IntelliLux

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o karoserii i nadwoziu w Astrze 5
Awatar użytkownika
komisarzryba
VIP
Posty: 5902
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 322 times

Re: IntelliLux

Postautor: komisarzryba » 09 sty 2018, 20:31

moje galy widzialy co braly ;)
béton brut

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: IntelliLux

Postautor: krupers » 10 sty 2018, 18:43

Otóż to... nie narzekajmy. Ale dziw, że oszczędzili na duperelach.
Nawet w bagażniku jak jest lampka po jednej stronie (HB), to
po drugiej są DZIURY... ORDYNARNE DZIURY :lol:
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: IntelliLux

Postautor: Krzysiec » 10 sty 2018, 19:59

U mnie nie ma ;)

Awatar użytkownika
wojo
Klubowicz
Posty: 414
Rejestracja: 21 lis 2017, 16:41
Posiadane auto: np. Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 Turbo 125
Rocznik auta: 2017
Miasto: Varsowia
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: IntelliLux

Postautor: wojo » 10 sty 2018, 21:18

W HB jest chociaż miejsce... w ST już pożałowali ;)

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: IntelliLux

Postautor: krupers » 10 sty 2018, 22:27

Krzysiec pisze:U mnie nie ma ;)

Ale u Ciebie po lewej w symetrycznym miejscu gdzie jest lampka ta z prawej
nie ma żadnej dziury? No chyba zejdę na zawał... :shock:
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: IntelliLux

Postautor: kuba » 10 sty 2018, 22:33

krupers pisze:
Krzysiec pisze:U mnie nie ma ;)

Ale u Ciebie po lewej w symetrycznym miejscu gdzie jest lampka ta z prawej
nie ma żadnej dziury? No chyba zejdę na zawał... :shock:

Krzychu nie ma dziury, bo ma...... 2 lampkę ;) post12364.html#p12365
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Radziu
Weteran
Posty: 710
Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 158 times
Been thanked: 19 times

Re: IntelliLux

Postautor: Radziu » 28 sty 2018, 21:43

Może już ktoś pytał, ale nie potrafię znaleźć: Czy używanie Intelliluxów w trybie świateł drogowych jest zgodne z przepisami? Chodzi mi ten przepis, a konkretnie fragment:

Kierujący pojazdem, używając świateł drogowych, jest obowiązany przełączyć je na światła mijania w razie zbliżania się:
1) pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z kierujących wyłączył światła drogowe – drugi jest obowiązany uczynić to samo;
Obrazek

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 28 sty 2018, 21:54

Jeżeli jedziesz w automacie to komputer steruje oświetleniem - jeśli pojazd spełnia warunki homologacji, tzn. jest dopuszczony do ruchu z takim sposobem oświetlania drogi to gdzie jest tu problem?!

Problem pojawi się gdy zaczniemy sami włączać/wyłączać światła drogowe więc wtedy mamy obowiązek stosować zacytowany przepis

Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie
Obrazek

Radziu
Weteran
Posty: 710
Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 158 times
Been thanked: 19 times

Re: IntelliLux

Postautor: Radziu » 28 sty 2018, 22:12

pgrad pisze:Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie


Właśnie o tą różnicę mi chodzi. Czy ewentualnie jakiś nadgorliwy policjant będzie miał podstawę do ukarania.
Obrazek

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 28 sty 2018, 22:17

Radziu pisze:
pgrad pisze:Rozumuje po inżyniersku
Prawniczo może być inne rozumowanie


Właśnie o tą różnicę mi chodzi. Czy ewentualnie jakiś nadgorliwy policjant będzie miał podstawę do ukarania.


Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji
Obrazek

themichals
Klubowicz
Posty: 387
Rejestracja: 15 sty 2017, 21:14
Posiadane auto: Opel Astra II
Silnik: 1.4 90km
Rocznik auta: 1999
Miasto: Katowice
Województwo: Śląskie
Has thanked: 20 times
Been thanked: 27 times

Re: IntelliLux

Postautor: themichals » 28 sty 2018, 22:19

Taka sprawa to mega kontrowersyjny temat. Równie dobrze możnaby jeżdzić cały czas na drogowych i wyłączyć je kiedy zobaczymy policjanta zapraszającego na bok...

Radziu
Weteran
Posty: 710
Rejestracja: 09 paź 2017, 19:44
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 158 times
Been thanked: 19 times

Re: IntelliLux

Postautor: Radziu » 28 sty 2018, 22:24

pgrad pisze:Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji


Wydaje mi się, że instrukcja nie ma mocy prawnej.
Obrazek

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 28 sty 2018, 22:39

Taki jest fakt dopuszczenia do eksploatacji - jeśli wszystko działa ok - automat steruje zmianą - tak pracuje system oświetlenia w aucie, sterujesz manualnie odpowiadasz jako kierujący, gdy jest awaria automat jedzie tylko na mijania.

Added in 12 minutes 10 seconds:
Radziu pisze:
pgrad pisze:Na wszelki słuczaj wyciąga się instrukcję w której jak wół stoi jak należy ustawić przełączniki do jazdy - sądzę że instrukcja jest jednym z elementów dołączanych do uzyskania homologacji
Posługuję się porównaniem do swojej branżą gdzie dokumentacja techniczna jest warunkiem koniecznym do dopuszczenia do eksploatacji


Wydaje mi się, że instrukcja nie ma mocy prawnej.


Ma choćby z tytułu gwarancji - a to jest zapis z instrukcji
Nieuwzględnienie opisów podanych w niniejszej instrukcji może spowodować unieważnienie gwarancji.

Tak istnieje obowiązek Kierowca musi zawsze postępować zgodnie z przepisami prawa kraju, w którym obecnie się znajduje. Przepisy te mogą odbiegać od informacji zawartych w tej instrukcji obsługi. jednak skoro nie dostałeś w chwili zakupu zakazu używania IL, to znaczy uzyskały one homologacje do ruchu drogowego i używasz je w automacie lub manuale zmieniając światła samemu zgodnie z przepisami.

I taka na szybko informacja na temat instrukcji w prawie
http://e-prawnik.pl/porady-prawne/prawo ... lskim.html
lub
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... slugi.html
Obrazek

Slavek
VIP
Posty: 2105
Rejestracja: 27 sie 2017, 13:02
Posiadane auto: Opel Astra
Silnik: 1.1
Rocznik auta: 0
Miasto: Centrum sedna
Województwo: odpowiednie
Has thanked: 11 times
Been thanked: 86 times

Re: IntelliLux

Postautor: Slavek » 28 sty 2018, 22:56

Ludzie to mają problemy ☺

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 28 sty 2018, 23:02

Slavek pisze:Ludzie to mają problemy ☺


Podstaw o prawie nie uczą w szkole, a co za tym idzie pojawiają się różne pytania

A tak z ciekawości @Slavek warunki użytkowania miernika laserowego Iskra są zapisane w instrukcji obsługi czy innym odrębnym dokumencie?
Obrazek

Awatar użytkownika
LEM
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 07 wrz 2017, 11:52
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 Turbo 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: IntelliLux

Postautor: LEM » 28 sty 2018, 23:32

pgrad pisze:Taki jest fakt dopuszczenia do eksploatacji - jeśli wszystko działa ok - automat steruje zmianą - tak pracuje system oświetlenia w aucie, sterujesz manualnie odpowiadasz jako kierujący, gdy jest awaria automat jedzie tylko na mijania.

Moim zdaniem linia obrony przed mandatem "no Panie ja tu mam automat to się nie martwię i nie obchodzi mnie czy oślepia czy nie, bo jest homologacja" nie przejdzie. To kierowca odpowiada za pojazd czego by nie miał na pokładzie. Jeśli warunki drogowe (np. pogodowe) powodują, że IL działa nieprawidłowo mimo homologacji i sprawnego układu - a zdarza się - to my mamy nad nim sprawować kontrolę i wyłączyć lub przejść na sterowanie ręczne.

Tak samo moznaby tłumaczyć stłuczkę - no przecież to automat nie wyhamował samoczynnie, komputer nie zgłaszał usterki układu automatycznego hamowania, a przecież jest homologacja więc ja jestem czysty.

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 29 sty 2018, 00:17

Samochód użytkuje zgodniez dopuszczeniem i z dostarczoną instrukcją a jak wyskoczy ikona to kolory znam i postępuje zgodnie z zaleceniem zapisanym w instrukcji.
Auto wyposażone jest w szereg stystemów, które są pomocnicze i maja mi ułatwiać poruszanie się z miejsca A do miejsca B.
To przemieszczanie nie zwalnia mnie z jednego - z myślenia - ilu bezmyślnych porusza się po drogach każdy może ocenić sam.

Added in 14 minutes 51 seconds:
LEM pisze:Jeśli warunki drogowe (np. pogodowe) powodują, że IL działa nieprawidłowo mimo homologacji i sprawnego układu - a zdarza się...


Nie wiem jak działa IL ver2 (Insignia) względem IL ver1 (Astra) - ja u siebie problemów nie zauważyłem nieprawidłowej pracy

Astra jak mnie pamieć nie myli nie ma automatycznego hamowania - ma tylko system ostrzegawczy - w razie zdarzenia to jest wina kierującego. Na świecie chyba jeszcze żaden autonomiczny samochód nie uzyskał komercyjnej homologacji do korzystania z dróg publicznych
Obrazek

Awatar użytkownika
komisarzryba
VIP
Posty: 5902
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 322 times

Re: IntelliLux

Postautor: komisarzryba » 29 sty 2018, 06:34

pgrad pisze:Astra jak mnie pamieć nie myli nie ma automatycznego hamowania - ma tylko system ostrzegawczy - w razie zdarzenia to jest wina kierującego.

ma system automatycznego hamowania, ale tak czy inaczej w razie zdarzenia, jest to wina kierujacego.
co do swiatel, zostały one homologowane, wiec nie ma zadnego problemu. zapis w kodeksie ma zapobiegac oślepianiu swiatlami drogowymi. intelliluxy w trybie auto nie oslepiaja.
béton brut

Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 2347
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 64 times
Been thanked: 139 times

Re: IntelliLux

Postautor: pgrad » 29 sty 2018, 07:16

komisarzryba pisze:ma system automatycznego hamowania, ale tak czy inaczej w razie zdarzenia, jest to wina kierujacego.


Rozumowanie czysto inżynierskie
Astra ma wyłacznie system ostrzegania, którego częścią w ograniczonym zakresie prędkości, w celu ograniczenia skutków zdarzeń jest uruchomienie hamowania. Pełna odpowiedzialnosc za to "automatyczne hamowanie" spoczywa na kierujacym
Obrazek

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: IntelliLux

Postautor: Segor » 29 sty 2018, 07:17

No zazwyczaj nie, ale przecież co najmniej kilka osób mówiło, że ich IL oślepiały. Raz wina awarii, raz softu, raz zaparowanej kamerki - tak czy inaczej trzeba je kontrolować.
Obrazek

Awatar użytkownika
komisarzryba
VIP
Posty: 5902
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 322 times

Re: IntelliLux

Postautor: komisarzryba » 29 sty 2018, 07:25

pgrad pisze:Astra ma wyłacznie system ostrzegania, którego częścią w ograniczonym zakresie prędkości, w celu ograniczenia skutków zdarzeń jest uruchomienie hamowania. Pełna odpowiedzialnosc za to "automatyczne hamowanie" spoczywa na kierujacym

jednak samochod jest w stanie zahamować bez udziału kierowcy. dla mnie to jest automatyczne hamowanie.
Segor pisze:No zazwyczaj nie, ale przecież co najmniej kilka osób mówiło, że ich IL oślepiały. Raz wina awarii, raz softu, raz zaparowanej kamerki - tak czy inaczej trzeba je kontrolować.

wiadomo ze nie nalezy w stu procentach polegac na maszynie, ale ja robie czasem po kilkaset kilometrow po ciemku i nikt mi nie mruga. ja natomiast musze często, bo sa miszczowie swiecacy w kosmos.
béton brut

Awatar użytkownika
LEM
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 07 wrz 2017, 11:52
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 Turbo 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: IntelliLux

Postautor: LEM » 29 sty 2018, 08:19

komisarzryba pisze:wiadomo ze nie nalezy w stu procentach polegac na maszynie, ale ja robie czasem po kilkaset kilometrow po ciemku i nikt mi nie mruga. ja natomiast musze często, bo sa miszczowie swiecacy w kosmos.


Nie wszyscy oślepieni muszą też o tym dawać znać. Czasem są ważniejsze zajęcia na drodze niż mruganie światłami czy klakson. Oślepianie oślepianiu nierówne, nie zawsze chodzi całkowite prześwietlenie pola widzenia kierowcy.
Inny przykład niezależny od sprzętu i softu (i wyczytany tu na forum astry): wzniesienie z obu stron, z naprzeciwka jedzie samochód ciężarowy, gdzie IL nie wykryje jego obrysówek na dachu (za słabo świecą) i nie wygasi świateł. Kierowca siedzi wyżej i dostaje po oczach. To promil sytuacji z IL oczywiście, ale sytuacje niebezpieczne stanowią też promil wszystkich sytuacji na drodze.

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: IntelliLux

Postautor: daro » 29 sty 2018, 08:34

Powyższe opisane sytuacje zdarzają się i niestety automat wszystkiego nie wyłapie jak już zauważyłem na własnym przykładzie. Dlatego jak widzę, że system nie reaguje właściwie to od tego jest przecież kierowca! Przełączam manualnie do chwili aż uznam, że ponownie wracam na tryb automatyczny. Naprawdę zdarza się to rzadko lecz jednak występują niedociągnięcia.

Vex

Re: IntelliLux

Postautor: Vex » 29 sty 2018, 08:43

odchodząc od kwestii oślepiania, ale zostając przy "auto"...
czy ktoś z Was ma doświetlanie włączane w ten sposób?
Untitled.png
Untitled.png (150.92 KiB) Przejrzano 1192 razy
czy włączenie trybu auto jest w jakiś sposób sygnalizowane (mam na myśli sytuację, gdy jestem na terenie oświetlonym, i nie wiem czy to nie działa bo jest za jasno, czy nie działa bo nie jest włączone)

rah
VIP
Posty: 2597
Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
Rocznik auta: 2020
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 149 times

Re: IntelliLux

Postautor: rah » 29 sty 2018, 08:48

Nie reaguje, jak samochód przed nami ma niesprawne światła tzn, jedno się nie świeci, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Jak z przeciwka jedzie rowerzysta z jedną lampką to też go oślepiam. Jak z lewej, czy prawej strony do drogi którą się poruszam dojeżdża inny samochód, albo już stanie to też go oślepiam. Jak dojeżdżam z podporządkowanej do głównej, po której samochody jadą do mnie bokiem to też świecę im pełnymi drogowymi. W tych sytuacjach muszę wyłączać automatyczne światła. Znam ograniczenia systemu. Dlatego używam tego przycisku "auto" na bieżąco. W ruchu miejsko, podmiejskim częściej, a na trasie sporadycznie. Uwielbiam te światła.
Doświetlanie mam włączone na komputerze. Tak jak na rysunku powyżej to ustawiam w starej insigni automatyczne światła drogowe.
Doświetlanie najlepiej sprawdzić na postoju skręcając kierownicę w jedną stronę i oglądając fizycznie jaka część reflektora dodatkowo doświetla pobocze.

Vex

Re: IntelliLux

Postautor: Vex » 29 sty 2018, 08:55

rah pisze:jak samochód przed nami ma niesprawne światła tzn, jedno się nie świeci, zarówno z przodu, jak i z tyłu...
...to jest niedopuszczony do ruchu i nie powinien się poruszać po drodze publicznej

Paput01
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 12 mar 2017, 20:22
Posiadane auto: Astra 3 kombi
Silnik: 1,6
Rocznik auta: 2009
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: IntelliLux

Postautor: Paput01 » 29 sty 2018, 09:12

U mnie właśnie w ten sposób włącza się automat. Przycisk i manetką 2x od siebie. Wtedy włącza się automat i jest ikonka na desce. Świeci się zielone A w kółku i fioletowa ikonka świateł drogowych. Jak wjedziemy w teren oświetlony i automat przechodzi w tryb świateł mijania gaśnie fioletowa ikonka drogowych. Jak wyłączymy auto, świeci się zwykła ikonka świateł mijania.

Vex

Re: IntelliLux

Postautor: Vex » 29 sty 2018, 10:04

Paput01 pisze:(...) włącza się automat i jest ikonka na desce. Świeci się zielone A w kółku (...). Jak wjedziemy w teren oświetlony i automat przechodzi w tryb świateł mijania gaśnie fioletowa ikonka drogowych.
a co z a w kółku?

jak wsiądziesz do samochodu na oświetlonym terenie i pchniesz dźwignię 2 razy to pojawia się ikonka automatycznych?

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: IntelliLux

Postautor: Budus » 29 sty 2018, 10:19

Przy przycisku A jest zawsze włączone - o ile włączyliśmy automatyczne drogowe;)
Jak działają drogowe to pojawia się ikona za to odpowiedzialna, jak nie to ona gaśnie,a A dalej świeci.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Paput01
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 12 mar 2017, 20:22
Posiadane auto: Astra 3 kombi
Silnik: 1,6
Rocznik auta: 2009
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: IntelliLux

Postautor: Paput01 » 29 sty 2018, 10:28

Literka A w kółku.
Wieczorem się przyjrzę, tylko ja mam wyświetlacz monochromatyczny między zegarami bo mam R4.0. Może są jakieś różnice jeśli jest navi i wyświetlacz kolorowy. Ale zdaje się, że A w kółeczku oznaczające włączoną funkcję świateł automatycznych zawsze się świeci.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości