Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Car Audio, Elektronice wszelkiej maści i CB w Astrze 5
Awatar użytkownika
Carlos5
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2017, 18:33
Posiadane auto: Looking for
Silnik: Searching
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wpisz miasto
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Carlos5 » 25 sty 2017, 22:34

Chciałbym zestawić dwa systemy tj. Navi 900 Intellink z systemem multimedialnym R 4.0 IntelliLink i częściowo głośno rozważyć użyteczność pakietu Kierowca Plus.

W swojej konfiguracji nie przewiduję rozbudowy o pakiet Kierowca Plus gdzie jest Navi 900 Intellink (musiałbym dopłacić około 2,2K do zestawu Kierowca Plus ponieważ dobieram składane lusterka, przyciemniane szyby i czujniki przód/tył). Zastanawiam się czy nie popełniam błędu, jeżeli tak to prośba o wyprowadzenie mnie z niego :)
Jestem bardzo sceptyczny jeżeli chodzi o użyteczność i funkcjonalność działania nawigacji domyślnych w autach. W większości samochodów którymi jeździłem były one po prostu nieużyteczne (potrzeba płatnych update, brzydki wygląd interface, wolne działanie) i nie umywały się do google maps. Biorąc pod uwagę fakt, że można sparować telefon i korzystać z map googlowskich albo applowskich nie widzę potrzeby dopłacania do zestawu "Kierowca Plus" chociać dobieram "składane lusterka" "przyciemnianie" i "czujniki tył przód" i do dopłacenia do pakietu Kierowca Plus zostało około 2.200zł.

Poniżej mój komentarz do pakietu "Kierowca Plus". Z góry dzięki za sprostowania :)
- 6 głośników: Czy te same głośniki są również w Dynamicu bez pakeitu Kierowca Plus?
- 8-calowy ekran dotykowy: Domyślnie jest 7-calowy z powłoką matową?
- Antena dachowa typu „płetwa rekina” z anteną dywersyfikującą na szybie: Domyślnie bez KP jest zwykła antena, gdzie znajduje się moduł GPS w wersji bez KP?
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
- Fabryczny system nawigacji (mapa Europy): wersja bez KP nie posiada Navi.
- Gniazdo USB: bez zestawy KP gniazdo USB w podłokietniku. Czy wraz z zestawem KP jest dodatkowe wejście USB?
- Kamera Cofania: w moim odczuciu mało przydatny gadżet - często się brudzi, niska jakość ale jak jest to jest ok :)
- Navi 900 IntelliLink (Bluetooth):
- Ostrzeganie o pojeździe w martwym polu: rozwiązanie przydatne, jednak zawsze warto zerknąć przez ramie :) Minusem może być cena lusterka po jego zbiciu.
- Przyciemniana szyba tylna oraz boczne tylne: dobieram
- System automatycznego parkowania "Advanced Park Assist II": możecie opisać po krótce swoje wrażenie z użytkowania tego systemu? Czy nie biorąc pakietu KP a wybierając "czujniki przód i tył" asystent parkowania będę miał w systemie R 4.0 obrazek auta wraz z zaznaczoną odległością do przeszkody?
- Wyświetlacz między zegarami graficzny, monochromatyczny: to rozumiem, że jest domyślnie w systemie R 4.0
- Wyświetlacz pomiędzy zegarami - komputer pokładowy 4,2": to rozumiem, że jest tylko wraz z IntelliLink 900 czy funkcjonalność (opcje) są te same co w systemie R 4.0?
- Zintegrowana funkcja komend głosowych: czy ta funkcja jest w systemie R 4.0? Czy jest ona w ogóle użyteczna?

Panowie, dajcie znać :)

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Segor » 25 sty 2017, 22:48

Carlos5 pisze:w systemie R 4.0 obrazek auta wraz z zaznaczoną odległością do przeszkody?
Tak, pomiędzy zegarami monochromatyczny i na radiu kolorowy.
Carlos5 pisze:- 6 głośników: Czy te same głośniki są również w Dynamicu bez pakeitu Kierowca Plus?
Tak.
Carlos5 pisze:Domyślnie jest 7-calowy z powłoką matową?
W R4.0 tak, ale może być jeszcze tańsza jednostka w wersji wyposażenia Essentia?
Carlos5 pisze:Domyślnie bez KP jest zwykła antena, gdzie znajduje się moduł GPS w wersji bez KP?
Raczej też w tej antenie, bo nie ma za bardzo innego miejsca.
Carlos5 pisze:Czy wraz z zestawem KP jest dodatkowe wejście USB?
W obu wersjach jest jedno gniazdo usb w podłokietniku. Prawda?
Carlos5 pisze:monochromatyczny: to rozumiem, że jest domyślnie w systemie R 4.0
Tak.
Carlos5 pisze: to rozumiem, że jest tylko wraz z IntelliLink 900 czy funkcjonalność (opcje) są te same co w systemie R 4.0?
No właśnie nie, mimo zapewnień dealerów Navi ma więcej opcji do konfiguracji, więcej możliwości. Co więcej wersja Navi (+ Dynamic/Elite) mają inną kierownicę - więcej przycisków sterowania. Poczytaj instrukcję obsługi tych odbiorników, żeby wyłapać różnicę. Z tego co kojarzę, to wersja z Navi pozwala np. automatycznie włączyć ogrzewanie foteli i kierownicy poniżej 10*C. W R4.0 nie ma takiej opcji. Można więcej rzeczy wyświetlić na ekranie pomiędzy zegarami. Mi na R4.0 najbardziej brakuje temperatury tam. Można ją tylko przeczytać na podglądzie muzyki. Czyli jak używasz AA to już nie sprawdzisz temperatury (bez przejścia przejścia do ekranu muzyki).
Carlos5 pisze:Zintegrowana funkcja komend głosowych: czy ta funkcja jest w systemie R 4.0? Czy jest ona w ogóle użyteczna?
Tak, działa. W sumie to ma prawie każde radio z BT, bo to jest pewien standard komunikacji, a same komendy to są obsługiwane przez telefon tak naprawdę.
Obrazek

mmm
Klubowicz
Posty: 403
Rejestracja: 26 kwie 2016, 12:11
Posiadane auto:
Silnik:
Rocznik auta: 0
Miasto:
Województwo:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: mmm » 25 sty 2017, 23:00

Branie czegokolwiek bez "pakietów" mija się z celem. Navi liczyć jako dodatek. Bardzo opłaca się brać ten pakiet.
Sama kamera cofania 2000 zł + Advanced Park Assist II 2900 zł = cały pakiet tyle kosztuje
Samo w sobie navi jest słabe ale większość liczy jako dodatek

Awatar użytkownika
Carlos5
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2017, 18:33
Posiadane auto: Looking for
Silnik: Searching
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wpisz miasto
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Carlos5 » 25 sty 2017, 23:04

Segor pisze:Czyli jak używasz AA to już nie sprawdzisz temperatury (bez przejścia przejścia do ekranu muzyki).


Konkret odpowiedź, dzięki. Co to jest AA? :) Daj również znać czy można wyłączyć wyświetlacz podczas jazdy (np żeby wieczorem nie rozpraszał).

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Segor » 25 sty 2017, 23:11

Carlos5 pisze:Konkret odpowiedź, dzięki. Co to jest AA? :) Daj również znać czy można wyłączyć wyświetlacz podczas jazdy (np żeby wieczorem nie rozpraszał).
Android Auto. Tak można wyłączyć - przynajmniej taką widziałem opcję w menu :) Jeżeli większość rzeczy Ci z tego pakietu pasuje i masz jeszcze jakiś zapas w budżecie to go bierz, ma parę pierdół, które cieszą/przydają się. Kamera cofania w ST jednak zawsze się przydaje, żeby upewnić się, że nie ma jakiegoś kamienia/słupka za tobą. W tylnym lusterku prawie nic nie widać. Ja cofam na bocznych i ufam czujnikom. Tym bardziej opłaca się pakiet jeżeli weźmiesz go do Dynamic'a (w Elite daje on trochę mniej).
Obrazek

mmm
Klubowicz
Posty: 403
Rejestracja: 26 kwie 2016, 12:11
Posiadane auto:
Silnik:
Rocznik auta: 0
Miasto:
Województwo:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: mmm » 25 sty 2017, 23:12

Carlos5 pisze:
Segor pisze:Czyli jak używasz AA to już nie sprawdzisz temperatury (bez przejścia przejścia do ekranu muzyki).


Konkret odpowiedź, dzięki. Co to jest AA? :) Daj również znać czy można wyłączyć wyświetlacz podczas jazdy (np żeby wieczorem nie rozpraszał).

Da się :] AA -android auto

Awatar użytkownika
Carlos5
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2017, 18:33
Posiadane auto: Looking for
Silnik: Searching
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wpisz miasto
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Carlos5 » 25 sty 2017, 23:20

Jestem ciekawy jakie dodatkowo opcje/funkcjonalności ma system Navi 900 w stosunki do R 4.0. Wspomnieliście o chociażby wyświetlaniu temp, kolorowym wyświetlaczu 4.2" Przychodzi Wam coś jeszcze do głowy? :)

mmm
Klubowicz
Posty: 403
Rejestracja: 26 kwie 2016, 12:11
Posiadane auto:
Silnik:
Rocznik auta: 0
Miasto:
Województwo:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: mmm » 25 sty 2017, 23:45

Carlos5 pisze:Jestem ciekawy jakie dodatkowo opcje/funkcjonalności ma system Navi 900 w stosunki do R 4.0. Wspomnieliście o chociażby wyświetlaniu temp, kolorowym wyświetlaczu 4.2" Przychodzi Wam coś jeszcze do głowy? :)

nawigacja, brak problemu z edycja nazwy stacjami fm, sklep z aplikacjami są na na razie dwie może za 8 lat przybędzie. Większy wyświetlacz

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: kuba » 25 sty 2017, 23:46

Lakierowana płetwa rekina :D na dachu
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
Carlos5
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2017, 18:33
Posiadane auto: Looking for
Silnik: Searching
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wpisz miasto
Województwo: Wpisz województwo
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Carlos5 » 25 sty 2017, 23:53

mmm pisze:
Carlos5 pisze:Jestem ciekawy jakie dodatkowo opcje/funkcjonalności ma system Navi 900 w stosunki do R 4.0. Wspomnieliście o chociażby wyświetlaniu temp, kolorowym wyświetlaczu 4.2" Przychodzi Wam coś jeszcze do głowy? :)

nawigacja, brak problemu z edycja nazwy stacjami fm, sklep z aplikacjami są na na razie dwie może za 8 lat przybędzie. Większy wyświetlacz


- nawigacja: czy mając w swoim aucie navi tą Oplowską i alternatywe z AA lub CP wybierzecie Oplowską? :)
- podobno problem z edycją nazw rozwiązany został w nowym sofcie,
- sklep z app, gdyby był rozwinięty to dobry arguemnt jednak w obecnej postaci wróżę mu to samo co sklepowi w Windows Mobile :)
- większy wyświetlacz - tutaj zgoda, dodam że lepiej jest on też wpasowany w deskę :)
- lakierowana płetw rekina :D

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Segor » 25 sty 2017, 23:57

Carlos5 pisze:podobno problem z edycją nazw rozwiązany został w nowym sofcie
Potwierdzam, ja mam cały czas te same nazwy zachowane w ulubionych.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: kuba » 25 sty 2017, 23:58

Carlos5 pisze:- nawigacja: czy mając w swoim aucie navi tą Oplowską i alternatywe z AA lub CP wybierzecie Oplowską? :)

Fabryczna... wiadomo, jest wolniejsza i ma mniej ciekawy interfejs niż google maps, ale... odkąd mam swoją AK nie używałem google maps, póki co, fabryczna mi w zupełności wystarcza, na prawdę daje radę, głosowo wybieram cel, nie odrywając rąk od kierownicy. Podpowiedzi, asystent pasa ruchu, informacje z navi na wyświetlaczu między zegarami itp. W tym czasie telefon podpięty przez BT i nic nie ogranicza jego funkcjonalności. Fabryczną navi i cały system multimedialny oceniam na 4+ ;) A Pakiet Kierowcy Plus jak najbardziej warto zamówić, za kwotę 5900,- masz zabawki o wartości prawie 10.000,- biorąc pod uwagę ceny poszcz. elementów składowych pakietu. Ja polecam ;)
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: marwisn » 26 sty 2017, 04:40

Ja fanem ori Navi nie jestem. Zarówno Android Auto jak i Car Play (dla iPhone'a) dają radę. Ale jakbym miał dołożyć raptem 2 tysie to bym brał.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Krzysiec » 26 sty 2017, 08:18

Dla mnie przy zamawianiu tego pakietu priorytetem była kamerka cofania (jaka jakosc jej jest taka jest, ale nie wyobrazam sobie jej nie miec). Niemniej jak zacząłem dobierac osobno kamerki i inne pierdoły to wychodziło, że grzechem poprostu jest nie wziac tego pakietu... Dlatego ze swojej strony polecam. Większy wysiwetlacz - teoretycznie ma miejsce na wieksze przyciski co nieraz ułatwia wprowadzanie pewnych danych ;) Jakby nie patrzyl jest to jakis kolejny plus...

b3rs
Klubowicz
Posty: 519
Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
Silnik: B16SHT MT6
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 9 times
Been thanked: 25 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: b3rs » 26 sty 2017, 09:00

U mnie AA wygląda tak:
Obrazek
Więc jak bym wychodził z takiego założenia, że zaufam AA, to bym teraz k@#$a nie miał navi...

Edit: Problem udało się rozwiązać poprzez odinstalowanie aktualizacji Google Maps i ponowne ich zainstalowanie poprzez instalator Android Auto.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, 23:02 przez b3rs, łącznie zmieniany 3 razy.
Civic TypeR //AK B16SHT //AHZ16XER

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: pgrad » 26 sty 2017, 10:17

Carlos5 pisze:Chciałbym zestawić dwa systemy tj. Navi 900 Intellink z systemem multimedialnym R 4.0 IntelliLink i częściowo głośno rozważyć użyteczność pakietu Kierowca Plus.
...
- System automatycznego parkowania "Advanced Park Assist II": możecie opisać po krótce swoje wrażenie z użytkowania tego systemu? Czy nie biorąc pakietu KP a wybierając "czujniki przód i tył" asystent parkowania będę miał w systemie R 4.0 obrazek auta wraz z zaznaczoną odległością do przeszkody?
...


System automatycznego parkowania daje radę i jeśli stwierdzi że jest wystarczająco miejsca ładnie się wpasowuje.
Próbowałem już prostopadłe, na równoległe nie było okazji.
Wielu powie że samodzielnie zaparkujesz szybciej - wg mnie nie trwa to zbyt długo no i auto (AK ST) mieści się w wolne przestrzenie, które wg mojego oka są za wąskie aby ładnie się złamać i nie porysować boków.

mała edycja powyższego gdyż pomyślałem inaczej a napisałem inaczej
Próbowałem już równolegle, na prostopadle nie było okazji - i potwierdzam to co napisał poniżej @Budus
Ostatnio zmieniony 26 sty 2017, 11:40 przez pgrad, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Budus » 26 sty 2017, 10:59

pgrad pisze:System automatycznego parkowania daje radę i jeśli stwierdzi że jest wystarczająco miejsca ładnie się wpasowuje.
Próbowałem już prostopadłe, na równoległe nie było okazji.

jak dla mnie za dużo poprawia w prostopadłym i wolę sam :) ale za to równolegle to bajka - się tylko ludzi dziwnie patrzą jak kierownicy nie trzymam :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Segor » 26 sty 2017, 12:15

Normalnie chciałbym zobaczyć czy asystent jest w stanie wjechać w moje miejsce postojowe w garażu. Ja wjeżdżam tyłem, prostopadle na raz, ale z prawej strony mijam słup na 3-10 cm, a z przodu i z lewej też są przeszkody.
Obrazek

odl
Weteran
Posty: 1427
Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
Silnik: 1.4 S/S 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: --
Województwo: śląskie
Has thanked: 18 times
Been thanked: 111 times

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: odl » 26 sty 2017, 13:17

Segor pisze: Można więcej rzeczy wyświetlić na ekranie pomiędzy zegarami. Mi na R4.0 najbardziej brakuje temperatury tam. Można ją tylko przeczytać na podglądzie muzyki. Czyli jak używasz AA to już nie sprawdzisz temperatury (bez przejścia przejścia do ekranu muzyki).

to samo się tyczy wersji z Navi900 i lepszym ekranem między zegarami. wiem, że instrukcja mówi inaczej.. ale jest jak jest.. temperatury na małym ekranie nie uświadczysz, niezależnie od wersji ;-)

ja może napiszę co mnie irytuje w tym pakiecie, a o czym nie wiedziałem przed zamówieniem (pomijając dźwięk czujników parkowania :P):
- wyświetlanie odległości do przeszkody i strony po której się znajduje - wyświetla tylko na małym ekranie między zegarami i często jest niewidoczne, bo akurat kierownica jest obrócona tak, a nie inaczej. przy R4.0 wyświetla na radiu, więc spokojnie można obserwować przy manewrowaniu
- park assist - jw. informacje wyświetlane tylko na małym wyświetlaczu i często nie widać polecenia (słychać też nie, bo czujniki wyją jak przy alarmie pożarowym), dodatkowo nie można sobie dotykowo wybrać trybu parkowania jak na R4.0, tylko trzeba przytrzymywać przycisk i przełączać

kamerę warto brać - pomimo tego, że się brudzi, to jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym w niej nie widział linii końca miejsca parkingowego / krawężnika, a w lusterku tego nie zobaczysz.

warto porównać sobie też te różne wyświetlacze między zegarami na żywo, bo różnica w jakości obrazu jest spora. sam zdecydowałem się na navi900 (a w konsekwencji cały pakiet) tylko po to, żeby mieć ten lepszy wyświetlacz.. ;)

Lefriz
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 07 paź 2016, 16:36
Posiadane auto: Astra ST 150 koników
Silnik: 1.4
Rocznik auta: 2016
Miasto: Tu i Tam
Województwo: Małopolska

Re: Navi 900 vs R 4.0 i Pakiet Kierowca Plus

Postautor: Lefriz » 26 sty 2017, 17:55

Segor pisze:Normalnie chciałbym zobaczyć czy asystent jest w stanie wjechać w moje miejsce postojowe w garażu. Ja wjeżdżam tyłem, prostopadle na raz, ale z prawej strony mijam słup na 3-10 cm, a z przodu i z lewej też są przeszkody.

Fajna sprawa ten asystent parkowania, myślałem, że to taki bajer tylko ale parkuje dość szybko jeśli jest wystarczające miejsce. W jednej galerii handlowej próbowałem i na kilka wolnych pozycji nie znalazł ani jednego odpowiedniego miejsca. Sam zaparkowałem tyłem i miejsca było sporo.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości