Stuki z przodu ale w sumie nie na nierównościach, chociaz też
: 10 wrz 2019, 17:49
Cześć,
1,4 turbo z AT.
Co to może być ?
Stuka mi jakby ktoś napierdzielał kamieniem po podwoziu, raz głośniej, raz ciszej. Przy skręcaniu jakby częściej i głośniej. Nie ma znaczenia czy są nierówności, chociaż jak są jakieś wertepy "to bardziej". Coś na rzeczy ma rozłączanie napędu. Odpuszczanie gazu w AT ma coś z tym wspolnego bo wtedy na 90% stuknie.
To nie jest taki cichy stłumiony puk jak to mają skrzynie hydrauliczne (to moje trzecie auto z takim automatem i wiem że tak to sobie czasem uderza). Słychać najpierw tłumiony puk od skrzyni (normalne) i potem kamieniem po zawieszeniu.
Czuć po lewej stopie wibracje jak czasem mocniej "uderzy".
Do serwisu się nie dodzwonisz, onstar dokup pakiet bo się wczoraj skończył..
Idź Pan w cholere z tym szrotem
Jutro będę działał z serwisem, ale wiadomo jak to serwis. Już raz byłem lepiej poinformowany przez forum niż oni na miejscu przez Niemca..
1,4 turbo z AT.
Co to może być ?
Stuka mi jakby ktoś napierdzielał kamieniem po podwoziu, raz głośniej, raz ciszej. Przy skręcaniu jakby częściej i głośniej. Nie ma znaczenia czy są nierówności, chociaż jak są jakieś wertepy "to bardziej". Coś na rzeczy ma rozłączanie napędu. Odpuszczanie gazu w AT ma coś z tym wspolnego bo wtedy na 90% stuknie.
To nie jest taki cichy stłumiony puk jak to mają skrzynie hydrauliczne (to moje trzecie auto z takim automatem i wiem że tak to sobie czasem uderza). Słychać najpierw tłumiony puk od skrzyni (normalne) i potem kamieniem po zawieszeniu.
Czuć po lewej stopie wibracje jak czasem mocniej "uderzy".
Do serwisu się nie dodzwonisz, onstar dokup pakiet bo się wczoraj skończył..
Idź Pan w cholere z tym szrotem
Jutro będę działał z serwisem, ale wiadomo jak to serwis. Już raz byłem lepiej poinformowany przez forum niż oni na miejscu przez Niemca..