie na dwa tygodnie.
a mówiłeś, że inne ASO wgrywają ? jeśli tak to jak reagowali ?
i pytanie do tych co wiedzą - jeżeli wgrali nam dalej wadliwe oprogramowanie i wykasowali kampanię to wezwą raz jeszcze ?
u mnie w aplikacji kampania cały czas aktywna
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
-
- Posty: 1085
- Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 16 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Budus pisze:ememel pisze:Dzisiaj dzwonili z serwisu, że akcja wstrzymana na minimum tydzień, a prawdopodobnie na dwa tygodnie.
a mówiłeś, że inne ASO wgrywają ? jeśli tak to jak reagowali ?
i pytanie do tych co wiedzą - jeżeli wgrali nam dalej wadliwe oprogramowanie i wykasowali kampanię to wezwą raz jeszcze ?
u mnie w aplikacji kampania cały czas aktywna
Mnie tylko powiedział, że gdyby teraz mi wgrali nowe to musiałbym potem przyjechać jeszcze raz.
Pozdrawiam
__________________________
Mirek
__________________________
Mirek
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 09 sie 2016, 16:30
- Posiadane auto: ASTRA V
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Opolskie
- Województwo: opolskie
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Strasznie długo u mnie było około godzinki.[/quote]
Też mnie to dziwiło.
Podobno były jakieś problemy z pobraniem nowego oprogramowania z serwera GM ( trwało około godziny)
Kolejna godzina wgrywało się oprogramowanie i półtorej godziny auto aprobowało nowy soft ( w pewnym momencie postęp aktualizacji sie zawiesił).
Chcąc nie chcąc tyle wyszło.
Też mnie to dziwiło.
Podobno były jakieś problemy z pobraniem nowego oprogramowania z serwera GM ( trwało około godziny)
Kolejna godzina wgrywało się oprogramowanie i półtorej godziny auto aprobowało nowy soft ( w pewnym momencie postęp aktualizacji sie zawiesił).
Chcąc nie chcąc tyle wyszło.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
ja zostawiłem auto o 8 w MM Cars Katowice. wizyta umówiona na 14. o 10:32 telefon, że już po wszystkim - więc nie wie ile to trwało
- FPWroclaw
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2,0SHT 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 256 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Sprawa wygląda tak moi drodzy forumowicze, że co poniektórym serwisom się nie chce i tyle !
Zakładając że roboczogodzina mechanika-specjalisty od systemów kosztuje 250 zł brutto (cena dla klienta).
To jak myślicie? Jaka jest cena za taką samą roboczogodzinę na kampanię naprawczą?
Innymi słowy - dziadowski serwis będzie wolał wymienić kowalskiemu olej niż blokować podnośnik na kampanię serwisową.
Nie wiem jakie GM w centrali ma dojścia do historii samochodów i ich przynależności do danej kampanii.
Mogę pomóc każdemu ale według wzorca --> kontakt na maila mojego (nie na pw) --> Vin auta --> odpisuje czy samochód ma aktywną kampanię. Reszta jest do waszej interpretacji. (tutaj proszę o cierpliwość bo takie zapytania mogę sprawdzać w luźniejszej chwili)
Walczcie o swoje ale z finezja - nie ma co robić burdy bo jak powiedziałem, są różne poziomy dostępu i filozofie serwisów. Systemy i serwery sa obecnie aktualizowane o nowe dane (premiera Insigni) więc czasem serwer długo pobiera aktualizację - zawsze plik musi być nadpisany na serwerze i przeznaczony do konkretnego samochodu.
Jak macie aktywną kampanię po wizycie w salonie to dajcie systemowi jeszcze chwile na aktualizację statusu w systemie.
Systemy aktualizacji też mogą namieszać i serwisant źle zinterpretuje efekt aktualizacji. To tylko ludzie.
W MM CARS akcja naprawcza jest prowadzona z tego co wiem na okrągło - także zapraszamy !
Zakładając że roboczogodzina mechanika-specjalisty od systemów kosztuje 250 zł brutto (cena dla klienta).
To jak myślicie? Jaka jest cena za taką samą roboczogodzinę na kampanię naprawczą?
Innymi słowy - dziadowski serwis będzie wolał wymienić kowalskiemu olej niż blokować podnośnik na kampanię serwisową.
Nie wiem jakie GM w centrali ma dojścia do historii samochodów i ich przynależności do danej kampanii.
Mogę pomóc każdemu ale według wzorca --> kontakt na maila mojego (nie na pw) --> Vin auta --> odpisuje czy samochód ma aktywną kampanię. Reszta jest do waszej interpretacji. (tutaj proszę o cierpliwość bo takie zapytania mogę sprawdzać w luźniejszej chwili)
Walczcie o swoje ale z finezja - nie ma co robić burdy bo jak powiedziałem, są różne poziomy dostępu i filozofie serwisów. Systemy i serwery sa obecnie aktualizowane o nowe dane (premiera Insigni) więc czasem serwer długo pobiera aktualizację - zawsze plik musi być nadpisany na serwerze i przeznaczony do konkretnego samochodu.
Jak macie aktywną kampanię po wizycie w salonie to dajcie systemowi jeszcze chwile na aktualizację statusu w systemie.
Systemy aktualizacji też mogą namieszać i serwisant źle zinterpretuje efekt aktualizacji. To tylko ludzie.
W MM CARS akcja naprawcza jest prowadzona z tego co wiem na okrągło - także zapraszamy !
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, 23:09 przez FPWroclaw, łącznie zmieniany 1 raz.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
CYRK!!! Aso i aso... Ja bym chcial teraz miec w Rzeszowie Mm Cars
Moja CZARNULKA
- FPWroclaw
- Posty: 721
- Rejestracja: 25 sty 2017, 19:03
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2,0SHT 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 256 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Jeszcze jedna sprawa - status zleceń może być otwarty przez kilka dni po wizycie w serwisie. Także jeśli weryfikujemy czyjeś auto i status jest otwarty to warto poczekać z dwa tygodnie i znów sprawdzić.
Jeśli status będzie widniał jako zamknięty wraz z datą obecności w serwisie - to jasny sygnał że czynności były prowadzone.
Ostatnia rzecz - aktualizację można wgrać na dwa sposoby - od zera i wtedy kasuje to ustawienia lub nadpisać i wtedy macie aktualizację ale ustawienia zostają.
Pozdrawiam
Jeśli status będzie widniał jako zamknięty wraz z datą obecności w serwisie - to jasny sygnał że czynności były prowadzone.
Ostatnia rzecz - aktualizację można wgrać na dwa sposoby - od zera i wtedy kasuje to ustawienia lub nadpisać i wtedy macie aktualizację ale ustawienia zostają.
Pozdrawiam
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Astry i pokrewnych.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
Najlepsze ceny w Polsce.
W zapraszam do kontaktu poprzez mój adres: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb - 9-14)
Kierownik Działu Handlowego Marki Opel
Pozdrawiam Paweł.
- Shivver
- Posty: 490
- Rejestracja: 16 paź 2016, 19:33
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Walencja
- Województwo: Hiszpania
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 19 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Mi właśnie @FPWroclaw pomógł Napisałem maila, zostało mi wszystko wyjaśnione i za dwa dni jestem umówiony na wgranie oprogramowania w MM Cars. Serdecznie za to dziękuje.
W Car Center Wrocław po pierwsze nic nie wiedzieli o tej akcji, po drugie jak im powiedziałem i się oni ze swoich źródeł dowiedzieli to potwierdzili że jest akcja, ale nie wiedzą co i do czego aktualizacja, a od tygodnia czekam, aż dowiedzą się ile to będzie trwać i wtedy mnie poinformują o możliwej wizycie. Porażka.
W Car Center Wrocław po pierwsze nic nie wiedzieli o tej akcji, po drugie jak im powiedziałem i się oni ze swoich źródeł dowiedzieli to potwierdzili że jest akcja, ale nie wiedzą co i do czego aktualizacja, a od tygodnia czekam, aż dowiedzą się ile to będzie trwać i wtedy mnie poinformują o możliwej wizycie. Porażka.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 09 sie 2016, 16:30
- Posiadane auto: ASTRA V
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Opolskie
- Województwo: opolskie
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
FPWroclaw pisze:Jeszcze jedna sprawa - status zleceń może być otwarty przez kilka dni po wizycie w serwisie. Także jeśli weryfikujemy czyjeś auto i status jest otwarty to warto poczekać z dwa tygodnie i znów sprawdzić.
Jeśli status będzie widniał jako zamknięty wraz z datą obecności w serwisie - to jasny sygnał że czynności były prowadzone.
Ostatnia rzecz - aktualizację można wgrać na dwa sposoby - od zera i wtedy kasuje to ustawienia lub nadpisać i wtedy macie aktualizację ale ustawienia zostają.
Pozdrawiam
W moim wypadku było wgrywanie całego softu.
Miła Pani w serwisie na dzień dobry poinformowała mnie, że wszystkie moje dane ( cele podróży,lubione stacje itd.) po zmianie oprogramowania będą utracone.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 14 cze 2016, 01:30
- Posiadane auto: Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Gliwice
- Województwo: śląskie
- Been thanked: 2 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
A u mnie akcja przywoławcza zniknęła z aplikacji mobilnej. Była i nie ma. Czyli może faktycznie coś wstrzymali.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
a u mnie dalej jest nawet po kampanii
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 10:37 przez Budus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 26 kwie 2016, 12:11
- Posiadane auto:
- Silnik:
- Rocznik auta: 0
- Miasto:
- Województwo:
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 10 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
mastergreg pisze:A u mnie akcja przywoławcza zniknęła z aplikacji mobilnej. Była i nie ma. Czyli może faktycznie coś wstrzymali.
U mnie to samo
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
W moim przypadku, kampania dalej widoczna na myOpel.
Czy wstrzymana za półtorej godziny będę wiedział na 100%, gdyż wyznaczony mam tak termin aktualizacji softu.
Czy wstrzymana za półtorej godziny będę wiedział na 100%, gdyż wyznaczony mam tak termin aktualizacji softu.
- LordDarq
- Posty: 337
- Rejestracja: 09 wrz 2016, 09:01
- Posiadane auto: Astra K HB
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM S/S
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 15 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Update: dzwonili do mnie z ASO i przełożyli mi wizytę na przyszłość. Jako powód przełożenia podali że soft który teraz jest zawiera jeszcze więcej błędów i cała akcja jest podobno wstrzymana. Czekają na nową wersję softu - wtedy mają dzwonić i umawiać mnie na nowy termin.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Czyli wychodzi na to ze soft ktory mam w aucie prosto z fabryki jest wlasnie tak skopany? Oh yeah!! Ich liebe dich, Opel!
Moja CZARNULKA
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Potwierdzam, zgodnie z decyzją GM z dnia wczorajszego kampania wstrzymana do odwołania - właśnie wracam z ASO
Uzasadnienie ASO jak u @LordDarq
Uzasadnienie ASO jak u @LordDarq
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
No to w takim razie kolejna akcja mnie nie powinna ominac Bo soft ktory mam jest wlasnie tym wstrzymanym. A moze kapneli sie ze wgrywaja ludziom Android Auto - nawet tym ktorzy wgrywanego miec nie mieli za darmo?
Moja CZARNULKA
- mleczyk
- Posty: 137
- Rejestracja: 08 sty 2017, 11:21
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: K-K
- Województwo: Opolskie
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 3 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Normalnie śmiech na sali z tą akcją. Oj jak dobrze że mnie ona nie dotyczy bo do najbliższego ASO mam kawałek i kto by mi oddał za paliwo
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
no to jak mnie wezwą drugi raz na to samo to leci mail do GM niech się tłumaczą
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
mleczyk pisze:Normalnie śmiech na sali z tą akcją. Oj jak dobrze że mnie ona nie dotyczy bo do najbliższego ASO mam kawałek i kto by mi oddał za paliwo
Jakby nie bylo kolejna na pewno Cie juz dotyczyc bedzie Tak jak mnie
Budus pisze:no to jak mnie wezwą drugi raz na to samo to leci mail do GM niech się tłumaczą
Jakim kretynem trzeba byc, zeby uwolnic soft do wgrywania na calym swiecie po czym zaraz go wycofywac bo ma bledy. Do cholery tyle czasu mieli ten soft gotowy (wgrany fabrycznie od grudnia co najmniej) i nagle po rozpoczeciu akcji sprawdzili ze jest trefny :/ Idioci poprostu
Moja CZARNULKA
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
chyba chciałbym żeby mi się spieprzyła teraz navi i niech mają koszty
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
Ja bym nie chcial... Pol auta rozgrzebywac zeby navi wymienic :/ Jak widze co w ASO sie dzieje ze zaczepy na oslonie wiazki pod klapa mi polamali to nie chce nawet myslec co by bylo przy wymianie navi... Ty auto zaraz wymienisz ja nie wiem :/
Moja CZARNULKA
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Akcja naprawcza IntelliLink
no właśnie jakby to było moje auto lub miało być po leasingu to oczywiście miałbym inne nastawienie.
dlatego mnie to za bardzo nie rusza ale lekkim dym w GM można zrobić. a do ASO mam 3 minuty
dlatego mnie to za bardzo nie rusza ale lekkim dym w GM można zrobić. a do ASO mam 3 minuty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości