kamilnh pisze:Jakie tarcze i klocki polecacie na przód i tył?
Orientuje się ktoś może jaki koszt takiej usługi w ASO?
Ja kupilem wszystko TRW, koszt ~900zl + robocizna 465zl
kamilnh pisze:Jakie tarcze i klocki polecacie na przód i tył?
Orientuje się ktoś może jaki koszt takiej usługi w ASO?
kamilnh pisze:@ejenes
W aso taki koszt?
Segor pisze:Ja jestem umówiony na wymianę klocków z przodu. Do wyboru oryginały za 700+ zł lub Textar za 400 zł. Czytam, że ten Textar to podobnie jak Bosch czy TRW, więc biorę je. Bez sensu płacić za oryginały o wątpliwej jakości...
kamilnh pisze:Wymieniłem u siebie tarcze + klocki, przód i tył.
Segor pisze:kamilnh pisze:Wymieniłem u siebie tarcze + klocki, przód i tył.
Ja bym tam brał lepsze części, a nie droższe. Natomiast ja przy 50k wymieniam klocki. Przypomnij przy jakim przebiegu wymieniałeś tarcze.
vwarni pisze:Jak trafię kiedyś używkę jarzma od astry K 1.6T, to sprawdzę czy pasuje.
Segor pisze:Ja jestem umówiony na wymianę klocków z przodu. Do wyboru oryginały za 700+ zł lub Textar za 400
...
SACZI pisze:W ubiegłym roku sam wymieniłem klocki na obydwóch osiach.
Lechos pisze:SACZI pisze:W ubiegłym roku sam wymieniłem klocki na obydwóch osiach.
Jeśli masz elektryczny ręczny to napisz czy na tylnej osi cofałeś tłoczki poprzez sekwencje przycisku i pedału czy wciskałeś tłoczki bez niczego. Jakoś nie znalazłem na forum wyczerpującej odpowiedzi jak to powinno wygladać.
norbertus20 pisze:Wymieniał ktoś u niezależnego mechanika klocki przód+tył będąc ciagle na gwarancji?
Zorientują się ? (oczywiście na oryginałach)
kuba pisze:norbertus20 pisze:Wymieniał ktoś u niezależnego mechanika klocki przód+tył będąc ciagle na gwarancji?
Zorientują się ? (oczywiście na oryginałach)
Ja! A w czym się mają orientować ? Nie masz obowiązku używania części oryginalnych i wymiany w ASO, nawet na gwarancji. Klocki to element eksploatacyjny, możesz sobie je nawet sam w garażu wymienić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości