OnStar - wszystko o systemie
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: RE: Re: OnStar - wszystko o systemie
Tym bardziej nie rozumiem, bo przecież chyba ten rozszerzony zakres usług to chyba właśnie ten wynikający z onstar?Budus pisze:ale ten mail dotyczy MyOpel a nie OnStar
- pgrad
- Posty: 2346
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Jeśli olewamy wiadomość z MyOpel a pojawiamy się w ASO na przegląd z automatu funkcjonalność powinna być przedłużona na kolejny okres - tyle OT o My Opel
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 09 sty 2017, 13:56
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Marki, powiat wołomiński
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 5 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Od kiedy ONStar zaczyna działać? Bo z tego co wiem niektórzy lokalizację widzą auta już zanim dojedzie do dealera?
- lary
- Posty: 185
- Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:46
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bytom
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Jeśli chodzi o system On Star - ostatnio strasznie ciężko dodzwonić się do konsultantów. Wiecznie wszystkie linie zajęte, długie oczekiwania na połączenie i nieudolna pomoc przez zagranicznych pracowników Opla (akurat tej polityki nie rozumiem w ogóle w przypadku chęci z korzystania poboru punktu podróży).
Ostatnia próba uzyskania punktu podróży w Chorzowie przy pomocy zagranicznego konsultanta z tłumaczem skończyła się na ustawieniu POI gdzieś na Ukrainie. Kurtyna
Chyba pora zatrudnić więcej konsultantów.
Ostatnia próba uzyskania punktu podróży w Chorzowie przy pomocy zagranicznego konsultanta z tłumaczem skończyła się na ustawieniu POI gdzieś na Ukrainie. Kurtyna
Chyba pora zatrudnić więcej konsultantów.
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Ostatnio coś faktycznie OnStar ma problem. Nie wysłał mi poprawnie celu podróży- przerwane połączenie. Konsultant też mówił że nie słyszy wyraźnie i trzeba było powtarzać kilka razy.
Na szczęście konsultant polski. Jeśli będzie tak jak pisze lary, to jak będą zagraniczni konsultanci to bez sensu płacić za ten system w Polsce - może Opel/PSA to zrozumieją że usługa ta ma być dostępna w języku polskim dla klientów z Polski. Co z tego że zna się angielski, kupiłem auto z systemem w którym jest pomoc świadczona w języku polskim, również za granicą, i tak ma zostać. A jak nie to niech zwracają cześć kwoty za zakup auta. Rozumiem że UE narzuca niedługo wymóg obowiązkowej instalacji systemów pomocy po wypadku i może opel już zwiększa liczbę konsultantow, ale niech nie robi tego kosztem jakości. Wolę miłego konsultanta który pomoże w języku polskim, niż obcokrajowca który łamaną polszczyzną będzie próbował zrozumieć czego potrzebuję.. za kurs języka polskiego mi zapłacą że próbuję nauczyć ich konsultanta języka na poziomie komunikatywnym?
Na szczęście konsultant polski. Jeśli będzie tak jak pisze lary, to jak będą zagraniczni konsultanci to bez sensu płacić za ten system w Polsce - może Opel/PSA to zrozumieją że usługa ta ma być dostępna w języku polskim dla klientów z Polski. Co z tego że zna się angielski, kupiłem auto z systemem w którym jest pomoc świadczona w języku polskim, również za granicą, i tak ma zostać. A jak nie to niech zwracają cześć kwoty za zakup auta. Rozumiem że UE narzuca niedługo wymóg obowiązkowej instalacji systemów pomocy po wypadku i może opel już zwiększa liczbę konsultantow, ale niech nie robi tego kosztem jakości. Wolę miłego konsultanta który pomoże w języku polskim, niż obcokrajowca który łamaną polszczyzną będzie próbował zrozumieć czego potrzebuję.. za kurs języka polskiego mi zapłacą że próbuję nauczyć ich konsultanta języka na poziomie komunikatywnym?
- ekstro
- Posty: 101
- Rejestracja: 08 sty 2017, 15:27
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Krosno
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 15 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Coś rzeczywiście jest chyba na rzeczy - ograniczenie ilości zatrudnionych osób? Dawniej jak pisałem do nich na mail (dwa raz się zdarzyło przez rok) to odpisywali w godzinę. Teraz czekam już 2 dzień (po przedłużeniu mam brak dostępu do dodatkowych funkcji z poziomu aplikacji na telefonie).
Boję się, że to PSA zepsuje dobry kierunek, który Opel obrał wraz z premierą Astry 5.
Boję się, że to PSA zepsuje dobry kierunek, który Opel obrał wraz z premierą Astry 5.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 00:32
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: B14XFL MT6 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: EL
- Województwo: Łódzkie
- Been thanked: 2 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
OnStar (posiadający osobowość prawną bodajże jako spółka OnStar Europe Ltd.) nie został włączony w transakcję sprzedaży do PSA - nadal należy do GM.
Wysłane z mojego 6039H przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego 6039H przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 19 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Wczoraj dostałem coś takiego na maila:
„Gdzie jest teraz Święty Mikołaj?”
Dzień dobry, Witaj Radosław,
Wszystkie dzieci zadają w Wigilię to pytanie.
A w tym roku możesz udzielić im dokładnej odpowiedzi,
przywołując magię Świąt za naciśnięciem przycisku.
Wystarczy, że w dniu Wigilii naciśniesz niebieski przycisk OnStar, a jeden z opiekunów OnStar przekaże Wam informację o dokładnym położeniu Świętego Mikołaja.
System śledzenia Mikołaja zostanie uruchomiomy 24 grudnia o godzinie 11:00.
Wigilijne odliczanie
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Też dostałem maila, jutro sporo kilometrów przede mną, więc może namierzę grubasa
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Nawet potrafią zbić info w jednym sms jak się wszystko szybko dzieje
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
- piopyt
- Posty: 181
- Rejestracja: 03 lis 2016, 20:05
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
colins pisze:I co? Dzwonił ktoś i namierzył grubego z brodą?
Tak. Dzwoniliśmy po godz. 22. Przemiła Pani poinformowała nas że Mikołaj jest gdzieś w Nigerii i w Warszawie powinien być około 24. Zasugerowano żeby kłaść się spać bo Mikołaj jest zazdrosny o swoje nowe sanie i nie lubi jak ktoś na nie patrzy (coś w tym stylu).
- Gral48
- Posty: 710
- Rejestracja: 17 mar 2017, 11:21
- Posiadane auto: Astra V HB Elite RM17
- Silnik: 1,4 Turbo ( MT6 ) 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: RUMIA
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
A ja dzisiaj dostałem taki mail:
Naciśnij niebieski przycisk OnStar, aby pozostać w kontakcie przez cały następny rok.
Naciśnij niebieski przycisk OnStar, aby pozostać w kontakcie przez cały następny rok.
- piopyt
- Posty: 181
- Rejestracja: 03 lis 2016, 20:05
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Gral48 pisze:A ja dzisiaj dostałem taki mail:
Naciśnij niebieski przycisk OnStar, aby pozostać w kontakcie przez cały następny rok.
Pewnie brakuje im kontaktów do realizacji celu rocznego i piszą tak dwuznacznie Też dostałem takiego maila.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Czy ktoś z Was miał sytuację, że dostawał SMS o aktywowaniu się alarmu przrciwkradziezowego a tam nic? Już drugi raz w ciągu 3 dni przychodzi mi SMS o włączeniu alarmu, a auto stoi normalnie na parkingu i przyznam szczerze że nie słyszałem żadnego alarmu. Nie wiem czy nie ma to nic wspólnego z ostatnio codziennie wyskakujacym błędem ESC. Chyba tyrkne potem do OnStara zapytać czy może mają możliwość zobaczyć który czujnik aktywowal alarm... Auto nie uderzone bo drugi raz wylatuje sprawdzić i nic nie ubite
Moja CZARNULKA
- Gral48
- Posty: 710
- Rejestracja: 17 mar 2017, 11:21
- Posiadane auto: Astra V HB Elite RM17
- Silnik: 1,4 Turbo ( MT6 ) 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: RUMIA
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Krzysiec pisze:Czy ktoś z Was miał sytuację, że dostawał SMS o aktywowaniu się alarmu przrciwkradziezowego a tam nic? Już drugi raz w ciągu 3 dni przychodzi mi SMS o włączeniu alarmu, a auto stoi normalnie na parkingu i przyznam szczerze że nie słyszałem żadnego alarmu. Nie wiem czy nie ma to nic wspólnego z ostatnio codziennie wyskakujacym błędem ESC. Chyba tyrkne potem do OnStara zapytać czy może mają możliwość zobaczyć który czujnik aktywowal alarm... Auto nie uderzone bo drugi raz wylatuje sprawdzić i nic nie ubite
A masz podomykane wszystkie szyby? silnik-bagażnik?
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Sprawa się wyjaśniła Ale dopiero za 3cim razem jak przyszedł mi SMS i tym razem wsiadłem do auta i znowu się wkur...ilem że chce włożyć w uchwyt telefon a On znowu na wycieraczce... Wówczas moja mozgownica powiazala fakty i wyjaśniła zagadkę alarmu Odczepiajacy się od szyby uchwyt.
Moja CZARNULKA
- ekstro
- Posty: 101
- Rejestracja: 08 sty 2017, 15:27
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Krosno
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 15 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Krzysiec pisze:z ostatnio codziennie wyskakujacym błędem ESC
Właśnie mi to też ostatnio wyskakuje, co to za błąd?
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 26 lip 2017, 16:46
- Posiadane auto: Astra K HTB (2016)
- Silnik: 1,4T 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: WPR
- Województwo: MAZOWIECKIE
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 12 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
OnStar przetestowany w praktyce (padnięty akumulator). Połączenie z konsultantem, zdalna diagnoza, przerzucenie na Opel Assistance, krótka rozmowa (upewnienie się gdzie stoi auto, aktualny numer telefonu) i info, że wysyłają pomoc (wszystko przez niebieski guzik). Po zakończeniu rozmowy, za moment sms od "Startera", po paru minutach telefon od technika, który chciał bezpośrednio dowiedzieć co się dzieje. Po 30 minutach od zgłoszenia auto uruchomione. Ponownie guzik OnStar i prośba o zdalną diagnozę - zakończona bez błędów. Pozdrawiam pana konsultanta, który jest dla nas 28 godzin na dobę (mam nadzieję, że to lapsus, a nie warunki pracy ).
Jak na razie zawsze polska obsługa.
Jak na razie zawsze polska obsługa.
Była Skoda, był Ford, Vectra już sprzedana, w rodzinie Astra i Mondeo.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
No u mnie jak acu padł to musiałem awaryjnie do auta bezkluczykowego wchodzić i mogłem pomarzyć o odpaleniu guzika onstar kompletny trup
Moja CZARNULKA
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
swoją drogą jakbym dostał taki szlag, że zasilanie całkowicie by padło ciekawe czy by odnotowali to w systemach i wezwali pomoc
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 26 lip 2017, 16:46
- Posiadane auto: Astra K HTB (2016)
- Silnik: 1,4T 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: WPR
- Województwo: MAZOWIECKIE
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 12 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Krzysiec pisze:No u mnie jak acu padł to musiałem awaryjnie do auta bezkluczykowego wchodzić i mogłem pomarzyć o odpaleniu guzika onstar kompletny trup
jest chyba jeszcze możliwość kontaktu z OnStar z poziomu aplikacji na smartfona. Tego nie testowałem.
Była Skoda, był Ford, Vectra już sprzedana, w rodzinie Astra i Mondeo.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
jest do nich normalny telefon - mnie weryfikowali po rejestracji i numerze PIN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości