62542t pisze:ale chyba będzie zmiana marki
Już po zmianie? Pytam bo zapadła cisza a diesle na forum dobijają już do 300tys
62542t pisze:ale chyba będzie zmiana marki
62542t pisze:zmiana marki na Skodę i dramat z nową octavią 1.5 TSI - ten samochód nawet startu do Astry K 1.4 turbo nie ma, jest głośny, trzeszczy wszystko w środku, jest mniejszy i mega awaryjny, problemy z elektroniką, tylną klapą bagaznika, SKRZYNIA BIEGÓW!!!! już w kilku sztukach na gwarancji wymieniona oraz... nie jedzie, do setki może podobnie, powyżej 140 ten silnik 1.5tsi nie ma dynamiki...w porównaniu z astrą K 1.4 125:)
62542t pisze:ja swoją 1.4 turbo grubo minąłem 300 kkm;)
nowy właściciel śmiga po Łodzi bardzo zadowolony
zmiana marki na Skodę i dramat z nową octavią 1.5 TSI - ten samochód nawet startu do Astry K 1.4 turbo nie ma, jest głośny, trzeszczy wszystko w środku, jest mniejszy i mega awaryjny, problemy z elektroniką, tylną klapą bagaznika, SKRZYNIA BIEGÓW!!!! już w kilku sztukach na gwarancji wymieniona oraz... nie jedzie, do setki może podobnie, powyżej 140 ten silnik 1.5tsi nie ma dynamiki...w porównaniu z astrą K 1.4 125:)
Longer1987 pisze:Moja Astra V 2018r 1.6 turbo 200KM
Alotu 187tys.km.
66 tys i bez większych awarii. Padł niedawno nastawnik faz rozrządu (400 zł oryginał). Od 20 tys na OW20. Dlaczego pytasz o ten olej? Wszystko z nim ok?DKN pisze:Odgrzeje kotleta... czy ktoś może pochwalić się jakimś większym przebiegiem, ale uwaga, na oleju 0W20?
SACZI pisze:O 0w20 piszesz?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości