Półosie napędowe - osłony
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Półosie napędowe - osłony
AK ST RM17 1.4T 150KM M6 Czy obie półosie napędowe powinny mieć ochronną tuleję? Widzę u siebie prawa, dłuższa półośka jest cała "plastikowa", natomiast lewa ta krótsza ma rdzawy nalot, nie jest niczym osłonięta. Czy tak ma być czy to jakaś niedoróbka z fabryki? W ASO mówią że tak ma być, nie chcę mi się w to wierzyć.
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: Półosie napędowe - osłony
Oby Dwie sa wykonane z stali ciągnionej ( ja każda inna)
Prawa półoś ma opaskę wywrzajacą przypominając tworzywo stuczne.
Wszystko okey lac i smigać
prawa
lewa
Prawa półoś ma opaskę wywrzajacą przypominając tworzywo stuczne.
Wszystko okey lac i smigać
prawa
lewa
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: Półosie napędowe - osłony
wrx pisze:Witam, z jakim momentem należy dokręcić półosie napędowe?
- nakrętki kola 140 Nm
- piasta do zwrotnicy 90 Nm
- zwrotnica do kolumny 100-120 Nm
- śruba sworznia wahacza 100-120 Nm
- nakrętka końcówki drążka kierowniczego 60-70 Nm
- nakrętka łożyska piasty 90 Nm potem luzujesz, potem 120 Nm + kąt 45*
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości