OnStar - wszystko o systemie
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Jeśli odmówiłaby wezwania pomocy, to chyba jest na to § Ciekawe czy to tak działa ?
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Byłoby to strasznie podłe, ale mogliby się zabezpieczyć przed tym tak, że w przypadku kolizji asystent by nie otrzymywał tej informacji. Nie wiedzieliby wtedy i nie byłoby prawnego problemu dla nich.
Ponieważ to bardzo podłe działanie to nie do końca chce mi się w nie wierzyć.
Ponieważ to bardzo podłe działanie to nie do końca chce mi się w nie wierzyć.
- corsa12i
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 cze 2016, 10:47
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 14XFT
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: KMY
- Województwo: Małopolskie
- Been thanked: 9 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
SOS działa tak mi powiedziano ostatni pomimo że już skończył mi się pakiet roczny. Pomoc na drodze będzie zawsze tylko że poza tym żadna więcej usługa
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Ale kto Ci tak powiedział? Dealerzy pewnie nadal tak mówią, żeby zachęcić klientów, ale asystent z OnStar mówi inaczej jak się z nim połączysz.
- corsa12i
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 cze 2016, 10:47
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 14XFT
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: KMY
- Województwo: Małopolskie
- Been thanked: 9 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Pani z obsługi on star jak zadzwoniłem z samochodu
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Dziwne bo mnie wczoraj przyszło na maila takie coś i wg tego SOS nie działa.
Moja CZARNULKA
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
mi telefonicznie jak wyrejestrowywałem poprzednią Astrę powiedzieli, że SOS nie działa bez abonamentu.
ja wykupię, nie ma to tamto
ja wykupię, nie ma to tamto
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 13 lis 2016, 18:48
- Posiadane auto: Opel Astra K ST
- Silnik: 1.4T S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Dania
- Województwo: Dania
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 1 time
Re: OnStar - wszystko o systemie
Czyli w razie wypadku lepiej być na tyle przytomnym, żeby podać nr karty kredytowej do przedłużenia abonamentu - transakcja wiązana z wezwaniem karetki.
Swoją drogą jak jest się w stanie nacisnąć SOS to da się radę wybrać 112. Mi bardziej zależy na sytuacji kiedy asystent dzwoni po wystrzeleniu poduszek. Pewnie jakby się organizacje konsumenckie za to dobrze zabrały to by zmusili Onstar to rozdzielenia SOS po cenie pokrywającej koszty od rozdmuchanej niepotrzebnej usługi jską jest ten cały pakiet.
Swoją drogą jak jest się w stanie nacisnąć SOS to da się radę wybrać 112. Mi bardziej zależy na sytuacji kiedy asystent dzwoni po wystrzeleniu poduszek. Pewnie jakby się organizacje konsumenckie za to dobrze zabrały to by zmusili Onstar to rozdzielenia SOS po cenie pokrywającej koszty od rozdmuchanej niepotrzebnej usługi jską jest ten cały pakiet.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
SOS powinien być darmowym standardem.
Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Segor pisze:SOS powinien być darmowym standardem.
nie wiem jak to tam UE uchwaliła ale były jakieś projekty aby od 2018 był to system obowiązkowy w autach.
więc pewnie wszystkie Astry po wprowadzeniu tego i będą miały to za free - oczywiście te których homologacja będzie wydana po terminie wprowadzenia tego
- Chorwat
- Posty: 1471
- Rejestracja: 12 maja 2017, 21:26
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 1.6 CDTI 136KM A/T
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Toruń
- Województwo: kuj-pom
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 62 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
"Za free", hmmm. Za wszystko i tak zapłaci klient
Astra F 1.6 75KM -> Omega B FL 3.2 V6 218KM -> Astra K 1.6 136KM -> Insignia A 2.0 250KM 4x4 -> Dodge Charger R/T 5.7 V8 370KM
- Summer
- Posty: 173
- Rejestracja: 24 maja 2017, 17:43
- Posiadane auto: Astra 5
- Silnik: 1.6 Turbo
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lędziny / Bodzanów
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 5 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Pytałem o to przy ostatnich testach tego systemu. Pani konsultant powiedziała, że SOS będzie działać. Jednak w sytuacji kradzieży nie ma co liczyć na zlokalizowanie pojazdu.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
A czy problem działającego SOS nie jest przypadkiem innej natury.
Do chwili gdy nie "ukryjemy" lokalizacji pojazdu czy nie wymontujemy samego modułu odpowiadającego za komunikację z centrum OnStar system ciągle dział przesyłając dane o lokalizacji - więc słyszane zapewnienia pracowników obsługujących OnStar jest prawdziwe - system działa czy mamy abonament czy okres jego już upłynął.
Jednak inną kwestią jest fakt, czy firma zlokalizowana poza granicami PL musi, w przypadku braku zawartego zobowiązania pomiędzy obiema stronami, reagować na pojawiające się w systemie zgłoszenie.
Do chwili gdy nie "ukryjemy" lokalizacji pojazdu czy nie wymontujemy samego modułu odpowiadającego za komunikację z centrum OnStar system ciągle dział przesyłając dane o lokalizacji - więc słyszane zapewnienia pracowników obsługujących OnStar jest prawdziwe - system działa czy mamy abonament czy okres jego już upłynął.
Jednak inną kwestią jest fakt, czy firma zlokalizowana poza granicami PL musi, w przypadku braku zawartego zobowiązania pomiędzy obiema stronami, reagować na pojawiające się w systemie zgłoszenie.
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Dziś dostałem e-mail o następującej treści:
„Opel OnStar z przyjemnością informuje o usprawnieniach wprowadzonych w usłudze diagnostyki pojazdu Opel OnStar. Funkcja diagnostyki pojazdu w czasie rzeczywistym pozwoli Ci otrzymywać informacje o Twoim pojeździe gdziekolwiek jesteś.
Oprócz pełnej dostępności Doradcy Opel OnStar przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniamy teraz powiadomienia przez e-mail (lub na życzenie przez SMS) w przypadku wystąpienia problemów z pojazdem. Jeżeli na przykład ciśnienie w jednym z kół spadnie poniżej dopuszczalnej wartości, powiadomimy Cię o tym. W ten sposób unikniesz potencjalnego zagrożenia na drodze*.
Jeśli wybierzesz preferowanego dealera, on również będzie otrzymywać od nas bieżące informacje o stanie technicznym samochodu. W ten sposób będzie mógł przyspieszyć rozwiązanie ewentualnego problemu i zapewnić Ci jeszcze wyższy standard świadczonych usług. Zależy nam na Tobie i Twoim pojeździe, dlatego zapewniamy dostęp do tych funkcji bez dodatkowych opłat.”
„Opel OnStar z przyjemnością informuje o usprawnieniach wprowadzonych w usłudze diagnostyki pojazdu Opel OnStar. Funkcja diagnostyki pojazdu w czasie rzeczywistym pozwoli Ci otrzymywać informacje o Twoim pojeździe gdziekolwiek jesteś.
Oprócz pełnej dostępności Doradcy Opel OnStar przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniamy teraz powiadomienia przez e-mail (lub na życzenie przez SMS) w przypadku wystąpienia problemów z pojazdem. Jeżeli na przykład ciśnienie w jednym z kół spadnie poniżej dopuszczalnej wartości, powiadomimy Cię o tym. W ten sposób unikniesz potencjalnego zagrożenia na drodze*.
Jeśli wybierzesz preferowanego dealera, on również będzie otrzymywać od nas bieżące informacje o stanie technicznym samochodu. W ten sposób będzie mógł przyspieszyć rozwiązanie ewentualnego problemu i zapewnić Ci jeszcze wyższy standard świadczonych usług. Zależy nam na Tobie i Twoim pojeździe, dlatego zapewniamy dostęp do tych funkcji bez dodatkowych opłat.”
- KEJ
- Posty: 1640
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 13:41
- Posiadane auto: XC60
- Silnik: B4
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 55 times
OnStar - wszystko o systemie
przyznaje się - patrzyłem tylko kilka stron wstecz na telefonie. Przepraszam za powtórkę. @Krzysiec - skasuj proszę moje ostatnie dwa posty w tym wątku. Nie ma co duplikować informacji. Dzięki
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
nie no spoko.
ja 21.09, Ty 30.11 więc dwa miesiące później - ciekawe od czego to zależy.
i mi to działa - kilka smsów już przyszło
ja 21.09, Ty 30.11 więc dwa miesiące później - ciekawe od czego to zależy.
i mi to działa - kilka smsów już przyszło
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Nie będę nic kasowal Myślę że niczemu to nie przeszkadza Też dzisiaj dostałem dopiero tego maila...
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
A ja takiego maila nie dostałem i mi to nie działa.. pewnie stopniowo wprowadzają...
Za to dzisiaj przyszedł mail, że mogę sobie pokój w hotelu zarezerwować lub miejsce na parkingu przez onstar
Za to dzisiaj przyszedł mail, że mogę sobie pokój w hotelu zarezerwować lub miejsce na parkingu przez onstar
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
kuba pisze:Jeśli odmówiłaby wezwania pomocy, to chyba jest na to § Ciekawe czy to tak działa ?
Segor pisze:Byłoby to strasznie podłe, ale mogliby się zabezpieczyć przed tym tak, że w przypadku kolizji asystent by nie otrzymywał tej informacji. Nie wiedzieliby wtedy i nie byłoby prawnego problemu dla nich.
A więc... dziś rozmawiałem sobie z konsultantem OnStar, o przedłużeniu abonamentu. Powiada tak, że jeśli chodzi o SOS, to działa tak, że w przypadku braku wykupionego abonamentu, cały czas będzie możliwość połączenia się z OnStar, o ile w przypadku usług, typu wyszukanie punktu, wrzucenie celu na navi, konsultant odmówi i zaproponuje przedłużenie abonamentu, o tyle w przypadku wypadku drogowego, zasłabnięcia etc. jeżeli zadzwonimy i poprosimy o pomoc, konsultant w żadnym wypadku nie odmówi wezwania pomocy ( względy prawne o których pisałem ) bez słowa wezwie służby na miejsce zdarzenia. Kilka razy o to dopytałem kilka razy mi potwierdził.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
odl pisze:A ja takiego maila nie dostałem i mi to nie działa.. pewnie stopniowo wprowadzają...
Za to dzisiaj przyszedł mail, że mogę sobie pokój w hotelu zarezerwować lub miejsce na parkingu przez onstar
SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)
Ciekawe jest jednak to co piszesz, że wprowadzili rezerwację hoteli i miejsc postojowych. Tego brakowało w Oplu w porównaniu do konkurencyjnych systemów, które u konkurencji kosztują dużo, dużo więcej za takie wygody:)
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
gravity1287 pisze:SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)
Guzik prawda... złapałem kapcia, ciśnienie wynosiło "0" SMS'a żadnego nie dostałem.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
prawda prawda
o "spalonej" konkretnej żarówce też przychodzą.
masz to ustawione ?
o "spalonej" konkretnej żarówce też przychodzą.
masz to ustawione ?
-
- Posty: 647
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:01
- Posiadane auto: Astra V HB Dynamic
- Silnik: B 1.4 XFT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: NGI
- Województwo: W-M
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 107 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Dziś system powiadomień zadziałał...
Pojechałem "poregulować" koło i po zdemontowaniu, i już w czasie wypuszczania powietrza dostałem powiadomienie jednocześnie SMS i e-mail.
Nieopatrznie włączyłem alarm i przy montażu koła uruchomił się... Po paru sekundach ciekawe powiadomienie - sms i e-mail.
Pojechałem "poregulować" koło i po zdemontowaniu, i już w czasie wypuszczania powietrza dostałem powiadomienie jednocześnie SMS i e-mail.
Nieopatrznie włączyłem alarm i przy montażu koła uruchomił się... Po paru sekundach ciekawe powiadomienie - sms i e-mail.
Mój HaBeK
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
kuba pisze:gravity1287 pisze:SMS przychodzą klika sekund po wykryciu niskiego ciśnienia w kołach i działa to bardzo dobrze:)
Guzik prawda... złapałem kapcia, ciśnienie wynosiło "0" SMS'a żadnego nie dostałem.
Nie guzik prawda, tylko wejdź na myopel>MÓJ PROFIL>PREFERENCJE DOTYCZĄCE KONTAKTU>Edytuj, i zaznacz SMS. Później przejdź na stronę OnStar i kliknij Profil Pojazdu. W sekcji Powiadomienia o kradzieży zaznacz SMS, oraz w sekcji Diagnostyka Pojazdu OnStar zaznacz Diagnostyka Pojazdu w czasie rzeczywistym i zaznacz SMS. Ja mam wszędzie zaznaczone mail i SMS i dostaję wszystko np. jak spadła temperatura a przez nią cisnienie w letnich oponach to szły SMS i maile z infomracją, że wykryto nieskie ciśnienie i należy dopompować koła.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
No u mnie po dłuższym postoju ciśnienie z racji obniżenia temp poszło w dół... I po odpaleniu auta od razu komunikat... I mail...
Moja CZARNULKA
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
A ktoś dostał takiego maila?
Drogi Kierowco Opla,
Chcielibyśmy przypomnieć o zbliżającym się terminie wygaśnięcia rozszerzonego dostępu do portalu myOpel. Pełen dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu jest aktywowany na okres 13 miesięcy i wymaga cyklicznego odnawiania.
Prosimy o potwierdzenie danych użytkowanego samochodu: ASTRA, numer VIN ...
Jeżeli nadal użytkujesz Opla i chcesz zachować na kolejne 13 miesięcy rozszerzony dostęp do portalu myOpel, skontaktuj się z Autoryzowanym Serwisem Opla. Warunkiem przedłużenia pełnego dostępu jest wykonanie przeglądu okresowego. Szczegóły w Autoryzowanych Serwisach Opla.
Wizytę serwisową możesz umówić, klikając na odnośnik: https://www.myopelservice.c...
Jeżeli użytkujesz już inny samochód, prosimy o poinformowanie o tym nasz autoryzowany serwis.
W przypadku braku reakcji na niniejszą wiadomość, wyślemy ją ponownie.
Jeżeli kolejna nasza wiadomość pozostanie bez Twojej odpowiedzi, dostęp do portalu zostanie ograniczony do poziomu podstawowego.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 sie 2016, 16:14
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1,4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Krosno Odrzańskie
- Województwo: Lubuskie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 2 times
Re: OnStar - wszystko o systemie
Tak, ja dostałam
Added in 5 minutes 20 seconds:
Nic z tym nie zrobiłem, dane z myopel bez zmian mimo, że minęło już 13 m-cy od daty zakupu
Added in 5 minutes 20 seconds:
Nic z tym nie zrobiłem, dane z myopel bez zmian mimo, że minęło już 13 m-cy od daty zakupu
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości