matrixblue pisze:Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
A takie dokładne dane to skąd? Bo raczej nie na podstawie filmiku i mierzenia stoperem..
matrixblue pisze:Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
matrixblue pisze:teodorcool pisze:Daj znać jak (dziś?) zrobisz 0-100km/h
Dzisiaj dokładnie na tym odcinku razem z kolegą robilismy test jego astry 150 KM do 160 km/h i wyszło nam 22 s.
matrixblue pisze:teodorcool pisze:Daj znać jak (dziś?) zrobisz 0-100km/h
Poniżej przesyłam filmik z dzisiejszego testu od 0-100 km/h i do 160 km/h
Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
https://youtu.be/ZLACL1H3Rgc
Dzisiaj dokładnie na tym odcinku razem z kolegą robilismy test jego astry 150 KM do 160 km/h i wyszło nam 22 s.
Fuks pisze:Rozumiem, że rozmawiamy o licznikowych prędkościach?
astra pisze:Zmiana biegu z 1 na 2 i spadek aż o 2k rpm? Czyli dalej jest duży lag/opóźnienie w reakcji na gaz przy zmianie z 1 na 2.
Może powinniśmy się zbiorowo zwrócić oficjalnie do Opla w tej sprawie o wyjaśnienie?
Co tak tłucze przy zmianie biegu, zawsze tak masz?
matrixblue pisze:Fuks pisze:Rozumiem, że rozmawiamy o licznikowych prędkościach?
Tak o licznikowych.
Added in 14 minutes 45 seconds:astra pisze:Zmiana biegu z 1 na 2 i spadek aż o 2k rpm? Czyli dalej jest duży lag/opóźnienie w reakcji na gaz przy zmianie z 1 na 2.
Może powinniśmy się zbiorowo zwrócić oficjalnie do Opla w tej sprawie o wyjaśnienie?
Co tak tłucze przy zmianie biegu, zawsze tak masz?
Na żywo tego tak nie słychać. Mikrofon był bardzo czuły. Opel pewnie powiem że nie widzi problemu.
matrixblue pisze:teodorcool pisze:Daj znać jak (dziś?) zrobisz 0-100km/h
Poniżej przesyłam filmik z dzisiejszego testu od 0-100 km/h i do 160 km/h
Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
https://youtu.be/ZLACL1H3Rgc
Dzisiaj dokładnie na tym odcinku razem z kolegą robilismy test jego astry 150 KM do 160 km/h i wyszło nam 22 s.
Fryzjer1983 pisze:Mi wyszło 8,33 do 100km/h z bratem mierzylem.
teodorcool pisze:Fryzjer1983 pisze:Mi wyszło 8,33 do 100km/h z bratem mierzylem.
mi 8.3 na letnich przy ok 20 stopniach C
gravity1287 pisze:matrixblue pisze:Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
A takie dokładne dane to skąd? Bo raczej nie na podstawie filmiku i mierzenia stoperem..
matrixblue pisze:teodorcool pisze:Fryzjer1983 pisze:Mi wyszło 8,33 do 100km/h z bratem mierzylem.
mi 8.3 na letnich przy ok 20 stopniach C
Wynik z licznika?
Added in 11 minutes 7 seconds:gravity1287 pisze:matrixblue pisze:Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
A takie dokładne dane to skąd? Bo raczej nie na podstawie filmiku i mierzenia stoperem..
Na podstawie programu do obróbki wideo
[/b]matrixblue pisze:teodorcool pisze:Fryzjer1983 pisze:Mi wyszło 8,33 do 100km/h z bratem mierzylem.
mi 8.3 na letnich przy ok 20 stopniach C
[b]Wynik z licznika?
Added in 11 minutes 7 seconds:gravity1287 pisze:matrixblue pisze:Do 100 8,95 s
Do 160 23,25 s
A takie dokładne dane to skąd? Bo raczej nie na podstawie filmiku i mierzenia stoperem..
Na podstawie programu do obróbki wideo
TomashK pisze:Patrzę na te wasze wyniki i myśle sobie wow Ja dzisiaj spróbowałem sobie 125km bez s/s (bo ponoć ta ma słabsze osiągi), i wyszło mi 10,4. Dziewczyna mierzyła stoperem w telefonie. Co prawda nie ruszyłem perfekcyjnie biegów też nie zmieniłem perfekto, ale wynik chyba dość wysoki w porównaniu do kolegi wyżej. Może później zmierzę jeszcze sam stoperkiem w naszych Astrach Na razie mam wyrzuty, że tak cisnąłem mojego Opelka
matrixblue pisze:
U nas w firmie jest kilka wersji Astry S/S i mogę potwierdzić że są wykastrowane. Mój tuner mówił że wiele z wersji SS nie ma nawet 230 Nm a bliżej 210-215 Nm.
ToniEja pisze:Macie poglady z przed 40 lat . Dla wiekszosci nowoczesnych silnikow turbo przyspieszanie od 2000 RPM nie stanowi problemu i nie wplywa na żywotnosc silnka. Wiec jadąc 80 na 6 ce mozna spokojnie przyspieszac.
adax pisze:-mam takie same odczucia,trochę wół(czyt.dziadkowóz)juz dynamiczniej jeżdziło mi się 1.0 ecoboost forda.
TomashK pisze:adax pisze:-mam takie same odczucia,trochę wół(czyt.dziadkowóz)juz dynamiczniej jeżdziło mi się 1.0 ecoboost forda.
Właśnie dziewczyna kupiła fiestę 1.0 125km i dynamika nieporównywalna z moja Astrą 125km. Fiesta dużo bardziej dynamiczna, nie wiem czy szybsza, ale daje więcej frajdy.
ToniEja pisze:Macie poglady z przed 40 lat . Dla wiekszosci nowoczesnych silnikow turbo przyspieszanie od 2000 RPM nie stanowi problemu i nie wplywa na żywotnosc silnka. Wiec jadąc 80 na 6 ce mozna spokojnie przyspieszac.
TomashK pisze:Czy ja wiem. Fiesta dobrze idzie krótko, ale bardziej coś w okolice 120/130, Astra wydaje mi się ze później lepiej. Co mnie zdziwiło Fiesta na 4 przy 60km/h się dusi, a na trójce przy 40km/h. Drugi bieg 40km/h to dla niej idealnie
rah pisze:Faktycznie na zeperfs wychodzi, że ta Fiesta 125 KM jest odrobinę szybsza od astry 125 KM. Ale tylko odrobinę.
dam9an pisze:ToniEja pisze:Macie poglady z przed 40 lat . Dla wiekszosci nowoczesnych silnikow turbo przyspieszanie od 2000 RPM nie stanowi problemu i nie wplywa na żywotnosc silnka. Wiec jadąc 80 na 6 ce mozna spokojnie przyspieszac.
Akurat. Takie osiągi silniki mają tylko na papierze.
Realny max moment silniki uzyskują dopiero od ok 2500 obr, co potwierdzają wykresy z hamowni. Jeździłem już nie jednym autem i nawet w dieslach aby silnik ładnie ciągnął trzeba go było lekko powyżej 2000 zakręcić, choć niby powinien ciągnąć od pozniżej 2000 obr. Legendy z instrukcji można włożyć między bajki.
Poza tym według tego filmiku nawet ekoterrorysta pokazywał, aby zmienić na 5 bieg> dopiero od ok 2500 obr szóstka była już "ok".
Chciałbym dodać, że technologia technologią, ale silniki spalinowe dalej działają na tej samej zasadzie i niskie obroty im nie sprzyjają.
matrixblue pisze:rah pisze:Faktycznie na zeperfs wychodzi, że ta Fiesta 125 KM jest odrobinę szybsza od astry 125 KM. Ale tylko odrobinę.
Fiesta jest szybsza od Astry ale tylko w wersji SS 230 Nm. Wersja 245 Nm spokojnie sobie z nią radzi.
Użytkownicy przeglądający to forum: ppepito13 i 47 gości