Wydaje mi się, że puszcza rygle tylko w drzwiach, które otwierasz. Można się nauczyć, że jeżeli musiałeś pociągnąć klamkę dwa razy, tzn. że klapa będzie zamknięta
Instrukcja wydaje się potwierdzać tę tezę. Jednak doczytałem właśnie ciekawą rzecz w instrukcji i zastanawiam się, czy to nie było powodem mojego zdarzenia. Mianowicie: "Blokada drzwi z opóźnieniem - Funkcja ta opóźnia faktyczne zablokowanie drzwi do momentu zamknięcia wszystkich drzwi. " Ja miałem taką sytuację, że tankowałem benzynę, jak szedłem do baku to już mi się zablokowały drzwi (z żoną w środku), odblokowałem i tankowałem (nie pamiętam czy otworzyłem drzwi). Poszedłem zapłacić z kluczykiem w kieszeni. Jak wróciłem to drzwi były odblokowane. Trochę dziwne, żeby pilot widział mnie kilkanaście metrów od auta wewnątrz stacji... Wyglądało tak, jakby pomimo oddalenia się, drzwi nie zamknęły się ponownie.
Dlatego zastanawiam się jaki sens ma ta funkcja (czy nie było to powiązane z moją sytuacją)? Czy w AK jak drzwi są otwarte, zablokuje się centralny zamek i dopiero zamkniemy drzwi, to będzie można je otworzyć???
Budus pisze:Na pewno nie puszcza.na stacji nie raz się wracałem jak wlew był zamknięty:/
Nigdy nie zostawiaj kluczyków w stacyjce, nawet na stacji. Nawet jak wychodzisz sprawdzić czy przebiłeś oponę, albo usłyszałeś jakiś huk przy ruszaniu:
http://automotiveblog.pl/2011/04/18/por ... a-butelke/