Strona 35 z 46

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 14 maja 2019, 22:21
autor: OORBAN
A fakture dostajecie z polskiego oddzialu? Czy np jakis DE?

Temat o onstar - platnosciach i dokimentach onstar:)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 14 maja 2019, 22:29
autor: Budus
OORBAN pisze:A fakture dostajecie z polskiego oddzialu? Czy np jakis DE?

Temat o onstar - platnosciach i dokimentach onstar:)


OnStar Europe Limited,
Griffin House, UK1-101-135,
Osborne Road, Luton, United Kingdom, LU1 3YT
NIP GB170081243

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 14 maja 2019, 22:48
autor: OORBAN
No to dlatego 0% i musi byc tak jak napisales EU.
Vatem sie u siebie obciazaja, a potem odpisuja.
Wyjda z uni bez porozumienia to Wam podskoczy oplata:)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 15 maja 2019, 05:50
autor: marwisn
Nie podskoczy. On Star jest zamykany w Europie.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 18 maja 2019, 09:04
autor: krupers
Nie za dużo informacji, ale jednak:
https://www.opel.pl/connect/opel-connect.html

Opel Connect oficjalnie na stronie.

W informacjach wyraźnie:
https://www.opel.pl/connect/pytania-i-odpowiedzi.html

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 10:21
autor: Budus
dla firm podrożał
284,15 w zeszłym roku
291,25 dzisiaj :)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 19:45
autor: Cichy
Witam. kupiłem auto używane i u mnie tam gdzie są kontrolki on star jest zupełnie ciemno nie swieci się nawet przycisk sos czy ktoś wie co trzeba zrobić aby to uruchomić?

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 20:13
autor: Budus
ja bym zadzwonił tutaj - 800 707 033

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 20:31
autor: PLE
Cichy pisze:Witam. kupiłem auto używane i u mnie tam gdzie są kontrolki on star jest zupełnie ciemno nie swieci się nawet przycisk sos czy ktoś wie co trzeba zrobić aby to uruchomić?

Nie jestem pewien ale ta wersja nie miała OnStara
Ktoś to potwierdzi czy się myle :roll:

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 20:42
autor: OORBAN
Nie w kazdej wersji wyposażenia jest onstar. Ja w enjoyu tez mam ciemno. Chyba od dynamica byl w standardzie

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 22:09
autor: Dideq
Nie był. ;)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 22:15
autor: Budus
kiedyś był

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 22:22
autor: qtom
Ja myślę że sprawdzić VIN i sprawa się wyjaśni co jest a czego nie ma a pierwszy element to naklejka na szybie powinna być informująca o onstar

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 02 lip 2019, 22:32
autor: meekhi
PLE pisze:
Cichy pisze:Witam. kupiłem auto używane i u mnie tam gdzie są kontrolki on star jest zupełnie ciemno nie swieci się nawet przycisk sos czy ktoś wie co trzeba zrobić aby to uruchomić?

Nie jestem pewien ale ta wersja nie miała OnStara
Ktoś to potwierdzi czy się myle :roll:


Jeśli są trzy przyciski, czarny z "anteną", niebieski z logo onstar i czerwony SOS tzn, że onstar fizycznie jest. A jeśli dioda przy niebieskim przycisku się nie świeci tzn. że system jest nieaktywny. Próbowałeś wciskać ten przycisk? Jeśli się nie mylę, powinno Cię połączyć z konsultantem nawet jeśli nie ma aktywnego onstara.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 lip 2019, 17:15
autor: Cichy
Wyglada na to że nie posiadam systemu on star ponieważ nie ma przycisków tylko jakąś zaslepke.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 04 lip 2019, 20:08
autor: vladpal
Cichy pisze:Wyglada na to że nie posiadam systemu on star ponieważ nie ma przycisków tylko jakąś zaslepke.

Ja też tak mam. Wersja Dynamic z 2018.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 14:19
autor: krupers
Niestety, czas kupić nową Astrę w 2020, albo poczekać na wersję OPC.
Żegnaj jakakolwiek migracjo do nowego systemu, nawet płatna :(

moje pytanie:
Krupers pisze:Kontaktuję się z Państwem odnośnie migracji OnStar/OpelConnect.

Osobiście znam zasady działania i funkcjonowania obu systemów. Oba są jednakowe - wymagają tylko innego modułu, który zbiera informacje z systemów komputera pokładowego i akcesoriów i przekazuje do Operatora (w tym przypadku PSA).

Rozumiem, że zmiana takich urządzeń nie jest tania, ale dlaczego Opel porzuca po maksymalnie 5 latach (dla użytkowników kupujących auto w 2015) do nawet 3 lat (dla mnie, kupującego samochód w 2017 roku) klienta, który podobnie jak dziesiątki tysięcy osób, które chcą płacić co roku za funkcjonalności, którzy w dodatku są gotowi zapłacić za operację zmiany systemu na nowy, kompatybilny z Opel Connect.

To jedna skrzynka - modem LG, który zbiera informacje z instrumentów pokładowych w samochodzie. Owszem konieczna jest aktualizacja serwera, gdzie takie dane by się zbierały, czyli oprogramowania komputera, ale nadal - jeśli byłoby to płatne, jestem (jak i wielu innych) gotowy zapłacić kilka/kilkanaście tysięcy, aby tylko działać dalej.

W tej chwili zabijacie klienta. Który płaci jak każdy inny, bo jest odcinany od funkcji, w której żaden inny producent nigdy w historii do tej pory nie zrobił.

Najlepszym przykładem jest Audi. Klienci starego systemu Audi Online po zmianie na Audi Connect otrzymali prawo przeniesienia konfiguracji na nowy system.

Czy problemem jest ogłosić PŁATNĄ usługę serwisową zmiany raptem kilku elementów, aby tylko mieć możliwość korzystania z nowego systemu?



Oficjalna odpowiedź:

Opel Poland pisze:Witamy Panie Arturze, Pańskie zgłoszenie zweryfikowaliśmy z naszym wewnętrznym działem.

Po uzyskaniu informacji uprzejmie przekazujemy, iż niestety sama wymiana hardware OnStar na hardware OpelConnect nie pozwala na przeniesienie obecnie dostępnych usług do nowego systemu. To będą zupełnie inne usługi.

Opel będzie w przyszłości oferował w swoich serwisach montowane posprzedażnie urządzenia zwane Connect Box firmy Kuantic, ale one nie będą posiadały wszystkich funkcjonalności obecnego systemu OnStar. Nie będzie możliwości zintegrowania ich z autem w celu wykonywania połączeń alarmowych e-call na numer 112 czy połączeń w celu zgłoszenia usterki b-call na telefon centrum obsługującego sprawy typu assistance.

Ich jedynym zastosowaniem będzie dostarczanie usług z zakresu telematyki, czyli usług abonamentowych skierowanych raczej do firm posiadających duże floty samochodów służbowych, a dużo mniej interesujących dla osób prywatnych.

Mamy nadzieje, iż powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające.

Pozdrawiam serdecznie,
Opel Poland

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 14:22
autor: Krzysiec
Czyli w skrocie jak ktos sobie zaplacil za OnStar to teraz tylko pozew o zwrot kosztów instalacji tegoz systemu w aucie :P Bo niby nowy system mial zapewnić kontynuacje...

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 15:11
autor: krupers
System był montowany w cenie i nie było chyba dopłat jak pamiętam do 2018 roku...

No jeśli ogarniemy to zbiorowo na świecie, coś zrobią... Obecnie - i tak było napisane:
- będzie informacja o wypowiedzeniu w razie czego
- zmienił się właściciel i ma prawo
- obsługę przez 1 rok zapewnia Opel, potem OnStar, a to wygasa

Nie wiem.. jesteśmy w DUPIE (przepraszam za słowa, ale nie są one wulgarne według Prof. Miodka) XD

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 15:16
autor: lukaszakustyk
wszędzie gdzie się da pisze że usługa się kończy, o co jęczycie ? Pozew sądowy z koncernem, no powodzenia...

Re: RE: Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 17:59
autor: Krzysiec
lukaszakustyk pisze:wszędzie gdzie się da pisze że usługa się kończy, o co jęczycie ? Pozew sądowy z koncernem, no powodzenia...
Kolego, jak kupowałem auto, dokupiłem pakiet w którym był OnStar i wtedy w 2016 nikt nigdzie nie informował że w 20xx będzie on jednak niedostępny. Uważasz że to fair kasować za pakiet z onstarem w 2016 żeby rok później po przejęciu przez psa informowac (i uspokajać) że OnStara nie będzie ale będzie co innego.
NIKT ALE TO NIKT kasując mnie za pakiet z onstarem nie informował mnie że za 4 lata czy tam 5 będzie on bezuzytecznym pudeleczkiem pod któraś z blach w moim aucie. Jakbym wiedział to bym do tego nie dopłacił ani grosza.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 09 lip 2019, 18:17
autor: lukaszakustyk
no nie fair, ale co zrobisz, marka została sprzedana i teraz PSA będzie se robić co chce, nic na to nie poradzimy bo jesteśmy szarymi użytkownikami niestety...będzie rozwiązanie jak kolega wyżej pisał:

"Opel będzie w przyszłości oferował w swoich serwisach montowane posprzedażnie urządzenia zwane Connect Box firmy Kuantic" ale będzie to półśrodek zapewne.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lip 2019, 05:22
autor: krupers
Nie... to jest zwykły moduł GPS wpinany w OBD dla pracodawcy lub moduł zamienny w tylnej części auta (OnStar box by LG).

Jeśli tym bardziej jak kolega mówi - był on dokupywania / no cóż... w tej sprawie można żądać pozwu.

Jak ogarnę życie - napiszę list z petycją do podpisania na portalu i zaczniemy akcję. Zbierzemy cały świat posiadaczy (mam nadzieję - jest Buick, jest Vauxhall i jest Opel w końcu)... może ruszy coś w tej sprawie i pomyślą nad migracją, bo jest ona możliwa - tylko się nie chce.

Oni nie chcą dopisać setek tysięcy VIN do bazy danych Connect, aby mieć kontakt Auto-Centrala Opla.

A to jest główna sprawa. Chociaż i tak dane o każdym z aut mają w swoich zasobach.. w czym więc problem?

Jak coś się dowiem lub ogarnę - dam znać!

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lip 2019, 06:45
autor: qtom
Z tego co wiem to tylko opel i Vauxhall przeszedł w ręce PSA. Pierwsze kroki powinien zrobić UOKIK oraz RPO tyle że ten drugi jest zaangażowany w politykę to brakuje mu czasu. Jeszcze MS ludzie z PiS nie lubią Francuzów. Chętnie się podepne w pozew zbiorowy ale szanse są chyba znikome by co kolejek ugrać. Jestem ciekaw jak nasi zachodni przyjaciele reagują na zamknięcie onstar.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lip 2019, 10:07
autor: krupers
Akcja będzie dwujęzyczna. Post i podpisy z Waszą pomocą pójdą oficjalnymi kanałami na każdym wpisie. Stworzymy hasztag i nawoływanie do podpisania petycji. Jak VW musiał odkupywać auta za przekręty, tak tutaj nie Opel poniesie koszt migracji, bo chcę zostać z Astrą - ale tylko z systemem łączności dla którego między innymi auto kupiłem.

Spodziewajcie się pod koniec lipca afery :)

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 lip 2019, 10:12
autor: qtom
Trzeba będzie motywować że zakup był pod wpływem bezpieczeństwa w sumie ja tak zrobiłem bo kupiłem Zafirę bezpośrednio po wypadku

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 07 sie 2019, 15:53
autor: Chorwat
krupers pisze:Spodziewajcie się pod koniec lipca afery :)

Mamy sierpień... Jak sytuacja?

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 07 sie 2019, 16:27
autor: qtom
Taka sama jak rok temu

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 07 sie 2019, 17:30
autor: rah
Wszyscy za ONSTAR zapłaciliśmy w odpowiednim pakiecie. Promocyjny to był tylko pierwszy rok użytkowania, a nie hardware. Ja płacę abonament na kolejne lata z automatycznym przedłużaniem, bo liczy się dla mnie bezpieczeństwo i szybka reakcja na okoliczność wypadku. Jeśli pozbawią mnie tej funkcji to spowodują podwyższone ryzyko mojej śmierci lub kalectwa z powodu opóźnienia akcji ratunkowej. Wystarczyłoby mi . Niczego więcej nie chcę.

Re: OnStar - wszystko o systemie

: 10 sie 2019, 13:06
autor: krupers
Miałem obronę doktoratu - wybaczcie za opóźnienia.