Re: Eibach Pro-kit (-30) + dystanse 15mm
: 17 sie 2020, 21:50
rafal767 pisze:Kupiłem już do siebie zestaw -30 Eibach i teraz zastanawiam się czy montować, czy zbierać na gwint
Z mojego doświadczenia średnio się udała operacja założenia Pro Kitów do seryjnych amorów. Miałem zrobione jakieś 45 tys. km w chwili montażu. Normalny amor nie lubi być ściśnięty krótszą sprężyną, niszczy się szybko. U mnie wylały się kompletnie oba przednie, jeden z tydzień po wymianie drugi 2-3 tyg. później. Dlatego też dokupiłem 4x skrócone B8 (do sportowego zawieszenia, dokładnie te same które są w zestawie Bilstein B12 Pro Kit).
Co do seryjnego amora to oryginał GM, który siedzi w Astrze to na 99% Bilstein B4 tylko z bitym znaczkiem GM (kosztuje ok 200zł, ten w ASO pewnie ponad 500zł). Przy B8 wygląda jak zabawka, tłoczek w środku jest średnicy baterii AA a może i nie, B8 to przy nim grubas, tłoczek taka dobra bateria R10. Różnica na oko kolosalna, nawet mechanik mój który fanem przeróbek nie jest docenił solidność tego amora. A i na nim zdarza się "dobić" zawieszeniem i tak jak pisałem już kilka dni temu trzeba uważać na drogę jak cię fantazja poniesie
Masz temat swojego auta? Chętnie zerkne.
Co do B8 jak cenowo? Są krótsze? Dzięki temu na eibachach siadło niżej?