wojtek pisze:jak ktos wyrazi zainteresowanie podesle na prywatnego maila odpowiedz z jednej z firm zakladajacej tzw."boxy". na priv zeby znow nie byc posadzonym o kryptoreklame.
Podeślij mi jak możesz.
wojtek pisze:jak ktos wyrazi zainteresowanie podesle na prywatnego maila odpowiedz z jednej z firm zakladajacej tzw."boxy". na priv zeby znow nie byc posadzonym o kryptoreklame.
A nie jest tak, że zależy to tez od tego czy auto jest nowe i popularne? AK na pewno będzie w przyszłości, ale na tę chwilę, to pewnie bardzo mało osób się tym interesuje, więc ceny spodziewałbym się że będą wyższe. Do mojego 1.9 TDI chip kosztował niecałe 3k zł (kompletna usługa i jakieś 10 lat temu).Koni pisze:Chip normalnie wacha się pomiędzy 800 - 1400 pln
Segor pisze:A nie jest tak, że zależy to tez od tego czy auto jest nowe i popularne? AK na pewno będzie w przyszłości, ale na tę chwilę, to pewnie bardzo mało osób się tym interesuje, więc ceny spodziewałbym się że będą wyższe. Do mojego 1.9 TDI chip kosztował niecałe 3k zł (kompletna usługa i jakieś 10 lat temu).Koni pisze:Chip normalnie wacha się pomiędzy 800 - 1400 pln
Do tego dochodzi kwestia, że 1.6 różni się jednak trochę od 1.4, więc dopłacając dostaje się trochę więcej niż to co da chip... No i jakby komuś było mało to 1.6 też można tuningować. Spadek wartości też jest mniejszy - wiadomo, auta z chipem zazwyczaj są zajechane.
Zatem nadal uważam, że dużo bardziej opłaca się dołożyć te ~5k do 1.6 niż robić chip na nowym aucie.
Segor pisze:A ja już pisałem że między 1.6 a 1.4 + chip jest konstrukcyjna przepaść. Więc przestań wprowadzać ludzi w błąd...
Sent from my MI 5 using Tapatalk
wojtek pisze:bez sensu te nasze rozwazania ludzie... segor i tak wie najlepiej... wie wszystko i to w kazdym watku...heh... oczywistym jest ze trzeba chipowac lub boxowac (ja raczej to drugie ze wzgledu na gwarancje, aczkolwiek do oplowskiej benzyny w tym momencie trudno o dobry box) jesli ktos ma inne zdanie nie musi zagladac do tego watku...
Vice versa.remiem pisze:Czytałeś swoją wypowiedź za nim ją opublikowałeś? Jest podsumowaniem Twoich wszystkich postów na tym forum.
Wybacz, że mam swoje zdanie i je wyrażam. Przepraszam bardzo, nie wiedziałem, że teraz jest to zabronione... Myślałem, że na forum można podyskutować.remiem pisze:Trolujesz dosłownie każdy wątek.
Masz rację, przesadziłem. Twój post mnie rozśmieszył i tak wyszło. Jednak jeżeli powiesz mi, że te dwa silniki są identyczne, to faktycznie nie mamy o czym gadać.remiem pisze:Przytocz mi/nam jakich to konstrukcyjnych przepaści się dopatrzyłeś?
W tym samym, w którym ja... (żeby nie było nawiązuje tu do Twojej "argumentacji", że ja wprowadzam w błąd). Chodzi o to, że ja piszę fakty ze swojego życia, a Ty twierdzisz, że wprowadzam ludzi w błąd. Ja nie twierdzę, że teraz chip nie może kosztować tak mało, stwierdzam tylko, że kuzyn kiedyś zapłacił więcej (przy okazji, mój brat mieszka w Niemczech i też chciał robić chip i też miało to kosztować około 3k zł, ale wiadomo, że tam może być drożej).remiem pisze:W którym momencie, poście ja wprowadziłem kogokolwiek w błąd?
No i bardzo dobrze. Problem w tym, że nie piszesz tego z tej perspektywy, tylko zazwyczaj atakujesz drugą osobę, przez co ja Twoje posty też odbieram jako mądrzenie się (tak jak zapewne Ty odbierasz moje), a nie opisywanie wiedzy i doświadczenia. Tu chodzi o sposób wypowiedzi.remiem pisze:Wszystko co piszę tym czy innym wątku, to albo osobiste doświadczenie albo wiedza, którą nabyłem dzwoniąc lub odwiedzając specjalistów w danej dziedzinie.
Też dobrze, tylko przydałoby się więcej argumentów, a mnie atakowania innych.remiem pisze:Każdy mój post staram się odpowiednio uargumentować.
Wybacz, uważałem, że jako posiadacz chipowanego 1.9TDI , który nie wytrzymał 170k km przebiegu, mogę się wypowiedzieć na temat chipowania aut. Widocznie jestem za maluczki.remiem pisze:Jest to kolejny wątek, w którym się wypowiadasz nie mając nic do powiedzenia.
Segor pisze:Pamiętaj, że dziś opinie w internecie się dostaje na zasadzie umowy o dzieło i opłaty od sztuki
A odnośnie robienia 200 KM z silnika 150 KM, to George, skoro masz za pół roku przesiadać się do Insygnii, to co Ci szkodzi. Tak krótki okres powinien wytrzymać silnik Tyle, że będziesz go sprzedawał bez gwarancji - chyba, że oferują też wgranie standardowego softu i jest to niewykrywalne później?
matrixblue pisze:Ktoś już szaleje Z silnika 1.4 125 KM wyciśnięto 200 KM i 325 Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=9pOO2dXn-JM
dziadzia82 pisze:matrixblue pisze:Ktoś już szaleje Z silnika 1.4 125 KM wyciśnięto 200 KM i 325 Nm.
https://www.youtube.com/watch?v=9pOO2dXn-JM
po zmianie turbo i intelcoolera.
a gdzie sprzegło ???
10 tys/km i silnik do remontu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości