Miesiąc temu zadzwoniłem do Opla w Rüsselsheimie w sprawie tej brakującej aktualizacji map. Reklamację zanotowano, otrzymałem nummer roboczy sprawy. Wczoraj ponownie zadzwoniłem i otrzymałem tę samą odpowiedz - czekać, może w tym kwartale dowiedzą się czegoś więcej. Na niemieckich forach panuje też wielkie oburzenie. Niektórzy kontaktowali się bezpośrednio z firmą HERE, od której opel otrzymywał te mapy. Pierwsze odpowiedzi były takie, że są jakieś problemy techniczne i nad tym pracują. Ostatnio jednak odpowiadają, że oferowali Oplowi aktualne mapy, ale Opel nie był zainteresowany.
Niektórzy dealerzy na początku roku mówili, że w II kwartale tego roku miały pojawić się aktualizacje a teraz mówią o IV kwartale. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej od rady zakładowej w Rüsselsheimie, niech oni też jakieś naciski robią. Jak się czegoś dowiem dam Znać. Także wy zgłaszajcie tę sprawę do centrali opla w polsce:
Tel. 0048 225830092
Email:
customer.care.pl@opel.com życzę nam wszystkim powodzenia