Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Tryb sport to raczej inna mapa silnika - w 1.6 zamiast zbierac sie od 2000obr zbiera sie od 4000 bez czy z i tak jest fajnie
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
astra pisze:Da się dołożyć "Tryb Sport" tylko do wersji Elite i to tylko na etapie konfiguracji. Po zjechaniu samochodu z linii produkcyjnej takiej możliwości nie ma. Taką odpowiedź otrzymałem z ASO. Potwierdźcie to w innych ASO.
Oczywiście wersja Dynamic ma to w standardzie.
Z kolei w drugim OPEL ASO (również Rzeszów) powiedzieli, że da się dołożyć przycisk SPORT za ok. 5k zł. Komu tu wierzyć?
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Bez trybu SPORT samochód zaczyna jechać jak wcisnę gaz do połowy. W innych autach wystarczy musnąć pedał gazu i się wyrywa.
Pierwszy raz mam taki samochód, który żeby jechał NORMALNIE trzeba cisnąć.
Pierwszy raz mam taki samochód, który żeby jechał NORMALNIE trzeba cisnąć.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
"NORMALNIE" to pojęcie względne. Myślę, że Astra nadal jest projektowana dla grupy docelowej 40+, a po prostu wyszło im, że sporo młodszych osób zainteresowało się tym modelem. W ich mniemaniu tych starszych, silnik ma być oszczędny i umożliwiać spokojną jazdę. Dlatego został tak a nie inaczej zestrojony. Pamiętaj, że kto inny może ocenić np. TSI jako zbyt narowisty i z tego powodu wybrać Astrę.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
dziadzia82 pisze:Zmieniony jest kat otwarcia przepustnicy, wydłużają się czasy wtrysku oraz fazy rozrządu się przestawiają ( przez to czas oczekiwania po naciśnięciu sport). Do tego dochodzi inny mnożnik napięciowy pedału przyspieszania.
Dla ludzi nie mających sport.
http://www.sprintbooster.pl/
Ma to ktoś? Testował? Instalacja bez ingerencji w samochód. Nie ma wpływu na gwarancję.
Przycisk SPORT cena ok. 6k zł. Sprint Booster ok. 1k zł.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2017, 16:58 przez astra, łącznie zmieniany 1 raz.
- pitusmetallica
- Posty: 461
- Rejestracja: 21 mar 2017, 20:03
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów/Łańcut
- Województwo: Podkarpackie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 9 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Znalazłem filmik pokazujący jak to niby działa https://www.youtube.com/watch?v=0yrBpL45u-k. Ciekawe, jeśli rzeczywiście działa to jak fabryczny przycisk SPORT to może jest to jakieś rozwiązanie.
Ja przycisku Sport do tej pory używałem dosyć sporadycznie raczej dla zabawy (z reguły jak jeździłem sam), ale od kilku próbuję jazdy tylko na Sporcie i chyba już nie wrócę do normalnego trybu jazdy. Auto jest o wiele żwawsze, jeździ się lepiej, lepiej czuję sprzęgło i gaz (znacznie łatwiej zmieniać biegi bez szarpnięć). Oczywiście mówię tutaj o normalnej jeździe na co dzień, bez szaleństw, a jak trzeba przycisnąć to auto jest na to gotowe:)
Ja przycisku Sport do tej pory używałem dosyć sporadycznie raczej dla zabawy (z reguły jak jeździłem sam), ale od kilku próbuję jazdy tylko na Sporcie i chyba już nie wrócę do normalnego trybu jazdy. Auto jest o wiele żwawsze, jeździ się lepiej, lepiej czuję sprzęgło i gaz (znacznie łatwiej zmieniać biegi bez szarpnięć). Oczywiście mówię tutaj o normalnej jeździe na co dzień, bez szaleństw, a jak trzeba przycisnąć to auto jest na to gotowe:)
- lary
- Posty: 185
- Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:46
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bytom
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Tak przy okazji - od jakiego przebiegu zaczęliście używać przycisk SPORT? Zaraz po kupnie, czy raczej pierwsze km bez szaleństw bez tego szatana?
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Przecież przycisk SPORT mozna od początku używać tyle,że nie trzeba za każdym razem po wciśnięciu "piłować"ktoś powie to po co go wciskać a no po to aby lepiej czuc reakcję na pedał gazu nawet przy "normalnej" jeździe.
- pitusmetallica
- Posty: 461
- Rejestracja: 21 mar 2017, 20:03
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów/Łańcut
- Województwo: Podkarpackie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 9 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Ja po 1000km i przyznam, że frajda na początku jest mega i ciężko jest się powstrzymać przed lekko ostrzejszą jazdą:D
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
No ja też na początku nie wciskalem bo bałem się że w korkach w moim mieście skończę na zderzaku auta przedemna... Ale po 1000 podobnie jak kolega wyżej już obczulem auto bez przycisku I zacząłem je poznawać na opcji z przyciskiem i tak już zostało
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
A mnie irytuje wciskanie gazu do połowy żeby to jechało, wiec myślę o sprintboosterze. Preferuję delikatne muskanie pedału gazu i rwanie do przodu. Zagadam do Zachara żeby zrobił taki test w AK (może ktoś jeszcze z forum mnie wesprze):
1. wbudowany tryb SPORT
2. bez trybu SORT ale zamontowany sprintbooster załączony w trybie SPORT, a następniei RACE
Wtedy się wszystko wyjaśni. Może jeszcze przycisnąć @Marwisn'a, on robi takie tematy
1. wbudowany tryb SPORT
2. bez trybu SORT ale zamontowany sprintbooster załączony w trybie SPORT, a następniei RACE
Wtedy się wszystko wyjaśni. Może jeszcze przycisnąć @Marwisn'a, on robi takie tematy
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
astra pisze:Może jeszcze przycisnąć @Marwisn'a, on robi takie tematy
Jak już pisałem. Dajcie schemat wejść i wyjść z ECU to będę w stanie sprawdzić czy dany sterownik obsłuży tą funkcję.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Marwisn, odnośnie twojego tematu, to ja nie przeczę, ze może być tak jak tam napisałeś, ale w takim razie dlaczego większość osób uważa, że silnik ciągnie od niższych obrotów na sport i że nie zauważają czekania na tym trybie?
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Ja piszę jak ta funkcja jest realizowana. Nie mnie oceniać doznania innych użytkowników.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: RE: Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Mogę udostępnić manual 200KM z przyciskiem do testuastra pisze:A mnie irytuje wciskanie gazu do połowy żeby to jechało, wiec myślę o sprintboosterze. Preferuję delikatne muskanie pedału gazu i rwanie do przodu. Zagadam do Zachara żeby zrobił taki test w AK (może ktoś jeszcze z forum mnie wesprze):
1. wbudowany tryb SPORT
2. bez trybu SORT ale zamontowany sprintbooster załączony w trybie SPORT, a następniei RACE
Wtedy się wszystko wyjaśni. Może jeszcze przycisnąć @Marwisn'a, on robi takie tematy
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
Podam przykład
Remap Alfa Giulietta 2.0JTDM 140 -> 205ps i 410nm
Samochód mechanicznie przygotowany przez właściciela, my zajęliśmy się strojeniem zgodnie z życzeniami właściciela tzn mocna mapa pod guzik Dynamic. Niektórzy twierdzą, że Dynamic to tylko czułość pedału gazu i nic tu podziałać nie można - cóż tu prócz owej czułości mamy dodatkowe 25ps i 40nm Sprężarka z modelu 170, zaślepiony EGR. Zmierzona seria jeszcze na turbinie GTB14: 156ps i 340nm Po modyfikacjach mechanicznych i naszym software mamy: CINSOFT Normal - 180ps i 374Nm CINSOFT Dynamic 205ps i 410nm Moment ograniczony ze względu na skrzynię PCC635.
https://www.facebook.com/pg/CINSOFT/pho ... 0969592843
Remap Alfa Giulietta 2.0JTDM 140 -> 205ps i 410nm
Samochód mechanicznie przygotowany przez właściciela, my zajęliśmy się strojeniem zgodnie z życzeniami właściciela tzn mocna mapa pod guzik Dynamic. Niektórzy twierdzą, że Dynamic to tylko czułość pedału gazu i nic tu podziałać nie można - cóż tu prócz owej czułości mamy dodatkowe 25ps i 40nm Sprężarka z modelu 170, zaślepiony EGR. Zmierzona seria jeszcze na turbinie GTB14: 156ps i 340nm Po modyfikacjach mechanicznych i naszym software mamy: CINSOFT Normal - 180ps i 374Nm CINSOFT Dynamic 205ps i 410nm Moment ograniczony ze względu na skrzynię PCC635.
https://www.facebook.com/pg/CINSOFT/pho ... 0969592843
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 11 lip 2016, 19:51
- Posiadane auto: Astra J 5D HB
- Silnik: 2.0 CDTI 202KM
- Rocznik auta: 2013
- Miasto: Mochowo
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
oczywiście można pod przyciskiem Sport zaprogramować inną mapę co nie oznacza, że producent auta tak właśnie robi
We wszystkich informacjach OPEL jasno określa, co się zmienia po wciśnięciu Sport i jako producent auta nie zmienia mocy silnika.
Co robią tunerzy to zupełnie inna bajka i nie mająca związku z tym tematem.
We wszystkich informacjach OPEL jasno określa, co się zmienia po wciśnięciu Sport i jako producent auta nie zmienia mocy silnika.
Co robią tunerzy to zupełnie inna bajka i nie mająca związku z tym tematem.
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
julka 1,4 MA ma
normal 230Nm
dynamic 250Nm
mapa seryjna.
w przykładzie powyżej na serii 25 ps i 40Nm.
obstawiam ze jest to samo w AK
normal 230Nm
dynamic 250Nm
mapa seryjna.
w przykładzie powyżej na serii 25 ps i 40Nm.
obstawiam ze jest to samo w AK
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 11 lip 2016, 19:51
- Posiadane auto: Astra J 5D HB
- Silnik: 2.0 CDTI 202KM
- Rocznik auta: 2013
- Miasto: Mochowo
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
No niestety nie ma, w Fordzie też są dwie, a nawet trzy mapy wprogramowane w komputer i można prostym interfejsem i programem dostępnym w necie za darmo zmienić opcje, która mapa ma być sterującą. W ten prosty sposób można zmienić sobie moc silnika. Niestety, nie w Oplu
Co robi Ford, co robi Fiat to nie ma żadnego przełożenia na to, co robi Opel.
Co robi Ford, co robi Fiat to nie ma żadnego przełożenia na to, co robi Opel.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
Ja tylko stwierdzam, że reakcja pedału gazu nie może mieć wpływu na moment obrotowy przy niskich obrotach. A odczucia osób z forum są takie że ma. Dlatego sugeruję poczekać na wykresy przed ewentualną modyfikacja. Każdy z nas może się mylić, bo to że Opel czegoś nigdy nie robił, nie oznacza, że właśnie nie zaczął. Z drugiej strony jest wielce prawdopodobne, że zrobili to co dotychczas. Wykresy pokażą jak jest na prawdę.
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 11 lip 2016, 19:51
- Posiadane auto: Astra J 5D HB
- Silnik: 2.0 CDTI 202KM
- Rocznik auta: 2013
- Miasto: Mochowo
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
No tak, to żeby się przekonać, to ktoś, kto ma Sport, musi wydać 200 zł na dwa kolejne pomiary na dobrej hamowni.
Długo będziemy czekać
Natomiast jest jeszcze jedna sprawa, to tryb Overboost, który podnosi moment obrotowy na 15 sekund przy pełnym wciśnięciu gazu.
Z tym, że Opel stosuje to do wybranych silników np. A20DTH. W których jeszcze nie wiem.
Jeśli dany silnik, a zarazem sterownik posiada tę funkcjonalność, to jeśli w trybie sport wciśnięcie gazu do połowy traktowane jest przez komputer jako 100% to częściej ten tryb Overboost jest uruchamiany.
Ten Overboost to defacto inna mapa, ale nie przypisana pod przycisk Sport a pod funkcjonalność pedału gazu. W trybie Sport czułość gazu jast większa, zatem Overboost częściej się załącza, może stąd to wrażenie
Ponieważ nie każdy silnik ma Overboost, to niektórzy maja to odczucie inni nie.
No i należy pamiętać, że Overboost, to większy moment, ale tylko na 15 sekund, zatem ciężko to traktować, jako inną mapę i trwałe zwiększenie momentu.
Długo będziemy czekać
Natomiast jest jeszcze jedna sprawa, to tryb Overboost, który podnosi moment obrotowy na 15 sekund przy pełnym wciśnięciu gazu.
Z tym, że Opel stosuje to do wybranych silników np. A20DTH. W których jeszcze nie wiem.
Jeśli dany silnik, a zarazem sterownik posiada tę funkcjonalność, to jeśli w trybie sport wciśnięcie gazu do połowy traktowane jest przez komputer jako 100% to częściej ten tryb Overboost jest uruchamiany.
Ten Overboost to defacto inna mapa, ale nie przypisana pod przycisk Sport a pod funkcjonalność pedału gazu. W trybie Sport czułość gazu jast większa, zatem Overboost częściej się załącza, może stąd to wrażenie
Ponieważ nie każdy silnik ma Overboost, to niektórzy maja to odczucie inni nie.
No i należy pamiętać, że Overboost, to większy moment, ale tylko na 15 sekund, zatem ciężko to traktować, jako inną mapę i trwałe zwiększenie momentu.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
To nie musi być wykres kogoś od nas z forum. Przecież AK nie jeździ tylko po Polsce. Chcesz powiedzieć, że na świecie nie znajdzie się żaden pasjonat, który będzie chciał sprawdzić ile faktycznie dała mu fabryka i ile daje przycisk SPORT? I mogę się założyć, że większość takich osób będzie miała właśnie wersje Dynamic z przyciskiem
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 11 lip 2016, 19:51
- Posiadane auto: Astra J 5D HB
- Silnik: 2.0 CDTI 202KM
- Rocznik auta: 2013
- Miasto: Mochowo
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
Ja tam nic nie twierdzę, tylko siedzę już trochę na forach, także zagranicznych i nie spotkałem się z takimi wykresami porównawczymi bez i z przyciskiem Sport , który był już stosowany w Astrach H, Astrach J, pewnie w Vectrach. Widział ktoś kiedykolwiek, gdziekolwiek takie porównanie?
Widziałem wykresy po tuningu, gdzie tunerzy zmieniali funkcję przycisku programując inną mapę uruchamianą tym przyciskiem. To nawet jeden mój kolega miał w H. Faktycznie po tuningu miał dwa różne wykresy po wciśnięciu Sport, ale przed tuningiem miał to samo.
Added in 20 minutes 33 seconds:
Teraz znalazłem kilka informacji, że w silnikach benzynowych także Opel stosuje funkcję Overboost, zatem na 100% to wrażenie większego momentu w trybie Sport wynika z częstszego uruchamiania trybu overboost.
Z tym, że bez przycisku Sport ta funkcja jest także dostępna, tylko po wciśnięciu gazu do podłogi
Widziałem wykresy po tuningu, gdzie tunerzy zmieniali funkcję przycisku programując inną mapę uruchamianą tym przyciskiem. To nawet jeden mój kolega miał w H. Faktycznie po tuningu miał dwa różne wykresy po wciśnięciu Sport, ale przed tuningiem miał to samo.
Added in 20 minutes 33 seconds:
Teraz znalazłem kilka informacji, że w silnikach benzynowych także Opel stosuje funkcję Overboost, zatem na 100% to wrażenie większego momentu w trybie Sport wynika z częstszego uruchamiania trybu overboost.
Z tym, że bez przycisku Sport ta funkcja jest także dostępna, tylko po wciśnięciu gazu do podłogi
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Przycisk SPORT - jak dołożyć
Nie jestem znawcą tematyki wiec pytam, powiedźcie mi jak to jest w takim razie... wg powyższego, odczucia przyspieszania w trybie Sport z pedałem w podłodze w 1/2, powinny być takie same jak bez Sport z pedałem w podłodze do końca ? Otóż moje subiektywne, podkreślam, odczucia są inne. Bez trybu Sport nie da się pojechać tak jak z nim, nawet "robiąc dziurę" pedałem w podłodze. Ale że to tylko moje odczucia, to jak ma się sytuacja wciśnięcia w podłogę gazu w trybie Sport, komp traktuje to jako 200 % trybu cywilnego ? Bo też jest moim zdaniem olbrzymia różnica, pedał w podłogę w Sport vs. pedał w podłogę bez Sport.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
kuba nie jesteś w tych odczuciach sam... Ja obecnie nie potrafię jeździć bez włączonego trybu sport... Bez niego auto najzwyczajniej w świecie przymulone
Moja CZARNULKA
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
Krzysiec pisze:Ja obecnie nie potrafię jeździć bez włączonego trybu sport...
Przekręcam kluczyk, wciskam Sport, weszło w nawyk Dobrze że nie mamy S/S, bo trzeba by było wciskać aż 2 guziki przy każdym starcie
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości