ROZRZĄD W 1.4T 125KM
: 25 maja 2018, 18:14
25 tys km i samochód został na diagnozę wariatorów zmiennych faz rozrządu.
Jutro konkrety.
Jutro konkrety.
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
SACZI pisze:to nie dexos!
SACZI pisze:Panie Fuks, DexOS poprawnie zarządza peryferiami.
Moduł jądra rozrząd nie wymaga najmniejszej rekompilacji.
Mało tego, DexOS nie będzie aktualizowany do nowszej wersji, bo po 10 tys km pokazuje 40% żywotności.
PS
Rozrząd jest OK, tłoczek OK.
Wszystko wskazuje, że te "dzwoneczki" to sprawa związana z przewodem paliwowym wysokiego ciśnienia.
Chodzi o przewód od pompy wtryskowej do listwy. Na zimno dzwoni, jak się rozgrzeje cichnie. Nie da się tego wywołać nawet po 3-4h postoju.
Temperatura musi znacznie spaść i rano za każdym razem się odzywa.
Samochód zostaje w serwisie do poniedziałku, bo podobnie jak u Krzyśca mają problem z komunikacją z serwerem Opla (akcja serwisowa).
SACZI pisze:...Ciągnie równo od 2000 obr po samą górę, ale nie ma tego przyjemnego"kopa" przy 3500 obr/min...