greeegorc pisze:Nie ma opcji, żeby przyszły zamienniki.
No właśnie kolega Vex, od kilkunastu postów twierdzi, ze jest taka opcja
greeegorc pisze:Nie ma opcji, żeby przyszły zamienniki.
greeegorc pisze:Ja to zrozumiałem tak, że jeżeli zaznaczyłem w konfiguratorze dywaniki to moja przyjść z fabryki oryginalne. Nie ma opcji, żeby przyszły zamienniki. Jeżeli rzeczywiście ktoś ukradł lub nie zostały dodane do diler musi dorzucić to przy wydaniu auta, a później jakoś to wyjaśnić.
Jeżeli się nie zamówiło to diler może sprzedać (lub dorzucić jako gratis ) oryginały takie same jak w fabryce lub zamienniki.
Myślę, że Oplu jest tak jak w innych markach dla których projektowałem formy do produkcji dywaników, że oryginalne dywaniki z fabryki i oryginalne dywaniki u dilera pochodzą z tego samego źródła (w senie firmy, która produkuję dywaniki).
Co do produkcji oryginałów i zamienników.
Weźmy dywaniki gumowe. Narysowałem parę form prasowniczych dla jednej z firm w Polsce, która produkuje dywaniki na tzw pierwszy montaż oraz jako części "oryginalne" dla ASO i sklepów motoryzacyjnych. Dywaniki te oczywiście są robione z lepszej gumy i muszą spełniać jakieś tam normy klienta. Za jakiś czas robi się formę na zamiennik tzn kopiuje się obrys, zmienia się wzór i produkuję się zamiennik. Tylko ten zamiennik już nie jest robiony z lepszej gumy tylko " z tego co się uda zamieść na hali ". Czasami się zdarza z nawet ta sama forma produkuje zamiennik tylko jest zmieniona część gdzie są wszystkie numery loga itp. Tak się zdarzyło z kołpakiem chyba do fiata pandy. Widziałem w sklepie zamiennik, który był z formy oryginalnej. Poznałem bo na oryginalniej zostawiłem swój mały podpis .
Baldi pisze:Wszedzie sprzedaja komplety, a mnie sie nic nie psuje procz kierowcy.
kobe24la pisze:W Astrze H miałem gumowe z Petexa. Dobrze dopasowane, guma nie śmierdziała, ale bardzo miękkie. Po dwóch sezonach dywanik kierowcy miał już dziury od pięt.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości