Vex pisze:Coś mi nie do końca tu pasuje. Mam wrażenie że błędnie wnioskujecie, choć wynik słuszny.
Węższa opona = większa siła docisku? Niby tak, tylko czemu F1 nie jeździ na wąskich oponach? Przecież większa siła nacisku to mniej poślizgu przy ruszaniu i hamowaniu. Ba... po to spoilery żeby jeszcze zwiększyć siłę nacisku, to czemu szerokie opony zmniejszające siłę?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnią oponą jest ta przygotowana na rajdy asfaltowe. Również w tej kategorii występują tylko dwie dostępne mieszanki, niemniej jednak na styczniowy Rajd Monte Carlo zespoły od lat otrzymują specjalnie przygotowaną oponę „ekstra miękką”. Opony asfaltowe różnią się również od dwóch pozostałych tym, że ich rozmiar wynosi dokładnie 18 cali i ma zdecydowanie większa szerokość.
trakcja , droga hamowania, zywotność