Czy ktoś już był na hamowni AK z silnikiem B14XFT 1.4 150KM 6MT i może się pochwalić podobnym wykresem?
http://astra5klub.pl/1-6-200hp-ro-ne-dane-techniczne-silnika-sht-t742-30.html#p25800\
@Do zainteresowanych z Rzeszowa i okolic
http://rs-motorsport.pl/cennik
-Pomiar mocy samochodów z napędem na jedną oś – 150zł
-Pomiar mocy samochodów z napędem 4×4 – 200zł
-Grupy zorganizowane w zależności od ilości aut cena od 80zł
Może się skrzykniemy?
B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 lis 2016, 11:56
- Posiadane auto: inne
- Silnik: brak
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: małopolskie
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 1 time
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Polecam cinsoft.pl
Wysłane z mojego Elegance_5_0 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Elegance_5_0 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Może ktoś odważniejszy wpadnie w końcu na pomysł i nagra chociaż filmik z jazdy z działającym Torque na smartphonie lub lepiej tablecie, a może nawet na wbudowanym wyświetlaczu poprzez Android Auto. Ja niestety nie mam jeszcze smartphona z Androidem w wersji 5+.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Ale co chcesz z Torque nagrać? Moc tam mierzoną? To jest wyliczane z masy i jest bardzo niedokładne.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Segor pisze:Ale co chcesz z Torque nagrać? Moc tam mierzoną? To jest wyliczane z masy i jest bardzo niedokładne.
Moc, moment, obroty, predkosc. Na ile dokładne nie wiem, może wypowie się ktoś kto to robił. Wszystkie parametry są zawsze wyliczane.
Pytanie czy przyszły przez OBDII czy aplikacja wyliczyła.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Moc i moment są wyliczane w Torque. I piszą nawet w info, że aby to w ogóle miało sens, to trzeba zważyć auto na wadze, bo wskazania z dowodu są *** warte.astra pisze:Pytanie czy przyszły przez OBDII czy aplikacja wyliczyła.
- kruszyn
- Posty: 262
- Rejestracja: 14 lut 2017, 19:11
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4T
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
za 70zl w wawie jest mobilna hamownia na ulicy - wyniki sprawdzone (nie w astrze) - calkiem realne
- Fryzjer1983
- Posty: 418
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 03:10
- Posiadane auto: Opel Astra V Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Świętochłowice
- Województwo: Śląsk
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 8 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Witam forumowiczów jeśli chodzi o chamownie to prawdopodobnie będę miał autko na hamowani w tym miesiącu więc zobaczę jak na wykresie wyszło oczywiście pośle fotki.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2017, 09:09 przez Fryzjer1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Fryzjer1983 pisze: będę miał autko schamowane w tym miesiącu
Koniecznie shamuj z przyciskiem Sport i bez niego.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Mimo wszystko lepiej mówić o hamowni, no chyba, że jedziesz spotkać się z jakimiś chamami ;PFryzjer1983 pisze:jeśli chodzi o chamownie
- Fryzjer1983
- Posty: 418
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 03:10
- Posiadane auto: Opel Astra V Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Świętochłowice
- Województwo: Śląsk
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 8 times
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Na przykładzie wykresu osiągów AJ 1.4T 140KM
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Opel-Astra-J-1.4-Turbo-ecoFLEX-103kW-140KM
co oznacza ten najniższy przebieg?
Ciekawe że większość wykresów pokazuję wyższe osiągi niż deklaruje producent. Z czego to wynika?
Wydaje mi się, że producent prezentuje parametry oddane przez koła podczas rzeczywistej jazdy czyli dodatkowo uwzględnia że pojazd jest w ruchu, tzn. że koła rzeczywiście go napędzają.
Wynik jest wypadkową siły napędowej minus siła tarcia podłoża (zwrot siły przeciwny) oraz opory powietrza (zwrot siły przeciwny).
O ile na hamowni siła tarcia również występuje (rolki), to nie ma kompletnie oporów powietrza, a ten jak wiadomo rośnie do kwadratu prędkości. Stąd wartość mocy przy większych rpm (który zazwyczaj osiągamy jadąc z duża prędkością) jest sztucznie zawyżona i tak mamy prawie 160KM przy ca. 5200rpm. Wykres nic nie mówi jaki był wtedy wrzucony bieg, zakładam że 5 lub 6.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Opel-Astra-J-1.4-Turbo-ecoFLEX-103kW-140KM
co oznacza ten najniższy przebieg?
Ciekawe że większość wykresów pokazuję wyższe osiągi niż deklaruje producent. Z czego to wynika?
Wydaje mi się, że producent prezentuje parametry oddane przez koła podczas rzeczywistej jazdy czyli dodatkowo uwzględnia że pojazd jest w ruchu, tzn. że koła rzeczywiście go napędzają.
Wynik jest wypadkową siły napędowej minus siła tarcia podłoża (zwrot siły przeciwny) oraz opory powietrza (zwrot siły przeciwny).
O ile na hamowni siła tarcia również występuje (rolki), to nie ma kompletnie oporów powietrza, a ten jak wiadomo rośnie do kwadratu prędkości. Stąd wartość mocy przy większych rpm (który zazwyczaj osiągamy jadąc z duża prędkością) jest sztucznie zawyżona i tak mamy prawie 160KM przy ca. 5200rpm. Wykres nic nie mówi jaki był wtedy wrzucony bieg, zakładam że 5 lub 6.
Poprawcie mnie jeśli się mylę.
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: B14XFT 1.4 150KM 6MT - wykres z hamowni
Ciekawe jaka jest różnica między chiptuningiem, powerboxem a użyciem przycisku Turbo
- admin
- Posty: 3534
- Rejestracja: 23 sty 2016, 15:41
- Posiadane auto: Astra V ST i RAV4
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: dolnośląskie
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 110 times
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości