Re: Bagażnik dachowy Astra 5 ST
: 19 sty 2018, 21:21
Nie pamiętam czy to akurat chodziło o Thule lecz były przypadki śladowych zarysowań dlatego kto chce ten położy folię choćby dla własnego spokoju i przespanych nocek
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
Krzysiec pisze:Przyznam szczerze, że ja tez myslalem nad innymi belkami ale potem pomyslalem ze skoro Thule robi oryginalne Oplowskie i ma juz przerobione jaka sila mocowac itp... To chwyt marketingowy "cichszych" belek, które i tak mocuje wtedy kiedy mam do zamocowania BOX albo bagaznik rowerowy - nie ma dla mnie znaczenia, gdyż powyzsze elementy i tak beda generowac halas i tak Wiec to, ze same belki są ciche na nic mi sie zda. No chyba, że zamierzasz zamontowac belki i jezdzic z nimi caly czas. U mnie dodatkowo wazna role odgrywał kolor (tylko thule miało eleganckie całe czarne beleczeki)
marwisn pisze:
Wingbar'y naprawdę są cichsze. W poprzednim oplu miałem ori belki i byłem zniesmaczony tym jak głośne są.
Krzysiec pisze:Ja zakładam tylko przed samą akcją Ale tylko jedną! Sorry nie mogłem sie powstrzymac
marwisn pisze:Decydując się na Thule to bardziej decyzja długodystansowa. Po zmianie auta wystarczy wymienić adaptery za 200 PLN.
Chorwat pisze:marwisn pisze:Decydując się na Thule to bardziej decyzja długodystansowa. Po zmianie auta wystarczy wymienić adaptery za 200 PLN.
Czy ten zestaw będzie odpowiedni do ST, żebym jakby co, kiedyś mógł wymienić kilka elementów, by pasował do innego auta?
http://www.interpack.eu/product-pol-623 ... -2016.html
xiveris pisze:marwisn pisze:
Wingbar'y naprawdę są cichsze. W poprzednim oplu miałem ori belki i byłem zniesmaczony tym jak głośne są.
Osobiście co do tego to nie do końca bym się zgodził. Na Scenic'u mam WigBar 961 i stopę 753 od 2 lat nie zdejmowane. Przy 90 KM/h powoli stają się słyszalne. Największy problem jest po deszczu lub gdy pada deszcz, wtedy całość bardzo świszcze, początkowo myślałem że coś w samochodzie się dzieje, ale tutaj zastanawiam się czy to czasem nie wina stopy, gdzie woda dostaje się w miejsca składania stopy.
Nie chcę oczywiście stwierdzić iż WingBar są głośnymi belkami, ponieważ moim zdaniem powinny być po Whispbar na drugim miejscu pod tym względem, ze względu na swoją budowę (skrzydła). Nie ma ich tutaj co porównywać do bagażników z prostokątnymi belkami , czy innymi o przekroju jajka w tym poprzednimi od Thule Aerobar.
Moim zdaniem w przypadku Astry tak jak widać na zdjęciach @marwisn bagażnik jest bardzo wysoko osadzony, problemem jest stopa 754, która jest wysoka i nie ma dla niej alternatywy. Wyższe są chyba tylko oryginalne od Opla.
Co do uniwersalności to można się zgodzić że często elementy z poprzedniego samochodu pasują do kolejnego (najczęściej w autach z relingami), łatwiej też trafić w 4 długości belki Thule , niż kilkanaście rozstawów od Whispbar. Jednak czy aż tak często kupuje się nowe auta żeby zakup bagażnika był problemem. Ja akurat mam ten niefart, że muszę wszystkie elementy zmienić.
@marwisn - mam pytanko, gdzie kupiłeś folie do ochrony lakieru, jak się to prawidłowo nazywa, można to kupić w motoryzacyjnych?
xiveris pisze:Regularna cena to chyba 799 zł za belkę i 164 za kit.