Problem ze sprzęgłem.

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o układzie jezdnym i kierowniczym w Astrze 5
Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: kuba » 15 sty 2017, 19:22

U mnie też jest kangur 1 - 2, poza tym przy szybkim rozpędzaniu mam czasem problem z wbiciem 3, bywa ze haczy, ale taki już urok chyba tej skrzyni...
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

ememel
Weteran
Posty: 1085
Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Łódź
Województwo: łódzkie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 16 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: ememel » 19 sty 2017, 21:45

3 haczy i to mnie strasznie wkurza. Zorientowałem się jeszcze bardziej kiedy wsiadłem do swojej skody i chciałem wyrwać lewarek jak chciałem wrzucić 3. Wtedy właśnie się zorientowałem że w Oplu trzeba jednak użyć siły do 3.
Jedyny sposób to trzeba wyrzucić 2 i pozwolić lewarkowi żeby sam się ustawił i dopiero wrzucić 3.
A swoją drogą 1 też nie jest za fajna. Zawsze mam wątpliwości czy weszła do końca.
Pozdrawiam
__________________________
Mirek

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 6664
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: ,,,
Województwo: ,,,
Has thanked: 574 times
Been thanked: 316 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: kuba » 19 sty 2017, 21:54

Jest dokładnie jak piszesz, też mnie to irytuje, ale co zrobimy...
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Segor » 19 sty 2017, 22:05

Eee, to ja takiego czegoś nie zauważam, z 2 na 3 wchodzi bez problemu, lekko pcham drążek do przodu, i sam przeskakuje z wychylenia w lewo na środek i w 3. To bardziej mam problem z 5. Raz wbiłem 3 zamiast 5 bo za słabo wychyliłem drążek w prawo.
Obrazek

odl
Weteran
Posty: 1427
Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
Silnik: 1.4 S/S 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: --
Województwo: śląskie
Has thanked: 18 times
Been thanked: 111 times

Re: RE: Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: odl » 19 sty 2017, 22:11

Segor pisze:Eee, to ja takiego czegoś nie zauważam, z 2 na 3 wchodzi bez problemu

bo to musisz zrobić szybko ;) też mi się parę razy zdarzyło jak się dynamicznie rozpędzałem.. za pierwszym razem myślałem, że gałkę złamię ;)

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Segor » 19 sty 2017, 22:43

To inaczej, przy dynamicznej jeździe mam problem żeby wbić dwójkę. Tzn. Bardzo długo mi to zajmuje i chciałbym puszczać sprzęgło zanim zdążę wbić bieg. W sumie w poprzednim aucie też tak miałem, więc to może ze mną jest coś nie tak. Tyle, że z 3 razy zdarzyło mi się przypiłować zęby w skrzyni jak za szybko puściłem sprzęgło i teraz robię to ostrożniej. Dlatego ja czasu na setkę nie mam zamiaru nawet mierzyć :) Ścigać się mogę od drugiego biegu :P
Obrazek

Awatar użytkownika
PLGustawo
Nowicjusz
Posty: 65
Rejestracja: 21 paź 2016, 17:14
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Mazowieckie
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: PLGustawo » 20 sty 2017, 09:49

Niestety też długo mi schodzi z wrzuceniem dwójki. Wcześniej jeździłem francuzami i wydaje mi się, że lepiej mi to szło. Może się jeszcze nauczę ;)
Mam pytanie, przy jakich obrotach zmieniacie bieg z 1 na 2 i z 2 na 3?

ememel
Weteran
Posty: 1085
Rejestracja: 08 lip 2016, 23:30
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Łódź
Województwo: łódzkie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 16 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: ememel » 20 sty 2017, 21:15

Na razie na dotarciu nie przekraczam 3000 obrotów choć @George ma inne zdanie ;-)
Pozdrawiam
__________________________
Mirek

jacekplacek
Wyjadacz
Posty: 341
Rejestracja: 31 sie 2016, 10:50
Posiadane auto: Astra V ST, Enjoy
Silnik: 1.4 B, 100 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Bytom
Województwo: Śląskie
Has thanked: 40 times
Been thanked: 12 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: jacekplacek » 20 sty 2017, 22:21

PLGustawo pisze:Mam pytanie, przy jakich obrotach zmieniacie bieg z 1 na 2 i z 2 na 3?


W okolicach 2700 - 3000
Obrazek

Awatar użytkownika
BlackCarmelST
Wyjadacz
Posty: 152
Rejestracja: 15 lis 2016, 14:37
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: ***
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: BlackCarmelST » 21 sty 2017, 09:09

Jeżdżę dynamicznie i nie zaobserwowałem takich problemów przy normalnym trybie. Tryb sport trochę szarpie i czuje jak boksują koła.

wisniowy
Nowicjusz
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:13
Posiadane auto: Opel Astra V HTB
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: wisniowy » 29 mar 2017, 21:38

Na początku też miałem problem z płynną zmianą biegów. Po pierwsze pozycja za kierownicą, siedziałem za daleko - wyszło to dopiero jak jechałem 30min w korku. Po drugie trzeba zbadać kiedy zaczyna brać sprzęgło, u mnie bierze na 1/3 wysokości i tu trzeba przytrzymać na 0.5 sek i później już szybko można zdjąć nogę. Ci którzy jeździli motocyklami wiedzą o co chodzi, przy ruszaniu zawsze trzeba w takim miejscu przytrzymać aby się ślizgało żeby motocyklem ruszyć - jak puścić za szybko zdławi się i zgaśnie, jak puścisz wolno i dodajesz coraz więcej gazu wyjdzie lekka przegazówka. Polecam każdemu niech spróbuje, żadnych kangurów, to samo przy redukowaniu ale tu dodatkowo trzeba wziąć poprawkę na silnik turbo i sprzęgło typu dwumasa - biegi redukuję gdy mam 1500obr/min, przy wyższych obrotach zawsze leciutko mi szarpnie.

Online
adax
Weteran
Posty: 1428
Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
Posiadane auto: astra K
Silnik: 1.4 125
Rocznik auta: 2016
Miasto: gdańsk
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 112 times
Been thanked: 39 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: adax » 29 mar 2017, 23:13

Wiedziałem o tej przypadłosci z jazd testowych ale zaryzykowałem i teraz jednak żałuję.Ruszenie z jedynki gdy to robie wolno wręcz dostojnie wtedy jest w miarę akceptowalnie lecz gdy chcę szybko ruszyć zawsze jest kangur,na dójce też,psuje to niestety przyjemnośc z jazdy ech...

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Segor » 30 mar 2017, 08:23

adax pisze:gdy chcę szybko ruszyć zawsze jest kangur
Trochę nie rozumiem. Na czym polega kangur przy ruszaniu?
Obrazek

Mati
Weteran
Posty: 1154
Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Katowice
Województwo: Śląskie
Has thanked: 69 times
Been thanked: 131 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Mati » 30 mar 2017, 10:24

Znów człowiek czepliwy się chce dowiedzieć co to kangur a może żaba? Też nie wiesz co to jest?
Chodzi o podskoki jak źle się puści sprzęgło. Jak zwał tak zwał dostosuj się trochę do życia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Segor » 30 mar 2017, 10:44

Mati pisze:Znów człowiek czepliwy się chce dowiedzieć co to kangur a może żaba? Też nie wiesz co to jest?
Chodzi o podskoki jak źle się puści sprzęgło. Jak zwał tak zwał dostosuj się trochę do życia.

Nie wiem czy jesteś niewyspany, czy zapracowany czy co, ale te Twoje doczepianie się jest coraz bardziej bezsensowne...
Kangurek przy wrzucaniu dwójki wiem czym jest, tak jak tu wyżej pisałem sam mam z tym problem...
Natomiast nie jestem w stanie zrozumieć czym miałby być ten kangurek przy ruszaniu... Przecież jak ruszasz to i tak Cię "szarpie" bo wcześniej stałeś w miejscu...
Jeżeli autor miał na myśli to, że sprzęgło łapie na bardzo krótkim odcinku to jest to kwestia przyzwyczajenia i tyle. Natomiast do problemu kangurka na drugim biegu nie da się za bardzo przyzwyczaić, bo przy tym jednym biegu zupełnie inaczej trzeba operować sprzęgłem (puszczać dużo wolniej, lub mieć bardzo niskie obroty) i całkiem możliwe, że problem wynika wynika z czegoś zupełnie innego - np. miękkich poduszek silnika (jak zasugerował George).
Obrazek

wisniowy
Nowicjusz
Posty: 67
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:13
Posiadane auto: Opel Astra V HTB
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: wisniowy » 30 mar 2017, 18:53

Wg mnie nie jest to problem poduszek. Sprzęgło dwumasowe to sprzęgło w sprzęgle - musi się chwilę poślizgać i dopiero załączyć napęd, jednostajne powolne puszczenie sprawdzi się tylko w pewnych prędkościach czy na wysokich biegach czyli 4,5,6. Ruszyć samochodem można bez dodawania gazu, trzyma 900obr/min - wystarczy odpowiednio operować sprzęgłem w miejscu gdzie zaczyna brać, jak to się opanuje to nie będzie żadnych kangurów - mówię to na swoim przykładzie, sam miałem z tym problem na początku, to najlepsza metoda nauki czucia sprzęgła w Astrze.
Miałem nawyki z Peugeota 206 więc w Astrze za wcześnie dodawałem gazu w stosunku do powoli odpuszczonego sprzęgła (którego wtedy jeszcze nie czułem) - efekt znany "kangur".

To jest dokładnie tak jak w motocyklu - sprzęgło bierze w wąskim zakresie i trzeba na ułamek sekundy dać mu się poślizgać (czyli przytrzymać w tym miejscu) i dopiero dalej wysprzęglać - inaczej szarpnie albo zgaśnie albo przegazówka.

Online
adax
Weteran
Posty: 1428
Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
Posiadane auto: astra K
Silnik: 1.4 125
Rocznik auta: 2016
Miasto: gdańsk
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 112 times
Been thanked: 39 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: adax » 30 mar 2017, 23:11

Metod można szukać różnych ale winą nie są żadne poduszki ani cokolwiek innego wina jest w samym pedale sprzęgła można na sucho wypróbować naciskając pedał sprzęgła i odpuszczając i wtedy zauważymy,ze jak odpuszczamy to pedał sprzęgła napiera do góry na nogę tak jakby "spieszy"się by osiągnąć górny swój pułap po prostu nacisk odpuszczania jest za mocny.Tych wszystkich problemów byśmy nie uświadczyli gdyby pedał sprzęgła "chodził"lekko nie tak sprężyście ale to dopiero zauważymy gdy wsiądziemy do innego auta ba ja wsiadłem w salonie do 1.4 100 k i tam jest sprzęgło o dziwo "normalne"poważnie!Pedał sprzęgła chodzi lżej tak jak w moim starym lanosie gdzie sprzęgło mogłem puszczać ekstremalnie szybko i żadnego nie było kangura.


W salonie tłumaczyli mi,że musi być tak mocno sprężyste bo jest duży moment obrotowy i by się nie spaliło ale mnie to nie przekonuje.
Jedyną na to receptą jest maksymalnie powolne i spokojne puszczanie sprzęgła i wtedy zminimalizujemy ten efekt...i tak jest też problem i na jedynce(szczególnie gdy chcemy dynamicznie ruszyć) i na każdym biegu tyle,że przy kolejnych biegach jest lepiej ponieważ auto już ma jakieś obroty silnika.

Awatar użytkownika
danrok
Wyjadacz
Posty: 188
Rejestracja: 17 mar 2017, 23:49
Posiadane auto: Opel Astra 5 Enjoy + Business Plus
Silnik: 1.4 Turbo
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wroclaw
Województwo: Dolnoslaskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 5 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: danrok » 31 mar 2017, 07:56

Też miałem mega problem z puszczaniem sprzęgła po przesiadce z diesla bezpośrednio na Astrę 5. Puszczanie powolne sprzęgła załatwia sprawę, tylko trzeba się pilnować :) Drugą sprawą którą zauważyłem jest to, że najlepiej wychodzi zmiana biegów > 2500 obrotów, a nie do 2000. Wtedy jakby kangurzył bardziej :)
Obrazek

Awatar użytkownika
driven22
Wyjadacz
Posty: 157
Rejestracja: 07 lut 2017, 11:47
Posiadane auto: Audi A5, Astra V HB
Silnik: 1.8 TFSI, 1.4 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wieliszew
Województwo: mazowieckie
Been thanked: 18 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: driven22 » 31 mar 2017, 19:58

Pierniczą w salonie że duży moment i musi tak działać. W Audi mam 320 Nm w benzynie i jakoś lekko chodzi, a kopa silnik ma porządnego i nie mam żadnych kangurów czy ślizgania. Po prostu taka konstrukcja sprzęgła i skrzyni Opla. Na jazdach testowych Astry 150 KM tez zauważyłem bodajże przy przerzucaniu na 2 bieg, że jest jakoś dziwnie i ma tendencje do szarpnięcia, ale też bez przesady - kwestia przyzwyczajenia, chociaż upierdliwe może być dla niektórych osób. W poprzednim aucie 1.4 tsi 122KM sprzęgło miałem takie, że żona jak się uczyła na nim jeździć to czy strzeliła ze sprzęgła czy przytrzymała za długo zawsze płynnie ruszało, nigdy chyba jej nie zgasł i nie robił żadnych kangurów- dla niej rewelacja. Za to Civicu 1,4 90 KM to była norma z szarpaniem przy ruszaniu. Miałem wersję HB i sedan (czyli trochę inne silniki przy tej samej mocy) i oba lubiły szarpać co dla pasażerów wydawało się, że kierowca nie do końca potrafi jeździć. Taki był ich "urok".

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7870
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Segor » 31 mar 2017, 20:22

Problem polega na tym, że mam dni, że w ogóle nie robi mi kangura, a potem znów...
No i tak, salon się tak tłumaczy bo pewnie, skrzynia sobie nie radziła... Nie chciało im się robić nowej skrzyni, przyoszczedzili i nie dali skrzyni z 1.6, to teraz ratują się sprzęgłem.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: Krzysiec » 31 mar 2017, 22:22

Nie wiem czy to podpada pod ten temat ale poniekad... Czy u was 1 i 2 tez podczas przelozenia biegu tak glosniej to robi? Slychac jakby wiekszy "szmer mechaniczny" machajac lewarkiem. Przy 3, 4, 5, 6 jest ciszej... Nic nie haczy, ladnie wchodzi ale u mnie tak jakby glosniej... Ale nie zawsze. Tak przy wylaczonym radiu dzisiaj to uslyszalem. Zwlaszcza w trybie sport

Online
adax
Weteran
Posty: 1428
Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
Posiadane auto: astra K
Silnik: 1.4 125
Rocznik auta: 2016
Miasto: gdańsk
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 112 times
Been thanked: 39 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: adax » 31 mar 2017, 23:02

Powtarzam to nie wina skrzyni tylko pedału sprzęgła,może ewentualnie po lifcie to poprawią albo i nie...

PaBLo81r
Wyjadacz
Posty: 148
Rejestracja: 23 gru 2016, 10:51
Posiadane auto: Opel Astra V
Silnik: 1.4 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Ornontowice
Województwo: Śląskie
Has thanked: 10 times
Been thanked: 18 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: PaBLo81r » 15 kwie 2017, 11:12

Panowie a Astra 1.6 turbo nie ma tej przypadłości? Trochę to jednak denerwujące ten kangur w 1.4

b3rs
Klubowicz
Posty: 519
Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
Silnik: B16SHT MT6
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 9 times
Been thanked: 25 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: b3rs » 18 kwie 2017, 18:35

Jak chcę być delikatny, to auto nie szarpie. Wydaje mi się, że jest to kwestia treningu i przyzwyczajenia. Jeżeli przesiadasz się na inny samochód to przeważnie będzie się trzeba z nim inaczej obchodzić zwłaszcza, jeżeli jest przeskok generacyjny i/lub zmiana marki.
Civic TypeR //AK B16SHT //AHZ16XER

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: daro » 18 kwie 2017, 18:50

Od kilku dni testuję AK ST i powiem Wam, że przesiadka ze strasznie czułej na gaz Mazdy jest ulgą dla mnie ;-) ruszanie rewelacja! Płynnie i pod pełną kontrolą. Tak samo jest na pozostałych biegach może poza wejściem na 2 bieg. Czasami jak to się mówi ...kangurek się robi ;-) ale nie mam powodów do narzekań a wręcz jestem b. zadowolony

toniemy
Wyjadacz
Posty: 113
Rejestracja: 22 lis 2016, 19:04
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: toniemy » 18 kwie 2017, 19:34

daro pisze:Od kilku dni testuję AK ST i powiem Wam, że przesiadka ze strasznie czułej na gaz Mazdy jest ulgą dla mnie ;-) ruszanie rewelacja! Płynnie i pod pełną kontrolą. Tak samo jest na pozostałych biegach może poza wejściem na 2 bieg. Czasami jak to się mówi ...kangurek się robi ;-) ale nie mam powodów do narzekań a wręcz jestem b. zadowolony


? czyżby nadszedł ten długo wyczekiwany dzień? Auto odebrane? ;)

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: daro » 18 kwie 2017, 19:40

Niestety nie :-( dostałem wspomniane AK na kilka dni testowania w ramach rekompensaty swoich oczekiwań

toniemy
Wyjadacz
Posty: 113
Rejestracja: 22 lis 2016, 19:04
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: toniemy » 18 kwie 2017, 19:48

:( a już myślałem, że autko odebrane

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3932
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 179 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: daro » 18 kwie 2017, 19:55

Jak już będzie to znajdzie się napewno w odpowiednim dziale z opisem ;-) czekam na początek maja :-) a wracając do tematu to samo sprzęgło fajnie działa w testowanym i oby tak samo łapało, funkcjonowało po odbiorze :-)

Online
adax
Weteran
Posty: 1428
Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
Posiadane auto: astra K
Silnik: 1.4 125
Rocznik auta: 2016
Miasto: gdańsk
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 112 times
Been thanked: 39 times

Re: Problem ze sprzęgłem.

Postautor: adax » 18 kwie 2017, 21:39

A ja właśnie uwielbiam tą "czułosc"pedału gazu w autach zaś w astrze rusza się wręcz bez jajecznie ...


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości