Jak powinienem operować drążkiem zmiany biegów na poszczególnych przełożeniach biorąc pod uwagę przebieg krzywej momentu obrotowego i mocy żeby uzyskać maksymalne przyśpieszenie? Driver ze mnie żaden, ambicji też specjalnych nie mam ale do katalogowych 7s do setki brakuje mi jeszcze półtorej sekundy. Wykres silnika z hamowni z samochodu Budusa do wglądu w tym wątku:
1-6-200hp-ro-ne-dane-techniczne-silnika-sht-t742-30.html
1.6 Turbo 200 PS- jak zmieniać biegi dla uzyskania max przyśpieszenia?
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 06 lut 2017, 15:43
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.6 BiTurbo S/S 160KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Elbląg
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: 1.6 Turbo 200 PS- jak zmieniać biegi dla uzyskania max przyśpieszenia?
Wyłączona kontrola trakcji, jedynka do odcięcia, dwójka do odcięcia. Do odcięcia mam na myśli, moment przed odcięciem, a nie doprowadzenia do samego odcięcia obrotów. Istotne jest samo ruszenie, czyli strzał ze sprzęgła przy odpowiednich obrotach. Sam musisz sprawdzić na suchej nawierzchni, kiedy można ruszyć z małym zerwaniem przyczepności opon.
Tutaj można podejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=pg0sN6gAt2I
Tutaj można podejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=pg0sN6gAt2I
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości