Strona 16 z 46

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lis 2017, 11:54
autor: kuba
Jeśli odmówiłaby wezwania pomocy, to chyba jest na to § ;) Ciekawe czy to tak działa ?

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lis 2017, 12:22
autor: Segor
Byłoby to strasznie podłe, ale mogliby się zabezpieczyć przed tym tak, że w przypadku kolizji asystent by nie otrzymywał tej informacji. Nie wiedzieliby wtedy i nie byłoby prawnego problemu dla nich.
Ponieważ to bardzo podłe działanie to nie do końca chce mi się w nie wierzyć.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lis 2017, 13:43
autor: corsa12i
SOS działa tak mi powiedziano ostatni pomimo że już skończył mi się pakiet roczny. Pomoc na drodze będzie zawsze tylko że poza tym żadna więcej usługa

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lis 2017, 14:52
autor: Segor
Ale kto Ci tak powiedział? Dealerzy pewnie nadal tak mówią, żeby zachęcić klientów, ale asystent z OnStar mówi inaczej jak się z nim połączysz.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 10:20
autor: corsa12i
Pani z obsługi on star jak zadzwoniłem z samochodu

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 11:16
autor: Krzysiec
Dziwne bo mnie wczoraj przyszło na maila takie coś i wg tego SOS nie działa.Obrazek

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 11:24
autor: Budus
mi telefonicznie jak wyrejestrowywałem poprzednią Astrę powiedzieli, że SOS nie działa bez abonamentu.

ja wykupię, nie ma to tamto :)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 11:51
autor: Miki777
Czyli w razie wypadku lepiej być na tyle przytomnym, żeby podać nr karty kredytowej do przedłużenia abonamentu - transakcja wiązana z wezwaniem karetki.

Swoją drogą jak jest się w stanie nacisnąć SOS to da się radę wybrać 112. Mi bardziej zależy na sytuacji kiedy asystent dzwoni po wystrzeleniu poduszek. Pewnie jakby się organizacje konsumenckie za to dobrze zabrały to by zmusili Onstar to rozdzielenia SOS po cenie pokrywającej koszty od rozdmuchanej niepotrzebnej usługi jską jest ten cały pakiet.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 13:31
autor: Segor
SOS powinien być darmowym standardem.

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 13:50
autor: Budus
Segor pisze:SOS powinien być darmowym standardem.

nie wiem jak to tam UE uchwaliła ale były jakieś projekty aby od 2018 był to system obowiązkowy w autach.
więc pewnie wszystkie Astry po wprowadzeniu tego i będą miały to za free - oczywiście te których homologacja będzie wydana po terminie wprowadzenia tego

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 15:38
autor: Chorwat
"Za free", hmmm. Za wszystko i tak zapłaci klient :evil:

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 20:42
autor: Summer
Pytałem o to przy ostatnich testach tego systemu. Pani konsultant powiedziała, że SOS będzie działać. Jednak w sytuacji kradzieży nie ma co liczyć na zlokalizowanie pojazdu.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 11 lis 2017, 21:03
autor: pgrad
A czy problem działającego SOS nie jest przypadkiem innej natury.
Do chwili gdy nie "ukryjemy" lokalizacji pojazdu czy nie wymontujemy samego modułu odpowiadającego za komunikację z centrum OnStar system ciągle dział przesyłając dane o lokalizacji - więc słyszane zapewnienia pracowników obsługujących OnStar jest prawdziwe - system działa czy mamy abonament czy okres jego już upłynął.
Jednak inną kwestią jest fakt, czy firma zlokalizowana poza granicami PL musi, w przypadku braku zawartego zobowiązania pomiędzy obiema stronami, reagować na pojawiające się w systemie zgłoszenie.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 19:53
autor: KEJ
Dziś dostałem e-mail o następującej treści:
„Opel OnStar z przyjemnością informuje o usprawnieniach wprowadzonych w usłudze diagnostyki pojazdu Opel OnStar. Funkcja diagnostyki pojazdu w czasie rzeczywistym pozwoli Ci otrzymywać informacje o Twoim pojeździe gdziekolwiek jesteś.

Oprócz pełnej dostępności Doradcy Opel OnStar przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniamy teraz powiadomienia przez e-mail (lub na życzenie przez SMS) w przypadku wystąpienia problemów z pojazdem. Jeżeli na przykład ciśnienie w jednym z kół spadnie poniżej dopuszczalnej wartości, powiadomimy Cię o tym. W ten sposób unikniesz potencjalnego zagrożenia na drodze*.

Jeśli wybierzesz preferowanego dealera, on również będzie otrzymywać od nas bieżące informacje o stanie technicznym samochodu. W ten sposób będzie mógł przyspieszyć rozwiązanie ewentualnego problemu i zapewnić Ci jeszcze wyższy standard świadczonych usług. Zależy nam na Tobie i Twoim pojeździe, dlatego zapewniamy dostęp do tych funkcji bez dodatkowych opłat.”

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 19:57
autor: Budus
21.09 pisałem o tym :)

OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 20:02
autor: KEJ
przyznaje się - patrzyłem tylko kilka stron wstecz na telefonie. Przepraszam za powtórkę. @Krzysiec - skasuj proszę moje ostatnie dwa posty w tym wątku. Nie ma co duplikować informacji. Dzięki

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 20:27
autor: Budus
nie no spoko.
ja 21.09, Ty 30.11 więc dwa miesiące później - ciekawe od czego to zależy.

i mi to działa - kilka smsów już przyszło :)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 20:31
autor: Krzysiec
Nie będę nic kasowal :D Myślę że niczemu to nie przeszkadza ;) Też dzisiaj dostałem dopiero tego maila...

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 22:54
autor: odl
A ja takiego maila nie dostałem i mi to nie działa.. ;) pewnie stopniowo wprowadzają...
Za to dzisiaj przyszedł mail, że mogę sobie pokój w hotelu zarezerwować lub miejsce na parkingu przez onstar

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 22:56
autor: kuba
kuba pisze:Jeśli odmówiłaby wezwania pomocy, to chyba jest na to § ;) Ciekawe czy to tak działa ?

Segor pisze:Byłoby to strasznie podłe, ale mogliby się zabezpieczyć przed tym tak, że w przypadku kolizji asystent by nie otrzymywał tej informacji. Nie wiedzieliby wtedy i nie byłoby prawnego problemu dla nich.

A więc... dziś rozmawiałem sobie z konsultantem OnStar, o przedłużeniu abonamentu. Powiada tak, że jeśli chodzi o SOS, to działa tak, że w przypadku braku wykupionego abonamentu, cały czas będzie możliwość połączenia się z OnStar, o ile w przypadku usług, typu wyszukanie punktu, wrzucenie celu na navi, konsultant odmówi i zaproponuje przedłużenie abonamentu, o tyle w przypadku wypadku drogowego, zasłabnięcia etc. jeżeli zadzwonimy i poprosimy o pomoc, konsultant w żadnym wypadku nie odmówi wezwania pomocy ( względy prawne o których pisałem ) bez słowa wezwie służby na miejsce zdarzenia. Kilka razy o to dopytałem kilka razy mi potwierdził.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 30 lis 2017, 23:23
autor: gravity1287
odl pisze:A ja takiego maila nie dostałem i mi to nie działa.. ;) pewnie stopniowo wprowadzają...
Za to dzisiaj przyszedł mail, że mogę sobie pokój w hotelu zarezerwować lub miejsce na parkingu przez onstar

SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)
Ciekawe jest jednak to co piszesz, że wprowadzili rezerwację hoteli i miejsc postojowych. Tego brakowało w Oplu w porównaniu do konkurencyjnych systemów, które u konkurencji kosztują dużo, dużo więcej za takie wygody:)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 01 gru 2017, 08:28
autor: kuba
gravity1287 pisze:SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)

Guzik prawda... złapałem kapcia, ciśnienie wynosiło "0" SMS'a żadnego nie dostałem.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 01 gru 2017, 08:29
autor: Budus
prawda prawda :P
o "spalonej" konkretnej żarówce też przychodzą.

masz to ustawione ?

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 01 gru 2017, 08:30
autor: kuba
yyy.... nie wiem :lol:

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 01 gru 2017, 19:23
autor: SPIDER
Dziś system powiadomień zadziałał...
Pojechałem "poregulować" koło i po zdemontowaniu, i już w czasie wypuszczania powietrza dostałem powiadomienie jednocześnie SMS i e-mail.
alert1.jpg
alert1.jpg (154.51 KiB) Przejrzano 1867 razy

Nieopatrznie włączyłem alarm i przy montażu koła uruchomił się... Po paru sekundach ciekawe powiadomienie - sms i e-mail. :)
alert2.jpg
alert2.jpg (162.88 KiB) Przejrzano 1867 razy

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 01 gru 2017, 23:22
autor: gravity1287
kuba pisze:
gravity1287 pisze:SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)

Guzik prawda... złapałem kapcia, ciśnienie wynosiło "0" SMS'a żadnego nie dostałem.

Nie guzik prawda, tylko wejdź na myopel>MÓJ PROFIL>PREFERENCJE DOTYCZĄCE KONTAKTU>Edytuj, i zaznacz SMS. Później przejdź na stronę OnStar i kliknij Profil Pojazdu. W sekcji Powiadomienia o kradzieży zaznacz SMS, oraz w sekcji Diagnostyka Pojazdu OnStar zaznacz Diagnostyka Pojazdu w czasie rzeczywistym i zaznacz SMS. Ja mam wszędzie zaznaczone mail i SMS i dostaję wszystko np. jak spadła temperatura a przez nią cisnienie w letnich oponach to szły SMS i maile z infomracją, że wykryto nieskie ciśnienie i należy dopompować koła.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 gru 2017, 11:17
autor: Krzysiec
No u mnie po dłuższym postoju ciśnienie z racji obniżenia temp poszło w dół... I po odpaleniu auta od razu komunikat... I mail... Obrazek

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 gru 2017, 09:20
autor: Segor
A ktoś dostał takiego maila?
Drogi Kierowco Opla,
 
Chcielibyśmy przypomnieć o zbliżającym się terminie wygaśnięcia rozszerzonego dostępu do portalu myOpel. Pełen dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu jest aktywowany na okres 13 miesięcy i wymaga cyklicznego odnawiania.
 
Prosimy o potwierdzenie danych użytkowanego samochodu: ASTRA, numer VIN ...
 
Jeżeli nadal użytkujesz Opla i chcesz zachować na kolejne 13 miesięcy rozszerzony dostęp do portalu myOpel, skontaktuj się z Autoryzowanym Serwisem Opla. Warunkiem przedłużenia pełnego dostępu jest wykonanie przeglądu okresowego. Szczegóły w Autoryzowanych Serwisach Opla.
 
Wizytę serwisową możesz umówić, klikając na odnośnik: https://www.myopelservice.c...
 
Jeżeli użytkujesz już inny samochód, prosimy o poinformowanie o tym nasz autoryzowany serwis.
 
W przypadku braku reakcji na niniejszą wiadomość, wyślemy ją ponownie.
Jeżeli kolejna nasza wiadomość pozostanie bez Twojej odpowiedzi, dostęp do portalu zostanie ograniczony do poziomu podstawowego.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 gru 2017, 11:54
autor: dapi
Tak, ja dostałam

Added in 5 minutes 20 seconds:
Nic z tym nie zrobiłem, dane z myopel bez zmian mimo, że minęło już 13 m-cy od daty zakupu

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 gru 2017, 12:19
autor: komisarzryba
tez dostałem, olalem.