BaCh pisze:Teraz właściciele 1,4 pastwią się nad silnikami 1,0-1,2 jakby mieli co najmniej 5litrowe v8. Zabawnie się to czyta
Nic dodać, nić ująć
BaCh pisze:Teraz właściciele 1,4 pastwią się nad silnikami 1,0-1,2 jakby mieli co najmniej 5litrowe v8. Zabawnie się to czyta
Axel99 pisze:Jak na razie nikt tutaj NIE udowodnił mi głównej tezy- przewagi w kulturze pracy tych jednostek na 4 cylindrowymi silnikami.
PM84 pisze: mój mechanik nieco się krzywi na Platinumy...
PM84 pisze: mój mechanik nieco się krzywi na Platinumy...
PaGo pisze:Jak dla mnie 1,0T w astrze ma sens,gdy kierowca nie lubi wysokich obrotów i używa auto głównie w mieście.
Pewnie drgania silnika nie byłyby uciążliwe gdyby podnieść obroty jałowe do ok.900.
Użytkownicy przeglądający to forum: ppepito13 i 63 gości