Ja to zrozumiałem tak, że jeżeli zaznaczyłem w konfiguratorze dywaniki to moja przyjść z fabryki oryginalne. Nie ma opcji, żeby przyszły zamienniki. Jeżeli rzeczywiście ktoś ukradł lub nie zostały dodane do diler musi dorzucić to przy wydaniu auta, a później jakoś to wyjaśnić.
Jeżeli się nie zamówiło to diler może sprzedać (lub dorzucić jako gratis
) oryginały takie same jak w fabryce lub zamienniki.
Myślę, że Oplu jest tak jak w innych markach dla których projektowałem formy do produkcji dywaników, że oryginalne dywaniki z fabryki i oryginalne dywaniki u dilera pochodzą z tego samego źródła (w senie firmy, która produkuję dywaniki).
Co do produkcji oryginałów i zamienników.
Weźmy dywaniki gumowe. Narysowałem parę form prasowniczych dla jednej z firm w Polsce, która produkuje dywaniki na tzw pierwszy montaż oraz jako części "oryginalne" dla ASO i sklepów motoryzacyjnych. Dywaniki te oczywiście są robione z lepszej gumy i muszą spełniać jakieś tam normy klienta. Za jakiś czas robi się formę na zamiennik tzn kopiuje się obrys, zmienia się wzór i produkuję się zamiennik. Tylko ten zamiennik już nie jest robiony z lepszej gumy tylko " z tego co się uda zamieść na hali
". Czasami się zdarza z nawet ta sama forma produkuje zamiennik tylko jest zmieniona część gdzie są wszystkie numery loga itp. Tak się zdarzyło z kołpakiem chyba do fiata pandy. Widziałem w sklepie zamiennik, który był z formy oryginalnej. Poznałem bo na oryginalniej zostawiłem swój mały podpis
.