IntelliLux
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: IntelliLux
Otóż to... nie narzekajmy. Ale dziw, że oszczędzili na duperelach.
Nawet w bagażniku jak jest lampka po jednej stronie (HB), to
po drugiej są DZIURY... ORDYNARNE DZIURY
Nawet w bagażniku jak jest lampka po jednej stronie (HB), to
po drugiej są DZIURY... ORDYNARNE DZIURY
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 62 times
Re: IntelliLux
Krzysiec pisze:U mnie nie ma
Ale u Ciebie po lewej w symetrycznym miejscu gdzie jest lampka ta z prawej
nie ma żadnej dziury? No chyba zejdę na zawał...
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers
PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: IntelliLux
krupers pisze:Krzysiec pisze:U mnie nie ma
Ale u Ciebie po lewej w symetrycznym miejscu gdzie jest lampka ta z prawej
nie ma żadnej dziury? No chyba zejdę na zawał...
Krzychu nie ma dziury, bo ma...... 2 lampkę post12364.html#p12365
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 19 times
Re: IntelliLux
Może już ktoś pytał, ale nie potrafię znaleźć: Czy używanie Intelliluxów w trybie świateł drogowych jest zgodne z przepisami? Chodzi mi ten przepis, a konkretnie fragment:
Kierujący pojazdem, używając świateł drogowych, jest obowiązany przełączyć je na światła mijania w razie zbliżania się:
1) pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z kierujących wyłączył światła drogowe – drugi jest obowiązany uczynić to samo;
Kierujący pojazdem, używając świateł drogowych, jest obowiązany przełączyć je na światła mijania w razie zbliżania się:
1) pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z kierujących wyłączył światła drogowe – drugi jest obowiązany uczynić to samo;
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
Jeżeli jedziesz w automacie to komputer steruje oświetleniem - jeśli pojazd spełnia warunki homologacji, tzn. jest dopuszczony do ruchu z takim sposobem oświetlania drogi to gdzie jest tu problem?!
Problem pojawi się gdy zaczniemy sami włączać/wyłączać światła drogowe więc wtedy mamy obowiązek stosować zacytowany przepis
Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie
Problem pojawi się gdy zaczniemy sami włączać/wyłączać światła drogowe więc wtedy mamy obowiązek stosować zacytowany przepis
Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 19 times
Re: IntelliLux
pgrad pisze:Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie
Właśnie o tą różnicę mi chodzi. Czy ewentualnie jakiś nadgorliwy policjant będzie miał podstawę do ukarania.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
Radziu pisze:pgrad pisze:Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie
Właśnie o tą różnicę mi chodzi. Czy ewentualnie jakiś nadgorliwy policjant będzie miał podstawę do ukarania.
Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji
-
- Posty: 387
- Rejestracja: 15 sty 2017, 21:14
- Posiadane auto: Opel Astra II
- Silnik: 1.4 90km
- Rocznik auta: 1999
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 27 times
Re: IntelliLux
Taka sprawa to mega kontrowersyjny temat. Równie dobrze możnaby jeżdzić cały czas na drogowych i wyłączyć je kiedy zobaczymy policjanta zapraszającego na bok...
-
- Posty: 710
- Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 19 times
Re: IntelliLux
pgrad pisze:Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji
Wydaje mi się, że instrukcja nie ma mocy prawnej.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
Taki jest fakt dopuszczenia do eksploatacji - jeśli wszystko działa ok - automat steruje zmianą - tak pracuje system oświetlenia w aucie, sterujesz manualnie odpowiadasz jako kierujący, gdy jest awaria automat jedzie tylko na mijania.
Added in 12 minutes 10 seconds:
Ma choćby z tytułu gwarancji - a to jest zapis z instrukcji
Nieuwzględnienie opisów podanych w niniejszej instrukcji może spowodować unieważnienie gwarancji.
Tak istnieje obowiązek Kierowca musi zawsze postępować zgodnie z przepisami prawa kraju, w którym obecnie się znajduje. Przepisy te mogą odbiegać od informacji zawartych w tej instrukcji obsługi. jednak skoro nie dostałeś w chwili zakupu zakazu używania IL, to znaczy uzyskały one homologacje do ruchu drogowego i używasz je w automacie lub manuale zmieniając światła samemu zgodnie z przepisami.
I taka na szybko informacja na temat instrukcji w prawie
http://e-prawnik.pl/porady-prawne/prawo ... lskim.html
lub
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... slugi.html
Added in 12 minutes 10 seconds:
Radziu pisze:pgrad pisze:Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji
Wydaje mi się, że instrukcja nie ma mocy prawnej.
Ma choćby z tytułu gwarancji - a to jest zapis z instrukcji
Nieuwzględnienie opisów podanych w niniejszej instrukcji może spowodować unieważnienie gwarancji.
Tak istnieje obowiązek Kierowca musi zawsze postępować zgodnie z przepisami prawa kraju, w którym obecnie się znajduje. Przepisy te mogą odbiegać od informacji zawartych w tej instrukcji obsługi. jednak skoro nie dostałeś w chwili zakupu zakazu używania IL, to znaczy uzyskały one homologacje do ruchu drogowego i używasz je w automacie lub manuale zmieniając światła samemu zgodnie z przepisami.
I taka na szybko informacja na temat instrukcji w prawie
http://e-prawnik.pl/porady-prawne/prawo ... lskim.html
lub
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... slugi.html
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
Slavek pisze:Ludzie to mają problemy ☺
Podstaw o prawie nie uczą w szkole, a co za tym idzie pojawiają się różne pytania
A tak z ciekawości @Slavek warunki użytkowania miernika laserowego Iskra są zapisane w instrukcji obsługi czy innym odrębnym dokumencie?
- LEM
- Posty: 30
- Rejestracja: 07 wrz 2017, 11:52
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 Turbo 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: IntelliLux
pgrad pisze:Taki jest fakt dopuszczenia do eksploatacji - jeśli wszystko działa ok - automat steruje zmianą - tak pracuje system oświetlenia w aucie, sterujesz manualnie odpowiadasz jako kierujący, gdy jest awaria automat jedzie tylko na mijania.
Moim zdaniem linia obrony przed mandatem "no Panie ja tu mam automat to się nie martwię i nie obchodzi mnie czy oślepia czy nie, bo jest homologacja" nie przejdzie. To kierowca odpowiada za pojazd czego by nie miał na pokładzie. Jeśli warunki drogowe (np. pogodowe) powodują, że IL działa nieprawidłowo mimo homologacji i sprawnego układu - a zdarza się - to my mamy nad nim sprawować kontrolę i wyłączyć lub przejść na sterowanie ręczne.
Tak samo moznaby tłumaczyć stłuczkę - no przecież to automat nie wyhamował samoczynnie, komputer nie zgłaszał usterki układu automatycznego hamowania, a przecież jest homologacja więc ja jestem czysty.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
Samochód użytkuje zgodniez dopuszczeniem i z dostarczoną instrukcją a jak wyskoczy ikona to kolory znam i postępuje zgodnie z zaleceniem zapisanym w instrukcji.
Auto wyposażone jest w szereg stystemów, które są pomocnicze i maja mi ułatwiać poruszanie się z miejsca A do miejsca B.
To przemieszczanie nie zwalnia mnie z jednego - z myślenia - ilu bezmyślnych porusza się po drogach każdy może ocenić sam.
Added in 14 minutes 51 seconds:
Nie wiem jak działa IL ver2 (Insignia) względem IL ver1 (Astra) - ja u siebie problemów nie zauważyłem nieprawidłowej pracy
Astra jak mnie pamieć nie myli nie ma automatycznego hamowania - ma tylko system ostrzegawczy - w razie zdarzenia to jest wina kierującego. Na świecie chyba jeszcze żaden autonomiczny samochód nie uzyskał komercyjnej homologacji do korzystania z dróg publicznych
Auto wyposażone jest w szereg stystemów, które są pomocnicze i maja mi ułatwiać poruszanie się z miejsca A do miejsca B.
To przemieszczanie nie zwalnia mnie z jednego - z myślenia - ilu bezmyślnych porusza się po drogach każdy może ocenić sam.
Added in 14 minutes 51 seconds:
LEM pisze:Jeśli warunki drogowe (np. pogodowe) powodują, że IL działa nieprawidłowo mimo homologacji i sprawnego układu - a zdarza się...
Nie wiem jak działa IL ver2 (Insignia) względem IL ver1 (Astra) - ja u siebie problemów nie zauważyłem nieprawidłowej pracy
Astra jak mnie pamieć nie myli nie ma automatycznego hamowania - ma tylko system ostrzegawczy - w razie zdarzenia to jest wina kierującego. Na świecie chyba jeszcze żaden autonomiczny samochód nie uzyskał komercyjnej homologacji do korzystania z dróg publicznych
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: IntelliLux
pgrad pisze:Astra jak mnie pamieć nie myli nie ma automatycznego hamowania - ma tylko system ostrzegawczy - w razie zdarzenia to jest wina kierującego.
ma system automatycznego hamowania, ale tak czy inaczej w razie zdarzenia, jest to wina kierujacego.
co do swiatel, zostały one homologowane, wiec nie ma zadnego problemu. zapis w kodeksie ma zapobiegac oślepianiu swiatlami drogowymi. intelliluxy w trybie auto nie oslepiaja.
béton brut
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: IntelliLux
komisarzryba pisze:ma system automatycznego hamowania, ale tak czy inaczej w razie zdarzenia, jest to wina kierujacego.
Rozumowanie czysto inżynierskie
Astra ma wyłacznie system ostrzegania, którego częścią w ograniczonym zakresie prędkości, w celu ograniczenia skutków zdarzeń jest uruchomienie hamowania. Pełna odpowiedzialnosc za to "automatyczne hamowanie" spoczywa na kierujacym
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: IntelliLux
No zazwyczaj nie, ale przecież co najmniej kilka osób mówiło, że ich IL oślepiały. Raz wina awarii, raz softu, raz zaparowanej kamerki - tak czy inaczej trzeba je kontrolować.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: IntelliLux
pgrad pisze:Astra ma wyłacznie system ostrzegania, którego częścią w ograniczonym zakresie prędkości, w celu ograniczenia skutków zdarzeń jest uruchomienie hamowania. Pełna odpowiedzialnosc za to "automatyczne hamowanie" spoczywa na kierujacym
jednak samochod jest w stanie zahamować bez udziału kierowcy. dla mnie to jest automatyczne hamowanie.
Segor pisze:No zazwyczaj nie, ale przecież co najmniej kilka osób mówiło, że ich IL oślepiały. Raz wina awarii, raz softu, raz zaparowanej kamerki - tak czy inaczej trzeba je kontrolować.
wiadomo ze nie nalezy w stu procentach polegac na maszynie, ale ja robie czasem po kilkaset kilometrow po ciemku i nikt mi nie mruga. ja natomiast musze często, bo sa miszczowie swiecacy w kosmos.
béton brut
- LEM
- Posty: 30
- Rejestracja: 07 wrz 2017, 11:52
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 Turbo 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: IntelliLux
komisarzryba pisze:wiadomo ze nie nalezy w stu procentach polegac na maszynie, ale ja robie czasem po kilkaset kilometrow po ciemku i nikt mi nie mruga. ja natomiast musze często, bo sa miszczowie swiecacy w kosmos.
Nie wszyscy oślepieni muszą też o tym dawać znać. Czasem są ważniejsze zajęcia na drodze niż mruganie światłami czy klakson. Oślepianie oślepianiu nierówne, nie zawsze chodzi całkowite prześwietlenie pola widzenia kierowcy.
Inny przykład niezależny od sprzętu i softu (i wyczytany tu na forum astry): wzniesienie z obu stron, z naprzeciwka jedzie samochód ciężarowy, gdzie IL nie wykryje jego obrysówek na dachu (za słabo świecą) i nie wygasi świateł. Kierowca siedzi wyżej i dostaje po oczach. To promil sytuacji z IL oczywiście, ale sytuacje niebezpieczne stanowią też promil wszystkich sytuacji na drodze.
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: IntelliLux
Powyższe opisane sytuacje zdarzają się i niestety automat wszystkiego nie wyłapie jak już zauważyłem na własnym przykładzie. Dlatego jak widzę, że system nie reaguje właściwie to od tego jest przecież kierowca! Przełączam manualnie do chwili aż uznam, że ponownie wracam na tryb automatyczny. Naprawdę zdarza się to rzadko lecz jednak występują niedociągnięcia.
Re: IntelliLux
odchodząc od kwestii oślepiania, ale zostając przy "auto"...
czy ktoś z Was ma doświetlanie włączane w ten sposób?
czy włączenie trybu auto jest w jakiś sposób sygnalizowane (mam na myśli sytuację, gdy jestem na terenie oświetlonym, i nie wiem czy to nie działa bo jest za jasno, czy nie działa bo nie jest włączone)
czy ktoś z Was ma doświetlanie włączane w ten sposób?
czy włączenie trybu auto jest w jakiś sposób sygnalizowane (mam na myśli sytuację, gdy jestem na terenie oświetlonym, i nie wiem czy to nie działa bo jest za jasno, czy nie działa bo nie jest włączone)
-
- Posty: 2597
- Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
- Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
- Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 149 times
Re: IntelliLux
Nie reaguje, jak samochód przed nami ma niesprawne światła tzn, jedno się nie świeci, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Jak z przeciwka jedzie rowerzysta z jedną lampką to też go oślepiam. Jak z lewej, czy prawej strony do drogi którą się poruszam dojeżdża inny samochód, albo już stanie to też go oślepiam. Jak dojeżdżam z podporządkowanej do głównej, po której samochody jadą do mnie bokiem to też świecę im pełnymi drogowymi. W tych sytuacjach muszę wyłączać automatyczne światła. Znam ograniczenia systemu. Dlatego używam tego przycisku "auto" na bieżąco. W ruchu miejsko, podmiejskim częściej, a na trasie sporadycznie. Uwielbiam te światła.
Doświetlanie mam włączone na komputerze. Tak jak na rysunku powyżej to ustawiam w starej insigni automatyczne światła drogowe.
Doświetlanie najlepiej sprawdzić na postoju skręcając kierownicę w jedną stronę i oglądając fizycznie jaka część reflektora dodatkowo doświetla pobocze.
Doświetlanie mam włączone na komputerze. Tak jak na rysunku powyżej to ustawiam w starej insigni automatyczne światła drogowe.
Doświetlanie najlepiej sprawdzić na postoju skręcając kierownicę w jedną stronę i oglądając fizycznie jaka część reflektora dodatkowo doświetla pobocze.
Re: IntelliLux
...to jest niedopuszczony do ruchu i nie powinien się poruszać po drodze publicznejrah pisze:jak samochód przed nami ma niesprawne światła tzn, jedno się nie świeci, zarówno z przodu, jak i z tyłu...
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 12 mar 2017, 20:22
- Posiadane auto: Astra 3 kombi
- Silnik: 1,6
- Rocznik auta: 2009
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: IntelliLux
U mnie właśnie w ten sposób włącza się automat. Przycisk i manetką 2x od siebie. Wtedy włącza się automat i jest ikonka na desce. Świeci się zielone A w kółku i fioletowa ikonka świateł drogowych. Jak wjedziemy w teren oświetlony i automat przechodzi w tryb świateł mijania gaśnie fioletowa ikonka drogowych. Jak wyłączymy auto, świeci się zwykła ikonka świateł mijania.
Re: IntelliLux
a co z a w kółku?Paput01 pisze:(...) włącza się automat i jest ikonka na desce. Świeci się zielone A w kółku (...). Jak wjedziemy w teren oświetlony i automat przechodzi w tryb świateł mijania gaśnie fioletowa ikonka drogowych.
jak wsiądziesz do samochodu na oświetlonym terenie i pchniesz dźwignię 2 razy to pojawia się ikonka automatycznych?
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: IntelliLux
Przy przycisku A jest zawsze włączone - o ile włączyliśmy automatyczne drogowe;)
Jak działają drogowe to pojawia się ikona za to odpowiedzialna, jak nie to ona gaśnie,a A dalej świeci.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Jak działają drogowe to pojawia się ikona za to odpowiedzialna, jak nie to ona gaśnie,a A dalej świeci.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 12 mar 2017, 20:22
- Posiadane auto: Astra 3 kombi
- Silnik: 1,6
- Rocznik auta: 2009
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: IntelliLux
Literka A w kółku.
Wieczorem się przyjrzę, tylko ja mam wyświetlacz monochromatyczny między zegarami bo mam R4.0. Może są jakieś różnice jeśli jest navi i wyświetlacz kolorowy. Ale zdaje się, że A w kółeczku oznaczające włączoną funkcję świateł automatycznych zawsze się świeci.
Wieczorem się przyjrzę, tylko ja mam wyświetlacz monochromatyczny między zegarami bo mam R4.0. Może są jakieś różnice jeśli jest navi i wyświetlacz kolorowy. Ale zdaje się, że A w kółeczku oznaczające włączoną funkcję świateł automatycznych zawsze się świeci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości