Problem ze sprzęgłem.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
U mnie też jest kangur 1 - 2, poza tym przy szybkim rozpędzaniu mam czasem problem z wbiciem 3, bywa ze haczy, ale taki już urok chyba tej skrzyni...
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 1085
- Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 16 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
3 haczy i to mnie strasznie wkurza. Zorientowałem się jeszcze bardziej kiedy wsiadłem do swojej skody i chciałem wyrwać lewarek jak chciałem wrzucić 3. Wtedy właśnie się zorientowałem że w Oplu trzeba jednak użyć siły do 3.
Jedyny sposób to trzeba wyrzucić 2 i pozwolić lewarkowi żeby sam się ustawił i dopiero wrzucić 3.
A swoją drogą 1 też nie jest za fajna. Zawsze mam wątpliwości czy weszła do końca.
Jedyny sposób to trzeba wyrzucić 2 i pozwolić lewarkowi żeby sam się ustawił i dopiero wrzucić 3.
A swoją drogą 1 też nie jest za fajna. Zawsze mam wątpliwości czy weszła do końca.
Pozdrawiam
__________________________
Mirek
__________________________
Mirek
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Jest dokładnie jak piszesz, też mnie to irytuje, ale co zrobimy...
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Eee, to ja takiego czegoś nie zauważam, z 2 na 3 wchodzi bez problemu, lekko pcham drążek do przodu, i sam przeskakuje z wychylenia w lewo na środek i w 3. To bardziej mam problem z 5. Raz wbiłem 3 zamiast 5 bo za słabo wychyliłem drążek w prawo.
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Problem ze sprzęgłem.
Segor pisze:Eee, to ja takiego czegoś nie zauważam, z 2 na 3 wchodzi bez problemu
bo to musisz zrobić szybko też mi się parę razy zdarzyło jak się dynamicznie rozpędzałem.. za pierwszym razem myślałem, że gałkę złamię
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
To inaczej, przy dynamicznej jeździe mam problem żeby wbić dwójkę. Tzn. Bardzo długo mi to zajmuje i chciałbym puszczać sprzęgło zanim zdążę wbić bieg. W sumie w poprzednim aucie też tak miałem, więc to może ze mną jest coś nie tak. Tyle, że z 3 razy zdarzyło mi się przypiłować zęby w skrzyni jak za szybko puściłem sprzęgło i teraz robię to ostrożniej. Dlatego ja czasu na setkę nie mam zamiaru nawet mierzyć Ścigać się mogę od drugiego biegu
- PLGustawo
- Posty: 65
- Rejestracja: 21 paź 2016, 17:14
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Mazowieckie
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 8 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Niestety też długo mi schodzi z wrzuceniem dwójki. Wcześniej jeździłem francuzami i wydaje mi się, że lepiej mi to szło. Może się jeszcze nauczę
Mam pytanie, przy jakich obrotach zmieniacie bieg z 1 na 2 i z 2 na 3?
Mam pytanie, przy jakich obrotach zmieniacie bieg z 1 na 2 i z 2 na 3?
-
- Posty: 1085
- Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 16 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Na razie na dotarciu nie przekraczam 3000 obrotów choć @George ma inne zdanie
Pozdrawiam
__________________________
Mirek
__________________________
Mirek
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 31 sie 2016, 10:50
- Posiadane auto: Astra V ST, Enjoy
- Silnik: 1.4 B, 100 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Bytom
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 12 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
PLGustawo pisze:Mam pytanie, przy jakich obrotach zmieniacie bieg z 1 na 2 i z 2 na 3?
W okolicach 2700 - 3000
- BlackCarmelST
- Posty: 152
- Rejestracja: 15 lis 2016, 14:37
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ***
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Jeżdżę dynamicznie i nie zaobserwowałem takich problemów przy normalnym trybie. Tryb sport trochę szarpie i czuje jak boksują koła.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 mar 2017, 21:13
- Posiadane auto: Opel Astra V HTB
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Na początku też miałem problem z płynną zmianą biegów. Po pierwsze pozycja za kierownicą, siedziałem za daleko - wyszło to dopiero jak jechałem 30min w korku. Po drugie trzeba zbadać kiedy zaczyna brać sprzęgło, u mnie bierze na 1/3 wysokości i tu trzeba przytrzymać na 0.5 sek i później już szybko można zdjąć nogę. Ci którzy jeździli motocyklami wiedzą o co chodzi, przy ruszaniu zawsze trzeba w takim miejscu przytrzymać aby się ślizgało żeby motocyklem ruszyć - jak puścić za szybko zdławi się i zgaśnie, jak puścisz wolno i dodajesz coraz więcej gazu wyjdzie lekka przegazówka. Polecam każdemu niech spróbuje, żadnych kangurów, to samo przy redukowaniu ale tu dodatkowo trzeba wziąć poprawkę na silnik turbo i sprzęgło typu dwumasa - biegi redukuję gdy mam 1500obr/min, przy wyższych obrotach zawsze leciutko mi szarpnie.
-
Online
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Wiedziałem o tej przypadłosci z jazd testowych ale zaryzykowałem i teraz jednak żałuję.Ruszenie z jedynki gdy to robie wolno wręcz dostojnie wtedy jest w miarę akceptowalnie lecz gdy chcę szybko ruszyć zawsze jest kangur,na dójce też,psuje to niestety przyjemnośc z jazdy ech...
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Trochę nie rozumiem. Na czym polega kangur przy ruszaniu?adax pisze:gdy chcę szybko ruszyć zawsze jest kangur
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Znów człowiek czepliwy się chce dowiedzieć co to kangur a może żaba? Też nie wiesz co to jest?
Chodzi o podskoki jak źle się puści sprzęgło. Jak zwał tak zwał dostosuj się trochę do życia.
Chodzi o podskoki jak źle się puści sprzęgło. Jak zwał tak zwał dostosuj się trochę do życia.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Mati pisze:Znów człowiek czepliwy się chce dowiedzieć co to kangur a może żaba? Też nie wiesz co to jest?
Chodzi o podskoki jak źle się puści sprzęgło. Jak zwał tak zwał dostosuj się trochę do życia.
Nie wiem czy jesteś niewyspany, czy zapracowany czy co, ale te Twoje doczepianie się jest coraz bardziej bezsensowne...
Kangurek przy wrzucaniu dwójki wiem czym jest, tak jak tu wyżej pisałem sam mam z tym problem...
Natomiast nie jestem w stanie zrozumieć czym miałby być ten kangurek przy ruszaniu... Przecież jak ruszasz to i tak Cię "szarpie" bo wcześniej stałeś w miejscu...
Jeżeli autor miał na myśli to, że sprzęgło łapie na bardzo krótkim odcinku to jest to kwestia przyzwyczajenia i tyle. Natomiast do problemu kangurka na drugim biegu nie da się za bardzo przyzwyczaić, bo przy tym jednym biegu zupełnie inaczej trzeba operować sprzęgłem (puszczać dużo wolniej, lub mieć bardzo niskie obroty) i całkiem możliwe, że problem wynika wynika z czegoś zupełnie innego - np. miękkich poduszek silnika (jak zasugerował George).
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 mar 2017, 21:13
- Posiadane auto: Opel Astra V HTB
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Wg mnie nie jest to problem poduszek. Sprzęgło dwumasowe to sprzęgło w sprzęgle - musi się chwilę poślizgać i dopiero załączyć napęd, jednostajne powolne puszczenie sprawdzi się tylko w pewnych prędkościach czy na wysokich biegach czyli 4,5,6. Ruszyć samochodem można bez dodawania gazu, trzyma 900obr/min - wystarczy odpowiednio operować sprzęgłem w miejscu gdzie zaczyna brać, jak to się opanuje to nie będzie żadnych kangurów - mówię to na swoim przykładzie, sam miałem z tym problem na początku, to najlepsza metoda nauki czucia sprzęgła w Astrze.
Miałem nawyki z Peugeota 206 więc w Astrze za wcześnie dodawałem gazu w stosunku do powoli odpuszczonego sprzęgła (którego wtedy jeszcze nie czułem) - efekt znany "kangur".
To jest dokładnie tak jak w motocyklu - sprzęgło bierze w wąskim zakresie i trzeba na ułamek sekundy dać mu się poślizgać (czyli przytrzymać w tym miejscu) i dopiero dalej wysprzęglać - inaczej szarpnie albo zgaśnie albo przegazówka.
Miałem nawyki z Peugeota 206 więc w Astrze za wcześnie dodawałem gazu w stosunku do powoli odpuszczonego sprzęgła (którego wtedy jeszcze nie czułem) - efekt znany "kangur".
To jest dokładnie tak jak w motocyklu - sprzęgło bierze w wąskim zakresie i trzeba na ułamek sekundy dać mu się poślizgać (czyli przytrzymać w tym miejscu) i dopiero dalej wysprzęglać - inaczej szarpnie albo zgaśnie albo przegazówka.
-
Online
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Metod można szukać różnych ale winą nie są żadne poduszki ani cokolwiek innego wina jest w samym pedale sprzęgła można na sucho wypróbować naciskając pedał sprzęgła i odpuszczając i wtedy zauważymy,ze jak odpuszczamy to pedał sprzęgła napiera do góry na nogę tak jakby "spieszy"się by osiągnąć górny swój pułap po prostu nacisk odpuszczania jest za mocny.Tych wszystkich problemów byśmy nie uświadczyli gdyby pedał sprzęgła "chodził"lekko nie tak sprężyście ale to dopiero zauważymy gdy wsiądziemy do innego auta ba ja wsiadłem w salonie do 1.4 100 k i tam jest sprzęgło o dziwo "normalne"poważnie!Pedał sprzęgła chodzi lżej tak jak w moim starym lanosie gdzie sprzęgło mogłem puszczać ekstremalnie szybko i żadnego nie było kangura.
W salonie tłumaczyli mi,że musi być tak mocno sprężyste bo jest duży moment obrotowy i by się nie spaliło ale mnie to nie przekonuje.
Jedyną na to receptą jest maksymalnie powolne i spokojne puszczanie sprzęgła i wtedy zminimalizujemy ten efekt...i tak jest też problem i na jedynce(szczególnie gdy chcemy dynamicznie ruszyć) i na każdym biegu tyle,że przy kolejnych biegach jest lepiej ponieważ auto już ma jakieś obroty silnika.
W salonie tłumaczyli mi,że musi być tak mocno sprężyste bo jest duży moment obrotowy i by się nie spaliło ale mnie to nie przekonuje.
Jedyną na to receptą jest maksymalnie powolne i spokojne puszczanie sprzęgła i wtedy zminimalizujemy ten efekt...i tak jest też problem i na jedynce(szczególnie gdy chcemy dynamicznie ruszyć) i na każdym biegu tyle,że przy kolejnych biegach jest lepiej ponieważ auto już ma jakieś obroty silnika.
- danrok
- Posty: 188
- Rejestracja: 17 mar 2017, 23:49
- Posiadane auto: Opel Astra 5 Enjoy + Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 5 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Też miałem mega problem z puszczaniem sprzęgła po przesiadce z diesla bezpośrednio na Astrę 5. Puszczanie powolne sprzęgła załatwia sprawę, tylko trzeba się pilnować Drugą sprawą którą zauważyłem jest to, że najlepiej wychodzi zmiana biegów > 2500 obrotów, a nie do 2000. Wtedy jakby kangurzył bardziej
- driven22
- Posty: 157
- Rejestracja: 07 lut 2017, 11:47
- Posiadane auto: Audi A5, Astra V HB
- Silnik: 1.8 TFSI, 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wieliszew
- Województwo: mazowieckie
- Been thanked: 18 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Pierniczą w salonie że duży moment i musi tak działać. W Audi mam 320 Nm w benzynie i jakoś lekko chodzi, a kopa silnik ma porządnego i nie mam żadnych kangurów czy ślizgania. Po prostu taka konstrukcja sprzęgła i skrzyni Opla. Na jazdach testowych Astry 150 KM tez zauważyłem bodajże przy przerzucaniu na 2 bieg, że jest jakoś dziwnie i ma tendencje do szarpnięcia, ale też bez przesady - kwestia przyzwyczajenia, chociaż upierdliwe może być dla niektórych osób. W poprzednim aucie 1.4 tsi 122KM sprzęgło miałem takie, że żona jak się uczyła na nim jeździć to czy strzeliła ze sprzęgła czy przytrzymała za długo zawsze płynnie ruszało, nigdy chyba jej nie zgasł i nie robił żadnych kangurów- dla niej rewelacja. Za to Civicu 1,4 90 KM to była norma z szarpaniem przy ruszaniu. Miałem wersję HB i sedan (czyli trochę inne silniki przy tej samej mocy) i oba lubiły szarpać co dla pasażerów wydawało się, że kierowca nie do końca potrafi jeździć. Taki był ich "urok".
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Problem polega na tym, że mam dni, że w ogóle nie robi mi kangura, a potem znów...
No i tak, salon się tak tłumaczy bo pewnie, skrzynia sobie nie radziła... Nie chciało im się robić nowej skrzyni, przyoszczedzili i nie dali skrzyni z 1.6, to teraz ratują się sprzęgłem.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
No i tak, salon się tak tłumaczy bo pewnie, skrzynia sobie nie radziła... Nie chciało im się robić nowej skrzyni, przyoszczedzili i nie dali skrzyni z 1.6, to teraz ratują się sprzęgłem.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Nie wiem czy to podpada pod ten temat ale poniekad... Czy u was 1 i 2 tez podczas przelozenia biegu tak glosniej to robi? Slychac jakby wiekszy "szmer mechaniczny" machajac lewarkiem. Przy 3, 4, 5, 6 jest ciszej... Nic nie haczy, ladnie wchodzi ale u mnie tak jakby glosniej... Ale nie zawsze. Tak przy wylaczonym radiu dzisiaj to uslyszalem. Zwlaszcza w trybie sport
Moja CZARNULKA
-
Online
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Powtarzam to nie wina skrzyni tylko pedału sprzęgła,może ewentualnie po lifcie to poprawią albo i nie...
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 gru 2016, 10:51
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Ornontowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 18 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Panowie a Astra 1.6 turbo nie ma tej przypadłości? Trochę to jednak denerwujące ten kangur w 1.4
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Jak chcę być delikatny, to auto nie szarpie. Wydaje mi się, że jest to kwestia treningu i przyzwyczajenia. Jeżeli przesiadasz się na inny samochód to przeważnie będzie się trzeba z nim inaczej obchodzić zwłaszcza, jeżeli jest przeskok generacyjny i/lub zmiana marki.
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Od kilku dni testuję AK ST i powiem Wam, że przesiadka ze strasznie czułej na gaz Mazdy jest ulgą dla mnie ruszanie rewelacja! Płynnie i pod pełną kontrolą. Tak samo jest na pozostałych biegach może poza wejściem na 2 bieg. Czasami jak to się mówi ...kangurek się robi ale nie mam powodów do narzekań a wręcz jestem b. zadowolony
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 22 lis 2016, 19:04
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Problem ze sprzęgłem.
daro pisze:Od kilku dni testuję AK ST i powiem Wam, że przesiadka ze strasznie czułej na gaz Mazdy jest ulgą dla mnie ruszanie rewelacja! Płynnie i pod pełną kontrolą. Tak samo jest na pozostałych biegach może poza wejściem na 2 bieg. Czasami jak to się mówi ...kangurek się robi ale nie mam powodów do narzekań a wręcz jestem b. zadowolony
? czyżby nadszedł ten długo wyczekiwany dzień? Auto odebrane?
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Niestety nie dostałem wspomniane AK na kilka dni testowania w ramach rekompensaty swoich oczekiwań
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
Jak już będzie to znajdzie się napewno w odpowiednim dziale z opisem czekam na początek maja a wracając do tematu to samo sprzęgło fajnie działa w testowanym i oby tak samo łapało, funkcjonowało po odbiorze
-
Online
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Problem ze sprzęgłem.
A ja właśnie uwielbiam tą "czułosc"pedału gazu w autach zaś w astrze rusza się wręcz bez jajecznie ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości