A jak z wypalaniem dpf. Rozmawiałem z kilkoma osobami i padła też opinia , że z bez egr trudno osiągnąć temperatury do wypalenia.
Zimą może być różnica w szybkości nagrzewania się silnika. Przy zatkanym EGR płyn może się wolniej nagrzewać.
A jak z wypalaniem dpf. Rozmawiałem z kilkoma osobami i padła też opinia , że z bez egr trudno osiągnąć temperatury do wypalenia.
MrHt pisze:Hej. Zaślepiłem egr i niestety po trzech cyklach start-stop wywala błąd p401 jako trwały.
jedivader pisze:przy jeździe miejskiej (korki - ruszanie, 1,2, hamowanie) niestety wywaliło błąd... w trasie było wszystko ok, a zapowiadało się tak dobrze...
ehhh, trzeba będzie inaczej to ugryźć...
FrytaS pisze:w przyszłym tygodniu jestem umówiony na wyprogramowanie EGR:)
FrytaS pisze:Witam , tak jak myślałem blaszka z puszki przepaliła się po przejechaniu 400km, dociąłem zaślepkę z blachy i jest spokój co do błędu tez mi się pojawił po trzech odpaleniach , natomiast po kolejnych trzech zniknął w przyszłym tygodniu jestem umówiony na wyprogramowanie EGR:)
wrx pisze:Witam, mam pytanie czy kolektor dolotowy łatwo wymontować tzn. nie trzeba rozkręcać przewodów z paliwem, czy jednak demontaż jest kłopotliwy?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości