Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Widzę, że dopiero zaczynasz swoją przygodę z ASO. Oni nigdy nic nie zrobią na zapas. Najchętniej to klocki i tarcze Ci wymienią bo przy tym mało roboty a zarobić można. Reszta roboty w ASO to juz ciężka sprawa.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 24 paź 2016, 08:06
- Posiadane auto: Astra 5
- Silnik: 125KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 1 time
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Czy problem może leżeć np. w wadliwej konstrukcji samochodu? Krzywe podłużnice ?
- Konrad
- Posty: 246
- Rejestracja: 31 maja 2017, 22:53
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 T 150 KM RM17A
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 17 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
U mnie powodem ściągania w prawo były pozamieniane opony na krzyż lewy przód z prawym tyłem. Z przodu z lewej strony opona była mniej zużyta niż z prawej i auto ściągało w prawo. Opony miałem po poprzednim aucie i nie przypilnowałem przy przekładaniu do astry żeby trafiły na te same miejsca.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Cześć,
U mnie jest trochę inaczej, mianowicie A jak puszczę kierownicę, samochód jedzie prosto, ale kierownica jest przekrzywiona lekko w prawo, może z pół stopnia. Kiedy ustawie ja prosto , auto skręca lekko wam lewo, po jej puszczeniu , auto znów jedzie w prosto ale kierownica ustawia się minimalnie w prawo. Auto ma 70 kkm, zauważyłem to niedawno (niezależnie ode mnie żona też), więc zastanawiam się czy to nie wina opon zimowych (Dębica Frigo). Przy wymianie na letnie zgłoszę i zobaczymy, bo może wystarczy tylko ta kalibracja czujnika skrętu kierownicy?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
U mnie jest trochę inaczej, mianowicie A jak puszczę kierownicę, samochód jedzie prosto, ale kierownica jest przekrzywiona lekko w prawo, może z pół stopnia. Kiedy ustawie ja prosto , auto skręca lekko wam lewo, po jej puszczeniu , auto znów jedzie w prosto ale kierownica ustawia się minimalnie w prawo. Auto ma 70 kkm, zauważyłem to niedawno (niezależnie ode mnie żona też), więc zastanawiam się czy to nie wina opon zimowych (Dębica Frigo). Przy wymianie na letnie zgłoszę i zobaczymy, bo może wystarczy tylko ta kalibracja czujnika skrętu kierownicy?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Ale to co piszesz to przecież jakaś fizyczna niezgodność.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Pisze jak jest, przy puszczonej kierwonicy auto jezie prosto, a sama kierownica ustawia się jakieś pół stopnia w prawo.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
To przełóż przód na tył i będziesz wiedział czy to opony. Jeśli ma zimowych nie ściągało to od tego trzeba zacząć. A kierownica nie drży powyżej 100?
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Nie, nie drży, opony są wyważone. Taki mam plan po przeczytaniu tego wątku. A czy jest możliwość w naszych samochodach krzywo przekręcić kierownicę o tak mały kąt? Wątpię, ale może jednak? Być może tak jest od nowości ale dopiero teraz to zauważyłem...
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Tak ale jeśli miałbyś od nowości to wszystkie opony byś miał zjechane nierówno.
- jakoku
- Posty: 5679
- Rejestracja: 19 mar 2017, 22:05
- Posiadane auto: Opel Astra Sports Tourer.
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Grajewo
- Województwo: Podlaskie
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 380 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Ppara pisze:Cześć,
U mnie jest trochę inaczej, mianowicie A jak puszczę kierownicę, samochód jedzie prosto, ale kierownica jest przekrzywiona lekko w prawo, może z pół stopnia. Kiedy ustawie ja prosto , auto skręca lekko wam lewo, po jej puszczeniu , auto znów jedzie w prosto ale kierownica ustawia się minimalnie w prawo. Auto ma 70 kkm, zauważyłem to niedawno (niezależnie ode mnie żona też), więc zastanawiam się czy to nie wina opon zimowych (Dębica Frigo). Przy wymianie na letnie zgłoszę i zobaczymy, bo może wystarczy tylko ta kalibracja czujnika skrętu kierownicy?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Tutaj z oponami nie ma nic wspólnego. ( sprawdzone) na 100 % zbieżność jest okej. Należy jeszcze raz ustawić zbieżność ( opel bez i przy gwarancji bierze 226 zł ). Przy ustawieniu blokują kierownicą ... i tera najważniejsze wleźć do Astry i zobaczyć czy faktycznie jest równo. Tak jak chcemy. Jeśli tak. Chłopaki mogą spróbować ustawić na końcówkach drążka no bo kierownica jest mimo wszystko "krzywo" Jak są kumaci to tak zrobią. Walka z prostą kierownica w Astrze to ciężki bój przez tą "elektronikę". U mnie lekko poszła teraz w prawo przy jeździe na wprost... czyli "robota" na drążkach przy zmianie opon mnie czeka
Doktor Fizyki w zakresie Nauk o Siłownikach, oraz Profesor Materiałoznawstwa. Tytuły nadane przez kapitułę A5K.pl
Moja Astra Dark Carmel tu
Moja Astra Dark Carmel tu
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Dzięki za odpowiedź.
Właśnie wydawało mi się że zbieżność będzie dobra, skoro jedzie na wprost. Wychodzi na to że to beszie w miarę częsty problem. Niedługo zmienię opony na letnie i wtedy zgłoszę w serwisie.
Zastanawiam się tylko dlaczego to zdażyło się nagle, tzn nie miałem nic grzebane w przednim zawieszeniu. Poluzowaly się końcówki drążków czy co ?
Właśnie wydawało mi się że zbieżność będzie dobra, skoro jedzie na wprost. Wychodzi na to że to beszie w miarę częsty problem. Niedługo zmienię opony na letnie i wtedy zgłoszę w serwisie.
Zastanawiam się tylko dlaczego to zdażyło się nagle, tzn nie miałem nic grzebane w przednim zawieszeniu. Poluzowaly się końcówki drążków czy co ?
- jakoku
- Posty: 5679
- Rejestracja: 19 mar 2017, 22:05
- Posiadane auto: Opel Astra Sports Tourer.
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Grajewo
- Województwo: Podlaskie
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 380 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Ppara pisze:Dzięki za odpowiedź.
Właśnie wydawało mi się że zbieżność będzie dobra, skoro jedzie na wprost. Wychodzi na to że to beszie w miarę częsty problem. Niedługo zmienię opony na letnie i wtedy zgłoszę w serwisie.
Zastanawiam się tylko dlaczego to zdażyło się nagle, tzn nie miałem nic grzebane w przednim zawieszeniu. Poluzowaly się końcówki drążków czy co ?
Odpowiedzi brzmi:
Ppara pisze:Być może tak jest od nowości ale dopiero teraz to zauważyłem...
Doktor Fizyki w zakresie Nauk o Siłownikach, oraz Profesor Materiałoznawstwa. Tytuły nadane przez kapitułę A5K.pl
Moja Astra Dark Carmel tu
Moja Astra Dark Carmel tu
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
To,że jedzie prosto
znaczy,że zbieżność połówkowa jest taka sama.,ale może być nieprawidłowa zbieżność całkowita .
Jedzie prosto+opony są równo wytarte+kiera prosto=prawidłowa zbieżność i geometria.
znaczy,że zbieżność połówkowa jest taka sama.,ale może być nieprawidłowa zbieżność całkowita .
Jedzie prosto+opony są równo wytarte+kiera prosto=prawidłowa zbieżność i geometria.
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 maja 2021, 11:11
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Black Edition
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Witam, podbijam temat. Otóż po przeczytaniu wszystkich postów nie znalazłem dokładnie tego problemu, który dotyczy mojej Asterki.
Samochód ściąga w prawo, czuć to najmocniej przy wyższych prędkościach oraz nierównościach na drodze, auto wręcz „spływa” do rowu. Czuć to również mocno przy hamowaniu i przyspieszaniu. W kwestii nachylenia jezdni, auto ściąga w prawo również jadąc po lewym pasie (powinno w lewo, a tak nie jest).
W ASO wykonali geometrię, potem ponowną, zresetowali czujnik położenia kół, wyprostowali kierownicę (ta była lekko skręcona w lewo po pierwszym ustawieniu geometrii w ASO - mogę podrzucić oba pomiary - skany), zmienili ciśnienie w oponach (kilkukrotnie) i… stwierdzili że wszystko jest ok, luzów nie ma, 3 pracowników w tym kierownik jechało i nie ma problemu- przynajmniej tak sądzą pracownicy ASO.
Problem jednak jest i to nie mały. Pojawił się krótko po zmianie opon w wulkanizacji, przy prędkości 120 czuć minimalne bicie opony. Na zimówkach tego problemu nie było, obecne opony letnie używane były w poprzednim sezonie- problemu nie było.
Zdaję sobie sprawę, że bez dokładnej diagnozy i sprawdzenia podwozia się nie obędzie, ale czy powyższe objawy wskazują bardziej na uszkodzenie mechaniczne czy raczej kwestia pomylonych opon przy zakładaniu zimowek? Przeraża mnie testowanie wszystkich możliwych konfiguracji roszady opon...
Post puszczam warunkowo. Warunek? Przedstawić się (nie przywitać) w odpowiednim miejscu na forum /daro
Samochód ściąga w prawo, czuć to najmocniej przy wyższych prędkościach oraz nierównościach na drodze, auto wręcz „spływa” do rowu. Czuć to również mocno przy hamowaniu i przyspieszaniu. W kwestii nachylenia jezdni, auto ściąga w prawo również jadąc po lewym pasie (powinno w lewo, a tak nie jest).
W ASO wykonali geometrię, potem ponowną, zresetowali czujnik położenia kół, wyprostowali kierownicę (ta była lekko skręcona w lewo po pierwszym ustawieniu geometrii w ASO - mogę podrzucić oba pomiary - skany), zmienili ciśnienie w oponach (kilkukrotnie) i… stwierdzili że wszystko jest ok, luzów nie ma, 3 pracowników w tym kierownik jechało i nie ma problemu- przynajmniej tak sądzą pracownicy ASO.
Problem jednak jest i to nie mały. Pojawił się krótko po zmianie opon w wulkanizacji, przy prędkości 120 czuć minimalne bicie opony. Na zimówkach tego problemu nie było, obecne opony letnie używane były w poprzednim sezonie- problemu nie było.
Zdaję sobie sprawę, że bez dokładnej diagnozy i sprawdzenia podwozia się nie obędzie, ale czy powyższe objawy wskazują bardziej na uszkodzenie mechaniczne czy raczej kwestia pomylonych opon przy zakładaniu zimowek? Przeraża mnie testowanie wszystkich możliwych konfiguracji roszady opon...
Post puszczam warunkowo. Warunek? Przedstawić się (nie przywitać) w odpowiednim miejscu na forum /daro
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Na dwujezdniowych,na lewym pasie , nie powinno ściągać w lewo.
Dla mnie coś z oponami:już kilka razy ,w różnych autach tak miałem.
Dla mnie coś z oponami:już kilka razy ,w różnych autach tak miałem.
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Jeśli na zimowkach było okej to może zmień , załóż je w takiej konfiguracji jak w zimie i sprawdź. Wtedy wyeliminujesz lub potwierdzisz kwestie opon / Kol.
P.s. długo trwa kalibrowanie czujnika kąta położenia kół (kierownicy) bo też na to czekam?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
P.s. długo trwa kalibrowanie czujnika kąta położenia kół (kierownicy) bo też na to czekam?
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Zależy od energii pracownika ASO.
Czekałem godzinę-półtorej.
Czekałem godzinę-półtorej.
Nie ręczę za siebie.
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Jak geometria jest ustawiona poprawnie i na zimówkach nie było tego efektu ani bicia to kwestia opon wydaje się być najbardziej prawdopodobna.
Ja po odebraniu nowego auta miałem problem z ściąganiem + lekko krzywa kierownica. Ustawiałem geometrię w ASO i poza, różne kombinacje. Kierownicę udało się wyprostować łatwo, natomiast ciężko było się obiektywnie przyczepić do czegokolwiek - geometria przód tył ok, czujnik kąta też a samochód ściągał w prawo. Natomiast różnie samochód zachowywał się na różnych oponach (zima/lato). Robię spore przebiegi i w miarę jak opony zaczęły się zużywać efekt zaczynał zanikać .. tak jakby ścierając się "wyrównywały" te różnice które powodowały efekt ściągania. Dziś auto jedzie prosto, na letnich oponach zrobiłem już prawie 40 tys km.
Ja po odebraniu nowego auta miałem problem z ściąganiem + lekko krzywa kierownica. Ustawiałem geometrię w ASO i poza, różne kombinacje. Kierownicę udało się wyprostować łatwo, natomiast ciężko było się obiektywnie przyczepić do czegokolwiek - geometria przód tył ok, czujnik kąta też a samochód ściągał w prawo. Natomiast różnie samochód zachowywał się na różnych oponach (zima/lato). Robię spore przebiegi i w miarę jak opony zaczęły się zużywać efekt zaczynał zanikać .. tak jakby ścierając się "wyrównywały" te różnice które powodowały efekt ściągania. Dziś auto jedzie prosto, na letnich oponach zrobiłem już prawie 40 tys km.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 05 gru 2020, 17:09
- Posiadane auto: Opel Astra V Sporta Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
U mnie jest podobnie. Opony zima/lato bicie na kierownicy odczuwalne około 100 i w zwyz. 2 kapletny kół to samo przy czym teraz nówki opony 3 razy wyważanie i też to samo. Zbieżność robiona 2 razy i kierownica jest lekko w prawo. Z każdym razem ustawiania zbierznosci nie jest lepiej. Spierdziela na prawo jak głupi. W sumie lepiej ma prawo do rowu jak w lewo na czołówkę .
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
U mnie pomogła regulacja na drazkach kierowniczych, właśnie odebrałem auto z przeglądu i jest ok
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Z tego co mówiła Pani przyjmująca auto do serwisu, regulowali drążki kierownicze. Natomiast szczegółów niestety nie była w stanie mi podać serwisanta nie było w pracy. Podejrzewam że jeden wkrecili A drugi wkrecili
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Czyli zła geometria.
Nie tylko zbieżność całkowita musi być ok-połówkowa równie ważna.
Swoją drogą strasznie mnie wkurza,że nie można uzyskać konkretnych informacji o naprawach.
Nie tylko zbieżność całkowita musi być ok-połówkowa równie ważna.
Swoją drogą strasznie mnie wkurza,że nie można uzyskać konkretnych informacji o naprawach.
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 16 wrz 2017, 19:43
- Posiadane auto: Opel astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 kM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Przyznam szczerze że trochę się spieszylem i trochę wolałem temat. Ale odpowiedź p regulowaniu drazkami wydaje mi się prawdopodobna
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- kobe24la
- Posty: 1579
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
- Posiadane auto: SKODA Octavia 4 RS
- Silnik: 2.0 245KM
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Częstochowa
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 86 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
W Astrze za bardzo z geometrią nie pomodzisz. Z tyłu sztywna belka z przodu w zasadzie tylko masz zbieżność do ustawienia. Kąta pochylenia zwrotnicy nie ustawisz, bo nie ma regulacji. Jedynie regulacja zbieżności na drążkach zostaje i to tyle.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 05 gru 2020, 17:09
- Posiadane auto: Opel Astra V Sporta Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Podobno co mądrzejsi spece od geometrię mogą jeszcze jeszcze spróbować regulacji na mocowaniu amortyzatora do zwrotnicy. Jeszcze takiego osobiście nie spotkałem wszyscy aby patrzą bo maszynamtal pokazała o tak ma być. Kiedys w innym aucie jeden spec ustawił zbierznosci a potem sam poprawił na drążkach bez niej i było ok.
- kobe24la
- Posty: 1579
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
- Posiadane auto: SKODA Octavia 4 RS
- Silnik: 2.0 245KM
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Częstochowa
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 86 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Podobno co mądrzejsi spece od geometrię mogą jeszcze jeszcze spróbować regulacji na mocowaniu amortyzatora do zwrotnicy.
Pewnie i są, ale w przypadku Astry, to jest to już rzeźba. Nie ma widać takiej potrzeby skoro producent tego nie przewidział.
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Ja zauwazylem ostatnio i na letnich i zimowych oponach,puszczam kierownice i zjezdza na lewo,konuruje i za chwile na lewo.Zbieznosc robili i nadal to samo.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Może czujnik skrętu do kalibracji?
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 06 mar 2021, 14:27
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1,4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: ___
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ściąganie w prawą stronę / skrzywiona kierownica
Jak ściąga i na letnich i na zimowych, a zbieżność jest ok i zakładam że ciśnienie w oponach też, to sprawdziłbym wahacz. Miałem podobną przygodę w Astrze J i skończyło się właśnie na wymianie wahacza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości