Strona 22 z 46

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 29 mar 2018, 08:20
autor: Vex
maccarish pisze:Są to dodatkowe koszty dla firmy, których Opel nie musi ponosić bo nie ma takiego obowiązku.
maccarish pisze:Nadal twierdze ze e-call nie bedzie dzialal w obecnych samochodach bo Opel nie ma w tym zadnego interesu.
o ile z pierwszym nie mogę się zgodzić, o tyle drugie niestety może okazać się prorocze

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 29 mar 2018, 08:32
autor: Krzysiec
Jeśli przeprogramowanie OnStara z dotychczasowego numeru z którym się łączy na numer 112 wymagało by wizyty w ASO to nawet z pierwszym trzeba sie zgodzić. A jeśli nawet mozna zrobić to zdalnie... to nadal musi to KTOŚ zrobić a to poniekad tez generuje koszty. Skoro oszczedzają na ilosci srubek, lampek w schowkach itp dodatkach za gowniane pieniadze, to w skali globalnej juz gownianymi nie są. tutaj moze byc podobnie + zamieszanie.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 18:47
autor: pezet85
Hej, dzisiaj się zalogowałem do Onstar w celu sprawdzenia czy w ogóle samochód zarejestrował wypadek.
Auto jest rozbite a tam ani jednego komunikatu żeby coś było nie tak z pojazdem.


Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 19:07
autor: Budus
Też tak miałem;) chyba jest tylko info czy było połączenie.

Jest tak?

Wysłane z mojego Galaxy S9+ przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 19:47
autor: pezet85
Budus pisze:Też tak miałem;) chyba jest tylko info czy było połączenie.

Jest tak?
Nie było żadnego połączenia, właśnie specjalnie na to patrzyłem

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 20:07
autor: gravity1287
Nie bierzecie pod uwagę tego, że jeśli E-call ma być darmowy, to Opel/PSA chcąc przyciągnąć klientów do swoich usług OnStar będzie musiał obniżyć abonament by klienci się na niego decydowali, skoro za darmo będą mieć SOS?:) Jak dla mnie to zdecydowanie lepsze rozwiązanie, obniżyć abonament roczny na usługi OnStar, a jak ich nie chcesz to masz SOS (samochody po 1 kwietnia). Wtedy by starzy klienci skorzystali, bo mogliby kupić w niższej cenie wsparcie w nawigacji, pomocy na drodze itd.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 21:31
autor: PLE
To nie jest tak do konca ze kupisz samochud po 1 kwietnia i bedziesz mial SOS bo wszystko zalezy od daty uzyskania HOMOLOGACJI na dany samochod anie daty sprzedazy w salonie -CHYBA-COS-TAKIEGO-JEST- jesli to tak zrozumialem z info. w mediach

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 21:48
autor: Budus
Liczy się data homologacji

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 kwie 2018, 21:54
autor: PLE
Budus pisze:Liczy się data homologacji

I nie ma sie co spinac bo nikt tego nie wlaczy tak szybko a zwlaszcza za darmo

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 05 kwie 2018, 20:21
autor: gravity1287
Pytanie do tych co czytali warunki usługi OnStar. Czy sama usługa OnStar jest powiązana z Assistance Opla? Wiem że bezpłatnie jest Assistance Opla przez pierwszy rok (już bez wchodzenia w możliwość wydłużenia OpelFlexCare pod koniec pierwszego roku), a ten pierwszy rok zgrywa się idealnie przecież z bezpłatnym abonamentem na OnStar. Czy jeśli więc użytkownik przedłuża abonament OnStar, to ma zapewnioną bezpłatną pomoc Assistance Opla, czy po prostu osoba z serwisu OnStar zadzwoni po lawetę/pomoc drogową, która wymieni koło i za to zapłacimy?

Jeśli OnStar nie jest powiązany z Assistance to słabo, bo do pełnej funkcjonalności jak w pierwszym roku wykupienie abonamentu na kolejnye lata powinno przedłużać również assistance.

PS. Mógłbym w Oplu robić pakiety i oferty, żeby były "dla ludzi" i ludzie by to brali :D

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 05 kwie 2018, 20:24
autor: Budus
aż tak się w to nie zagłębiałem ale na pewno nie jet powiązany.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 05 kwie 2018, 20:43
autor: gravity1287
Znalazłem coś takiego jak "Gwarancja Mobilności Opel" za 90 zł. Bardzo podobne do Opel Assistance z pierwszego roku. Ciekawe czy przez OnStar zgłaszając np. przebitą oponę i konieczność pomocy, to czy mają zapisane numery do tego assistance, czy trzeba dzwonić osobno. Myślę, że będą mogli na pewno znaleźć numer i podać, ale czy zadzwonią i "zaproszą" na miejsce zdarzenia?:)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 05 kwie 2018, 20:55
autor: Budus
Mając rozszerzona gwarancję z assistance zadzwonią

Wysłane z mojego Galaxy S9+ przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 06 kwie 2018, 09:53
autor: Krzysiec
Taki tam artykuł z niebezpiecznika o OnStar:

https://niebezpiecznik.pl/post/jak-sled ... ek-2-opel/

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 kwie 2018, 14:25
autor: PLE
Dzisiaj okres ON STAR zostal przedluzony do 2022 roku automatycznie a mial sie skonczyc.
Jakas promocja czy co .
Ktos tez tak ma.
A mialem go przedluzyc na kolejny rok.
Dobrze ze nic nie placilem jeszcze.
Chyba chodzi tylko o pakiet internetowy.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 kwie 2018, 14:30
autor: maccarish
To pakiet internetowy obejmuje tylko diagnostykę przez e-mail. Nic poza tym. Każdemu to się włącza po okresie próbnym i nie przedłużeniu abonamentu.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 maja 2018, 21:31
autor: andi50
Dostalem dzis email , Onstar do 31 .12 . 2020 ...

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 08:53
autor: Segor
andi50 pisze:Dostalem dzis email , Onstar do 31 .12 . 2020 ...
Przeczytaj post wyżej.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 20:37
autor: PLE
jak wykupiles na 2 lata to tak pasuje

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 20:42
autor: odl
nie zrozumieliście.. OnStar zostanie wyłaczony całkowicie 31.12.2020 ze względu na to, ze Opel przeszedł pod PSA. nie ma to nic wspólnego z abonamentem. też dostałem tego maila...

W sierpniu 2017 roku Grupa PSA zakupiła od Grupy General Motors marki Opel oraz Vauxhall. Firma OnStar Europe Limited nie była objęta tą transakcją i wciąż pozostaje spółką zależną grupy General Motors.

W wyniku zmiany właściciela marki Opel, usługi OnStar oraz Wi-Fi oferowane w ramach subskrypcji OnStar (jeśli były dostępne w danym kraju) nie będą dostępne w tych pojazdach po dniu 31 grudnia 2020 r.

Możesz mieć jednak pewność, że zmiana ta nie wpłynie na wyjątkową jakość i dostępność usług świadczonych abonentom usług OnStar przed upływem tego terminu.

Co dalej?

Nie musisz nic robić. Cenimy naszych lojalnych klientów. Jeśli zachowasz swój abonament, do końca 2020 r. nic się nie zmieni. Do tego momentu możesz korzystać ze wszystkich usług OnStar, które zapewniają bezpieczeństwo Tobie i Twoim bliskim - automatycznego reagowania na zderzenie*, całodobowego dostępu do naszych wyszkolonych opiekunów, pomocy w przypadku kradzieży pojazdu, diagnostyki pojazdu na żądanie oraz szeregu innych usług oferowanych w ramach subskrypcji.

Jeśli masz wątpliwości lub chcesz dowiedzieć się więcej, przygotowaliśmy stronę z pytaniami i odpowiedziami dla klientów, którą znajdziesz tutaj.

Możesz także - jak zawsze - nacisnąć niebieski przycisk i po prostu z nami porozmawiać.

Przekażemy więcej informacji, gdy tylko będą dostępne.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 20:53
autor: b3rs
Jak dla mnie sprawa dla UOKiK. PSA powinno zapewnić jakąś usługę zastępczą zwłaszcza, że coś takiego - powiadamianie służb o wypadku - miało stać się chyba standardem w Europie.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 20:58
autor: dziadzia82
powoli bedzie ta z wszystkim w Opel

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:01
autor: maccarish
Też dostałem dziś tego maila.
Słabo, oj słabo....

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:13
autor: arek
Tu co nieco piszą. W skrócie - mamy was gdzieś drodzy klienci. Chyba, że PSA zaproponuje alternatywę + przeprogramowanie w serwisach. Wątpliwa sprawa.

https://www.onstareurope.com/pl/

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:15
autor: andi50
wlasnie ,, uwazaj co piszesz zaraz uwaga ze juz bylo .. jak komuna rozmowa kontrolowana ... ludzie troche luzu !! forum mozna pisac co kto .....

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:15
autor: gravity1287
Masakra. Nie po to się wybiera wyższą wersję wyposażenia i płaci abonament by mieć usługę "wsparcia kierowcy w drodze" tylko przez 2-3 lata. Dla mnie pozew zbiorowy trzeba będzie zrobić przeciw PSA, bo powinno zapewnić zastępczą usługę. W Peugeotach jest Connect SOS & Assistance, więc powinni przeprogramowac przyciski OnStar na systemy dedykowane kierowcom peugeota.. mimo że mniej tam dają to nie powinno być takiej sytuacji jak w mailu.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:17
autor: KrzysztofGud
Formalnie rzecz biorąc jest to zmniejszenie wartości pojazdu, przez ograniczenie jego funkcjonalności. To się nadaje na UOKiK jak nic.

Szczególnie, że sprzedaż Opla miała miejsce znacznie przed wypuszczeniem do klientów wielu pojazdów. Wiedzieli jakie są ich wewnętrzne umowy. Wiec tak naprawdę sprzedali produkt wiedząc ze przestanie działać.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:25
autor: PLE
no ale jak zdecydowalem sie na samochod ze wzgledu na onstar i teraz go zabiora
bez mojej zgody .
przeciez to jak zmiana abonamentu w telefonie bez mojej zgody i rozwiazanie umowy czy zle to rozumiem
tak kiedts bylo w erze = tmobile przejscie i jak nie zaakceptowales nowych warunkow to miales nowy telefon za fri
jak moga cos zabrac za co sie zaplacilo przy kupnie smochodu

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:26
autor: KrzysztofGud
Jeszcze rozumiem jakby zabrali coś mało istotnego, ale to jest system bezpieczeństwa, który może mieć realny wpływ na wybór danego modelu samochodu. Mówimy tu tez o wyłączeniu systemów SOS.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 maja 2018, 21:27
autor: mmm
oraz gps w alarmie