Bartek83 pisze:Mam pytanko, jak u was wyglądają zaciski hamulca i piasta z przodu, też wam tak pordzewiały? W sumie to już dwie zimy, a że nigdy nie miałem tak nowego samochodu więc pytam o tempo
.
No i mnie trafiło
Zobaczcie co się dzieje:
Dziwne jest to, że po potraktowaniu tej rdzy (nalotu) środkiem do mycia felg, np. Tugą zieloną, to badziewie prawie do zera się zmywa.
Aktualnie, przy dużej wilgotności powietrza, deszczu i śniegu, wyłazi to badziewie kilka dni po wcześniejszym zmyciu. Nie mam pomysłu co to jest. Czy przypadkiem chemia, którą stosuję do mycia felg nie naruszyła warstwy fabrycznej farby? Trochę to dziwne bo zaciski z tyłu wyglądają jak z fabryki, a sposób mycia kół jest ten sam co z przodu. Zastanawia mnie jeszcze fakt, że u kolegi Bartek83, który ma auto z początku produkcji (2015), tak jak moje, zaciski wyglądają tak samo. Może to wada produkcyjna zacisków przednich? Zgłaszać na gwarancji do ASO, czy malować na własną rękę? Jakie jest Wasze zdanie? Pozdrawiam