Strona 1 z 1

Przegląd i obsługa Haller Gdynia

: 23 kwie 2018, 22:04
autor: Desiderata
Po wymianie oleju ze stycznia, zdecydowałem iż w tym serwisie również przeprowadzę przegląd roczny plus zgłoszę kilka bolączek. Chciałbym poznać wasze zdanie (trójmiejscy użytkownicy) - czy korzystaliście z ich usług w tym temacie i co możecie powiedzieć?

Przy okazji zamieszczam zdjęcie "problemów" i pytam całkiem poważnie, dać im w łapę tę kartkę :)? Przyznam, że pierwsze auto w którym muszę coś zgłaszać na gwarancji i nie wiem jak do końca się zachować...

Re: Przegląd i obsługa Haller Gdynia

: 23 kwie 2018, 22:32
autor: Krzysiec
Twój ostatni podpunkt już drugi raz zgłosiłem w tamtym tygodniu... Nie popuszczę tych lamp... Tym razem mój serwisant sam powiedzial, że tak być nie może... Tym bardziej w ledowych. Trzeszczy... "Panie a coś Pan myślał, że to Mercedes?" - tak będzie. Do listy dopisał bym parującą kamerkę od systemów rozpoznawania znakow (o ile masz) tak dla zasady zgloszenia ;) I nawet bym się nie zastanawiał... Taka listę bym dal. Sam chodzę często gęsto z litania do matki boskiej ASOskiej... I czytam jak z książeczki ;) A mój Pan serwisant (pozdrawiam Pana Grzesia) słucha cierpliwie jak w konfesjonale tylko pisać w zgłoszeniu nie nadąża :D Ale już dochodzi do wprawy z takim klientem jak ja ;)

Re: Przegląd i obsługa Haller Gdynia

: 23 kwie 2018, 22:39
autor: Desiderata
Ale to nie jest takie trzeszczenie akceptowalne, w moim golfie mk4 nie trzeszczy w ten sposób... i tylko ten element drzwi i deski ;/

Re: Przegląd i obsługa Haller Gdynia

: 24 kwie 2018, 09:36
autor: elv33
Ja też zawsze szykuję listę co bym niczego nie przeoczył ;) tak jest wygodniej. Niestety dużo z pkt. powiedzą że TTTM, lub tak jak pisał Krzysiec.