zapodaj linka do tej odpowiedziBudus pisze:z FB, nie spodziewałem się czegoś więcej
OnStar - wszystko o systemie
Re: OnStar - wszystko o systemie
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Vex pisze:zapodaj linka do tej odpowiedziBudus pisze:z FB, nie spodziewałem się czegoś więcej
https://www.facebook.com/OpelPL/posts/1819355504769437
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Szanowny Panie
Od 1 kwietnia 2018 nowo homologowane w Unii Europejskiej samochody muszą mieć eCall, czyli automatyczne powiadamianie służb o wypadku (zadziała, gdy kierowca nieprzytomny).
Data 1 kwietnia 2018 jest datą graniczną homologowania nowych modeli czy wersji modeli, tzn. samochody homologowane przed tą datą mogą być dalej produkowane i sprzedawane bez eCall.
Jeżeli dokonał Pan zakupu samochodu w czerwcu 2017 a nie jak Pan napisał w 2018 r to w mojej ocenie nie został Pan wprowadzony w błąd gdyż zmiana właściciela nastąpiła dopiero w sierpniu 2017 r. czyli przed data zakupu Pana samochodu.
Natomiast jeżeli koncern samochodowy wiedział iz świadczone usługi on Star będą świadczone tylko do 31 grudnia 2020 r. to tego rodzaju praktyki, tj. podawanie
przez przedsiębiorcę nierzetelnych informacji odnośnie cech towaru/usługi może nosić w mojej ocenie cechy nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd określonej w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. 2017, poz. 2070 z późn. zm.).
Stosownie do art. 5 ust. 1 ustawy praktykę rynkową uznaje się za działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może
powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął. Mowa tu m.in. o sytuacjach, w których rozpowszechnianie są nieprawdziwe informacje czy też rozpowszechnianie są prawdziwe informacje ale w sposób mogący wprowadzać w błąd (art. 5 ust. 2).
Wprowadzające w błąd działanie może, stosownie do treści art. 5 ust. 3 ustawy, w szczególności dotyczyć:
1) istnienia produktu, jego rodzaju lub dostępności;
2) cech produktu, w szczególności jego pochodzenia geograficznego lub handlowego,ilości, jakości, sposobu wykonania, składników, daty produkcji, przydatności,
możliwości i spodziewanych wyników zastosowania produktu, wyposażenia dodatkowego, testów i wyników badań lub kontroli przeprowadzanych na produkcie,
zezwoleń, nagród lub wyróżnień uzyskanych przez produkt, ryzyka i korzyści związanych z produktem;
3) obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług, części, wymiany lub naprawy;
Dodatkowo wskazuję na art. 6 ust. 1 ustawy, który stanowi: praktykę rynkową uznaje się za zaniechanie wprowadzające w błąd, jeżeli pomija istotne informacje potrzebne przeciętnemu konsumentowi do podjęcia decyzji dotyczącej umowy i tym samym powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.
W tym miejscu zwracam także uwagę na treść art. 12 ustawy, zgodnie z którym:
1. W razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać:
1) zaniechania tej praktyki;
2) usunięcia skutków tej praktyki;
3) złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie;
4) naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności żądania unieważnienia umowy z obowiązkiem wzajemnego zwrotu świadczeń oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu;
5) zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej, ochroną dziedzictwa narodowego lub ochroną konsumentów.
W związku z tym, jeżeli jest Pan w stanie wykazać, że został Pan wprowadzony w błąd, może Pan wystosować do przedsiębiorcy żądanie usunięcia
skutków praktyki poprzez np. poprzez dokonanie zwrotu uiszczonej kwoty za onStart . itp.].
Dla ew. celów dowodowych wszelki kontakt z przedsiębiorcą powinien odbywać się albo poprzez złożenie pisma przedsiębiorcy osobiście (w takiej sytuacji należy na drugim egzemplarzu pisma uzyskać potwierdzenie jego otrzymania) albo poprzez wysłanie listem poleconym (w takiej sytuacji należy zachować dowód nadania listu).
Uprzejmie wyjaśniam, ze Konsumenckie Centrum udziela jedynie porad w prostych sprawach konsumenckich i nie ma kompetencji do podejmowania działań innego rodzaju.
Z poważaniem,
Od 1 kwietnia 2018 nowo homologowane w Unii Europejskiej samochody muszą mieć eCall, czyli automatyczne powiadamianie służb o wypadku (zadziała, gdy kierowca nieprzytomny).
Data 1 kwietnia 2018 jest datą graniczną homologowania nowych modeli czy wersji modeli, tzn. samochody homologowane przed tą datą mogą być dalej produkowane i sprzedawane bez eCall.
Jeżeli dokonał Pan zakupu samochodu w czerwcu 2017 a nie jak Pan napisał w 2018 r to w mojej ocenie nie został Pan wprowadzony w błąd gdyż zmiana właściciela nastąpiła dopiero w sierpniu 2017 r. czyli przed data zakupu Pana samochodu.
Natomiast jeżeli koncern samochodowy wiedział iz świadczone usługi on Star będą świadczone tylko do 31 grudnia 2020 r. to tego rodzaju praktyki, tj. podawanie
przez przedsiębiorcę nierzetelnych informacji odnośnie cech towaru/usługi może nosić w mojej ocenie cechy nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd określonej w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. 2017, poz. 2070 z późn. zm.).
Stosownie do art. 5 ust. 1 ustawy praktykę rynkową uznaje się za działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może
powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął. Mowa tu m.in. o sytuacjach, w których rozpowszechnianie są nieprawdziwe informacje czy też rozpowszechnianie są prawdziwe informacje ale w sposób mogący wprowadzać w błąd (art. 5 ust. 2).
Wprowadzające w błąd działanie może, stosownie do treści art. 5 ust. 3 ustawy, w szczególności dotyczyć:
1) istnienia produktu, jego rodzaju lub dostępności;
2) cech produktu, w szczególności jego pochodzenia geograficznego lub handlowego,ilości, jakości, sposobu wykonania, składników, daty produkcji, przydatności,
możliwości i spodziewanych wyników zastosowania produktu, wyposażenia dodatkowego, testów i wyników badań lub kontroli przeprowadzanych na produkcie,
zezwoleń, nagród lub wyróżnień uzyskanych przez produkt, ryzyka i korzyści związanych z produktem;
3) obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług, części, wymiany lub naprawy;
Dodatkowo wskazuję na art. 6 ust. 1 ustawy, który stanowi: praktykę rynkową uznaje się za zaniechanie wprowadzające w błąd, jeżeli pomija istotne informacje potrzebne przeciętnemu konsumentowi do podjęcia decyzji dotyczącej umowy i tym samym powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.
W tym miejscu zwracam także uwagę na treść art. 12 ustawy, zgodnie z którym:
1. W razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać:
1) zaniechania tej praktyki;
2) usunięcia skutków tej praktyki;
3) złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie;
4) naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności żądania unieważnienia umowy z obowiązkiem wzajemnego zwrotu świadczeń oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu;
5) zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej, ochroną dziedzictwa narodowego lub ochroną konsumentów.
W związku z tym, jeżeli jest Pan w stanie wykazać, że został Pan wprowadzony w błąd, może Pan wystosować do przedsiębiorcy żądanie usunięcia
skutków praktyki poprzez np. poprzez dokonanie zwrotu uiszczonej kwoty za onStart . itp.].
Dla ew. celów dowodowych wszelki kontakt z przedsiębiorcą powinien odbywać się albo poprzez złożenie pisma przedsiębiorcy osobiście (w takiej sytuacji należy na drugim egzemplarzu pisma uzyskać potwierdzenie jego otrzymania) albo poprzez wysłanie listem poleconym (w takiej sytuacji należy zachować dowód nadania listu).
Uprzejmie wyjaśniam, ze Konsumenckie Centrum udziela jedynie porad w prostych sprawach konsumenckich i nie ma kompetencji do podejmowania działań innego rodzaju.
Z poważaniem,
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
poczekajmy - byc moze zaofertują nam Opel Connect, box od OnStar to komputer taki sam jak inny wiec nie sadze, ze Opel moze pozwolic sobie na taki blamaż, nawet pod skrzydłami PSA
- barat
- Posty: 245
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 17:48
- Posiadane auto: Astra K ST 2017.5
- Silnik: B16SHT 1,6 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Czerniejewo
- Województwo: Wielkopolska
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Ciekawe jak z tego wybrną ... ja zamawiałem auto pod koniec października i OnStar był dodatkiem do Dynamic ... Aktywowanie OnStar nastąpiło chyba 31 stycznia 2018. Oznacza to, że 31 stycznia 2020 trzeba będzie odnowić. Ciekawe czy chociaż kwota odnowienia będzie niższa (niecały rok). Sam OnStar (asystent), nie był dla mnie istotny jednak fakt, że auto "wezwie pomoc" i owszem. Obstawiam, że do 2020 stwierdzą, ze bardziej opłaca im się znaleźć zamiennik niż wypłacać odszkodowania. Jeśli w miejsce OnStar wstawią eCall mnie to usatysfakcjonuje
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 sty 2018, 12:29
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: OnStar - wszystko o systemie
barat pisze:Ciekawe czy chociaż kwota odnowienia będzie niższa (niecały rok).
W FAQ jest napisane, że będą zwracać niewykorzystane środki.
https://www.onstareurope.com/pl/ pisze:P: Mój pakiet usług zakupiony bezpośrednio od OnStar wygasa po dniu 31 grudnia 2020 r. Co stanie się po zakończeniu świadczenia usług?
Usługi OnStar będą dostępne do 31 grudnia 2020 r. Wszelkie niewykorzystane środki za usługi zostaną zwrócone subskrybentom zgodnie z obowiązującym regulaminem.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Z tą umową OnStar - PSA to jest tak jak z umową Solorz - PSA. Karty w modułach są Plus GSM a mimo to liczy się hajs i kasa (tak, obie rzeczy!) i nie jest takie proste.
Francuzi to wredny naród biznesowo (bez obrazy dla indywidualnych osób). To nie jest takie „podpiszmy i tyle”
Francuzi to wredny naród biznesowo (bez obrazy dla indywidualnych osób). To nie jest takie „podpiszmy i tyle”
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
- elv33
- Posty: 254
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:05
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Pruszków
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 11 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Vex pisze:zapodaj linka do tej odpowiedziBudus pisze:z FB, nie spodziewałem się czegoś więcej
Link Budusa u mnie nie działa, także załączam ten http://tiny.pl/g8xrv
Added in 5 minutes 25 seconds:
Widzę że zaczynają się komentarze na FB dobrze dobrze
-
- Posty: 1539
- Rejestracja: 13 wrz 2017, 09:31
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 2.0 TDI DSG 150KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 82 times
- Been thanked: 36 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Ja bym Panowie nie panikował. Coś zastępczego się znajdzie, a jeśli nie to... Opla więcej nie kupię:)
- elv33
- Posty: 254
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:05
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Pruszków
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 11 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Panika paniką ale nikt nie lubi jak się mu zabiera coś za co zapłacił przy od sprzedaży tracisz jeden z argumentów, dla którego warto kupić Astrę, a nie inne auto. Jak by nie patrzył część osób właśnie on przekonał do zakupu Opla
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Budus pisze:Serdecznie pozdrawiamy! Monika, Opel Polska
jak dzwonie na onstar, to zawsze odbiera monika. zawsze.
albo ciagle dodzwaniam się do tej samej, albo tam same moniki pracują ;)
béton brut
-
Online
- Posty: 605
- Rejestracja: 24 lis 2017, 21:32
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Elite
- Silnik: 1.4 T 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Koszalin
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 28 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
A ja jak zawsze trafiałem na panie (różne) tak ostatnio zawsze odbiera pan Piotr. Swoją drogą nie wyczułem w głosie że martwi się utrata pracy
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
może oni maila dostana dopiero dziś ;)
albo wszystkie maja taki pseudonim operacyjny, żeby nawiazac wiez emocjonalna z klientem ;)
Budus pisze:ja mam podobnie :D w sumie nie skojarzyłem :)
albo wszystkie maja taki pseudonim operacyjny, żeby nawiazac wiez emocjonalna z klientem ;)
béton brut
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Monika zapracowana dzisiaj na tym FB
ze względu na to, że obecnie stosowane w OnStar rozwiązanie dotyczące połączeń alarmowych nie spełnia europejskich wymogów prawnych dla nowo zatwierdzonych pojazdów rozpoczynając od marca 2018, Opel aktualnie bada rozwiązania modernizacyjne, które mogą być zastosowane dla samochodów obecnych już na rynku.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
No niby SOS ma być pod 112 a nie do pośrednika OnStar więc miałoby to sens. Ale przeprogramowanie to chyba nie jest problem. Niebieski zostaje a czerwony dzwoni na i tak bezpłatne 112....
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Dlatego na pewno coś wymyślą;)
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Asterka
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 cze 2016, 17:35
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: ŚLĄSK
- Województwo: SLASKIE
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Zobaczymy...
Swoją drogą coś czuję że do 5 lat PSA zamknie temat produkcji opla. Fabryka e Gliwicach juz zmniejsza produkcję.
Stanie się to co z chevroletem
Zaczęli od On stara....
Sorry za off top
Swoją drogą coś czuję że do 5 lat PSA zamknie temat produkcji opla. Fabryka e Gliwicach juz zmniejsza produkcję.
Stanie się to co z chevroletem
Zaczęli od On stara....
Sorry za off top
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 26 lip 2017, 16:46
- Posiadane auto: Astra K HTB (2016)
- Silnik: 1,4T 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: WPR
- Województwo: MAZOWIECKIE
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 12 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Chyba nie po to kupili opla zeby pozamykac wszystko? No chyba ze patenty wiecej warte ...
Była Skoda, był Ford, Vectra już sprzedana, w rodzinie Astra i Mondeo.
- Asterka
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 cze 2016, 17:35
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: ŚLĄSK
- Województwo: SLASKIE
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Kupili konkurencję... Zbliżona klasa samochodów... Ople były dobra alternatywa dla PSA
A teraz będą mogli albo zlikwidować albo w najlepszym wypadku zrobić to co VW zrobiło że Skoda... Obniżyc jakość materiałów i wykonania i zrobić VW dla "biedoty".
A teraz będą mogli albo zlikwidować albo w najlepszym wypadku zrobić to co VW zrobiło że Skoda... Obniżyc jakość materiałów i wykonania i zrobić VW dla "biedoty".
- mefistofeles
- Posty: 97
- Rejestracja: 13 kwie 2018, 18:29
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Inowrocław
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Asterka pisze:Kupili konkurencję... Zbliżona klasa samochodów... Ople były dobra alternatywa dla PSA
Ale rózne grupy klientów, nie każdy lubi francuskie auta, nie każdy lubi niemieckie. Oferta sie uzupełnia, to już predzej sie peugeot z citroenem kanibalizują.
Co zaś do sprawy - cóż, spodziewałem się takiego obrotu spraw, na pewno trzeba cisnąć by dali coś w zamian, a przynajmniej SOS. Skoro OnStar jako system był elementem wyposażenia auta to prawo jest po naszej stronie.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Nie będę przeklinać, bo mi nie wolno, nie przystoi, netykieta nie pozwala, ale... zajeb*łbym ich wszystkich w PSA
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 19 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Jeszcze pozostaje kwestia AC do którego wymagne są dwa zabezpieczenia antykradzieżowe. Jedno to immobiliser, drugie to OnStar, jeżeli to drugie przestanie działać, to chcąc kontynuować AC, trzeba będzie zainwestować w jakieś nowe zabezpieczenie
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Jedno to Immobiliser, drugie to autoalarm. Pozamiatane.
OnStar jest w większości trzecim
OnStar jest w większości trzecim
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
panowie, ja kupiłem auto z tym pakietem, by być w stanie namierzyć auto zdalnie i je gdy potrzebuje - a zdarzyło mi się, otworzyć bez kluczyka. może potrzebuje tych funkcji przez 0.1% czasu ale nadal - potrzebuje. mogę dokupić lojacka, ale po co mam płacić 3x więcej za jedną z kilku funkcji?
- HArtur1
- Posty: 90
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 11:40
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 136 @ 165 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Radziu pisze:Jeszcze pozostaje kwestia AC do którego wymagane są dwa zabezpieczenia antykradzieżowe. (
Kiedyś tak było, teraz zależy pewnie od ubezpieczyciela. Aktualnie mam OC+AC w Warcie i drugie zabezpieczenie nie było wymagane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości